Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Indigo, maak er effe een foto van. Nieuwsgierig!

He jeetje, ik ben wel even helemaal opgewonden ervan in jou plaats hoor.

Kus

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    gelukkig!
    ik vond het best meevallen, ik was gewoon van heeeeel erg uitgegaan. Vraag aub wel naar Naproxen ofiets (ook al doen 1000den vrouwen het zonder ;) ) is gewoon fijner![/quote]

Hi hi, Natas, ik snap hem hoor. Lekker ding ben je ook.....

Olga

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen,

Roses, ik moet donderdag voor dat onderzoek, eerst nog lekker even een paar dagen werken.

Rensie, wat heerlijk naar Canada! Met een camper of auto? Wij reizen ook veel en doen ook altijd alles zelf; zo lekker! We dachten (hoopten) dat onze reis van vorig jaar naar Argentinie en Chili de laatste grote reis zo zijn. Maar helaas nog niet zwanger dus gaan we nu in mei lekker weer weg.

Tijgertje, ik hoop dat ik net zoals jij reageer op de clomid. Mijn ei op dag 13 zou echt super zijn. Je kaartje van nu ziet er inderdaad veel mooier uit.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar Clomid wordt inderdaad voorgeschreven als je een onregelmatige, lange cyclus hebt. Ik ben nu net begonnen en mijn cyclussen staan in mijn onderschrift. Ik mocht wel echt pas na een jaar naar de gyn.

Hairdresser, goed dat je morgen naar de HA gaat.

Verder weet ik het even niet meer op de vroege morgen.

werkse allemaal,

Olga

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jeetje indigo, je maakt het wel spannend voor ons hee!

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Hier mijn kaartje voor vandaag... ben weer iets gestegen... :(

[​IMG][/url][/img]

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    indigo spannend zeg!
    ik kan thuis niet op internet dus ff geen kaartje
    gisteren 37,2 vandaag 36,9 maar nog steeds wel hoog dus... ik voel alleen helemaal niks meer heel iets steekjes maar dat is het...

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Ik zal de mijne hier ook maar neerplakken. Het is anders wel erg stil hier momenteel.
    @Schijndelsvolk. Ik heb de aftelling ook waar je het over had. Ik kan me voorstellen dat hij bij jouw na de rose stip staat omdat je kruis nog steeds gestippeld is. Is maar een idee hoor?
    @Indigo. Een voorzichtige proficiat! \:D/

8. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ja dat 5je zegt me echt nog steeds niks... staat er nog steeds namelijk...

9. Niet meer actief

Ik ben net terug van de huisarts. Helaas wel een andere dan mijn eigen :( , want die is vandaag blijkbaar afwezig ivm een sterfgeval.
    Een bloedtest wilde die man helaas niet doen, hij zei dat hij dat altijd pas bij 10 weken deed. Hij vond het heel positief dat mijn test nu al positief is, maar waarschuwde me wel dat ik er rekening mee moet houden dat het alsnog mis kan gaan, omdat ik eigenlijk nog niet overtijd ben en alsnog ongesteld kan worden.

Mijn borst is inderdaad flink ontstoken. Ik heb een heftige penicillinekuur voorgeschreven gekregen van 5 dagen. Toen ik vroeg naar de eventuele gevolgen voor het vruchtje haalde hij min of meer zijn schouders op en zei dat het waarschijnlijk nog niet echt zoveel uitmaakte.
    Ik denk er zelf toch echt wel heel anders over. En ik ben dus nu ook driftig op zoek naar andere manieren om de ontsteking te bestrijden.

Wat een eventuele zwangerschap betreft.....
    Ik verkeer nog steeds in ongeloof, verwarring, shock oid.
    Net al een gigantische huilbui gehad van onzekerheid. Ik heb mezelf nu voorgenomen om te wachten tot vrijdag. Ben ik dan nog niet ongesteld, dan doe ik een nieuwe test en hoop dan natuurlijk op een positiever resultaat EN dat ik dan wel een vreugdedansje durf te doen! Ik ga er vooralsnog nog maar even niet vanuit dus, om teleurstelling te voorkomen. Ik ben als de dood dat ik gewoon ongesteld ga worden.
    SHIT HEEE, weet je dat ik bijna zou wensen dat ik vanochtend niet getest zou hebben?

Voor degenen onder jullie die nieuwsgierig zijn, hier toch alvast de foto van de test van vanochtend:

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zie het streepje hoor!
    Je gaat vast een zwanger op de test krijgen eind van de week!
    Die kuur ...daar zou ik even voorzichtig mee zijn (mijn voorkeur gaat naar niet innemen, want ik zou bang zijn..stel dat het mis gaat denk je straks dat het door die kuur is gekomen)
    Wanneer komt je eigen HA weer terug?

Spannend meis!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    echt wel duidelijk! ik ga voor je duimen!
    er heeft iig bevruchting plaatsgevonden!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    amaai wat hebben ze hier gekletst, ben weer vergeten te tempen, het vormsel doen ze wanneer ze het jaar 12 jaar worden. net voor de grote school de middelbare

13. Niet meer actief

Ik ga de penicillinekuur inderdaad niet innemen, vind het risico veel te groot nu. Morgen is mijn eigen huisarts terug, maar daar ga ik waarschijnlijk ook pas vrijdag naar toe.
    Ik ga op zoek naar alle mogelijke alternatieven die niet schadelijk zijn voor een eventueel vruchtje.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Indigoke schatje volgens mij mag je gerust een vreugdesdansje doen, zo'n streepje heb ik nog niet gehad hoor..... je geeft ons hoop meid....

Indigo kijk eens bij vsm, misschien effe hene bellen dan kunnen ze zeggen wat je moet nemen.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb een keer een kuur gehad die wel kon amoxicilline heette deze. Misschien is dat een optie!?
    Kun je niet morgen bellen naar de HA en vragen wat voor alternatief er is?

16. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

ik heb weer even bij gelezen
    voor een aantal begint het al weer flink spannend te worden
    met mij gaat het goed
    ikhebweinig kwaaltjes enkel moe honger en gespannen borsten
    heeel onwerkelik allemaal nog
    3 april mijn eerste echo

nou meiden ik duim voor jullie!\

xx

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    meis, is er een open wond of zit de ontseking van binnen?

Als de onsteking van binnen zit kun je camille thee halen. hier een bakkie thee mee zetten en een zakdoek erin dompelen.. deze aflaten koelen en die op de ontsteking leggen...

Beterschappies ermee meid!

18. Niet meer actief

Jullie zijn lieve schatten...gelijk met me meedenken.....
    De ontsteking zit vrij diep Schijndelsvolk. Maar ik ga het in ieder geval eens proberen met die kamillethee. En ik ga ook de tips van Zico en Mirre eens even opzoeken. Jullie zijn TE GEK!

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Daar zijn we voor meid...

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    vanochtend bij de ha geweest ( had niet mijn eigen ha maar een vervanger)
    was ook een vrouw.
    ik alles uitgelegd en mijn temp kaartjes bekeken en ze zei dat ik nog even kon afwachten tot juni wanneer ik een jaar met de pil gestopt ben. verranderd er dan nog niet veel dan kan ik in juni terug komen en dan verwijst ze me door naar de genocoloog.
    als ik wou had ik nu ook wel gemogen maar we hebben het er zo over gehad en toch besloten om die 3 maanden nog even af te wachten.

ze ziet niet heel veel raars aan me temp lijsten en ze zag ook dat ik me 2 vorige cyclussen een mooie temp stijging heb gehad na me ei... dus wel eisprong gehad.

ze zei ook dat ik misschien nu beter kon stoppen met tempen dat dat meer rust zou geven en miischien dan het dan allemaal wat sneller gaat... laat het nu dus ook maar weer een beetje los en ga nu even niet meer tempen......

thanx voor het luisteren van mijn berichtje maar ben wel opgelucht dat ik nu geweest ben en dat als het nu zo blijft dat ik toch word doorgestuurd.
    xxxx

Deel Deze Pagina