Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

MAriekepieke en dici: balen meiden van die dips, ga toch nog ff proberen te blazen.....

Indigo: o meid wat spannend! Wat de ontsteking aangaat.......... ik weet niet wat beter is, de peniciline of niet....... moeilijk. Maar een ontsteking aan je geslachtsorganen ( dat zijn het tenslotte) lijkt me ook niet goed voor het vruchtje. Zal zekers zo snel mogelijk een second opion aanvragen, desnoods de poligynaecologiebellen of een verloskundige ofzo......

Katootke: ik ga weer duimen meid......

ROses: ook voor jou blijf ik stiekem hoop houden......

Natasja: alweer bijna op de helft van je wachtbankje......hoe gaat ie meid?

Hairdresser: fijn dat de huisarts je serieus nam en dat er binnenkort naar gekeken wordt!

Het tennistoernooi was goed verlopen, maar was blij toen we gister thuis waren, ppppfffffffff

Iedereen weer heel veel succes....

TWinny

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @daantje86,
    Dank je wel meis, dat je wilt blazen voor mij. Ik hoop dat het helpt hoor. ;) :thumup:

@Marloesje,
    Nou he meis, het is inderdaad jammer. Helaas, ik hoop dat Clomid de volgende ronde zijn werk doet. Nu helaas wachten (denk ik) op de :evil:

@Jenny72,
    harstikke bedankt meis, het is inderdaad niet leuk.
    Gaat het voor de rest een beetje met je meid?
    Ik heb nu helemaal geen klachten dat ik ongesteld ga worden. Alleen dat ik nog steeds van die vreselijk zere borsten heb. Als ik ongesteld ga worden deze week moet ik de derde cyclusdag beginnen met Clomid. Ik hoop dat deze goed aanslaat. Maar weet je wat ik het vreemde vind, ik hoef tussentijds niet op controle bij de gyn.
    Misschien is de tijd bij jou en mij wat langer dat we erover moeten doen, maar ooit komt er een tijd dat wij ook een kleine en gezonde Jenny en een kleine en gezonde Divi in onze armen hebben meis. Ik heb nu ook zo iets van laat alsjeblieft die ongi komen zodat we kunnen beginnen met Clomid, kijken wat er dan gaat gebeuren maar aan de andere kant is het harstikke kl*te.
    Hebben jullie vandaag de zwemmers van je mannetje in moeten leveren? En weet je al wanneer je daar de uitslag van krijgt? Ik ga in ieder geval heel hard duimen

voor jullie dat de zwemmers van je mannetje goed zijn en natuurlijk steek ik een kaarsje aan voor jullie!
    Wij moeten de zwemmers a.s. woensdag inleveren van mijn mannetje.

@Twinny,
    Dank je wel meis, voor het blazen, ik hoop dat het helpt hoor! ;) :thumup:

@de andere meiden,
    Heel veel succes meiden!

liefs Divi

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ik lees jullie straks allemaal even bij, maar wat zag ik nou bij Indigo? Wat super!
    Ik kan me je terughoudendheid heel goed voorstellen! Ik had vorige maand zo'n zelfde streepje, even dik ongeveer, en ik werd wel ongesteld.
    Ik ga heel hard voor je duimen meis, dat je straks lekker met je zus samen zwanger kan zijn! dat zou toch het einde zijn he :D

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Indigo, je streepje staat er echt hoor! Eind van de week is hij super positief.
    Ik snap wel dat je nog rekening houdt met ongie, omdat je dat de vorige keer ook pas op 16 DPO werd. Nog even een paar dagen zenuwen...
    Hoe is je man/vriend eronder? Durft hij het al een beetje te geloven? Oh, dan ben je echt nog tegelijk met je zusje zwanger! Dan schelen jullie maar 6 weken ofzo...niet te geloven, dat wil ik ook.

Liefs Olga

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Divi, wat balen die daling. Dat is wel erg duidelijk. Ik heb vandaag de laatste pil Clomid genomen en hoop dan volgende week dinsdag mijn ei te hebben op dag 14!

Roses ook al weer bijna bij je NOD. Is je mannetje nu thuis als je je ei verwacht?

Monika, hoe is het met jou? Was je nou even op vakantie of heb ik het mis?

O jee, ik moet nu even eten. Mannetje heeft de pannen op tafel staan.

Doei, Olga

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi lieve meiden

Indigo ik zie ook een duidelijke 2de streepje dus alvast van mij een heel voorzichtig felicitatie

Hier is mijn kaartje weer iets gezakt maar heb nog hoop

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @rensie, wie weet is daar je eitje dan toch! Ik duim voor je :)

@schijndelsvolk, yes het blazen heeft geholpen! Je gaat de goede kant op nu!

@katootje, je gaat weer lekker omhoog, wat goed! Dit kaartje komt me bekend voor, lijkt deze op een ander die je hebt gehad?

@Indigo, meis ik hoop echt met je mee hoor dat je van de week twee mooie dikke strepen hebt! Ik ben alleen wat voorzichtiger geworden inmiddels (je weet waarom ;) ). Maar mijn duimen draaien voor je hoor. Wat raar dat die arts bij 10 weken pas een bloedtest doet. Dat is toch best laat of niet? En inderdaad de medicatie even laten staan hoor! Welke heb je voorgeschreven gekregen? Misschien kan je ijs gewikkeld in een theedoek op je borst leggen, dat verzacht de pijn misschien een beetje. Beterschap hiermee hoor! En heel veel succes met afwachten, je maakt het spannend ;)

@hairdresser, wat goed dat je geweest bent, geef misschien wel een beetje rust, nu je bij een arts geweest bent. Je hebt in ieder geval wel je eisprong dus dat is wel positief. Ik blijf voor je duimen meis, dat het een stuk beter wordt.

@daantje86, en nu op naar de klusperiode! Veel plezier ;)

@poohbear, dat ziet er naar uit de je eitje komt! Hup klussen meis! Veel plezier :)

@divi, shit wat balen! Zijn de duivels inmiddels al gearriveerd? Ik hoop het niet….. nou ja als je tóch ongi moet worden, dan kan het beter maar meteen komen, dan heb je dat maar weer gehad en kan je door naar de volgende ronde! Dikke knuffel voor jou!

@twinny, wat lief dat je nog steeds hoopt blijft houden voor me, vooral doorgaan hoor ;)
    Het was zeker een vermoeiende dag gister? Was het wel leuk en geslaagd? Hoe was het trouwens met shoppen (dat was jij toch? :oops: )

@olga, nou dat hangt er dus weer om, of hij op dat moment thuis is! Ik hoop dat ik mn ei op tijd krijg, dan heb ik grote kans, dus dat is weer afwachten geblazen….

@tijgertje, je gaat lekker he! Wat een mooi rustig kaartje heb je nu, ziet er goed uit hoor! Duidelijk genoeg in ieder geval dat de clomid is aangeslagen! Gelukkig maar.

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Indigo ... spannend meid. Ik zag echt een licht streepje!
    Hoop dat hij iver een paar dagen een stuk duidelijker is.
    *duim*

9. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Al een tijdje geleden dat ik hier bij de temp kaartjes heb gepost!
    Had mezelf eigenlijk beloofd om te stoppen met tempen!
    Maar toen mijn eitje in de buurt kwam kon ik het toch niet laten! Hoezo verslaafd :oops: !
    En hier is mijn kaartje dan!

Liefs Pearly

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @twinny, lief dat je er naar vraagt. het gaat, moeilijker afwachten hoor dit keer.

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ha die Divi, bedankt he, dat jullie ons zo steunen allemaal hoor. VInd plaatje van je geweldig :) dat zou zeker moeten helpen. Ik vind het heel lief dat je zo aan me denkt, want ook al post ik niet vaak meer, toch leef ik echt wel mee hoor met jullie. De zwemmers zijn ingeleverd dus nu maa rafwachten he, spannend dat wel, ben als de dood dat er iets mis is.
    Ene ja inderdaad eens zullen wij ook een klein jennie en Divi hebben gemaakt. ;) Ik duim voor iedreen hier en het komt goed alleen staat er geen tijd bij helaas. Ik hoop dta we binnekort de uitslag hebben, Ik weet niet wanneer precies. :( bedankt he lieverd. Succes he dames. Ik duim mee! jennie72

12. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    Ja balen he? Jammergenoeg kunnen we er niets aan doen helaas.
    Ik zie in je berichtje dat jij ook aan Clomid ben begonnen. Hoe bevalt het? Heb jij nog last van de bijwerkingen?Had jij ook een hele lange cyclus?
    Hoeveel maanden moet jij Clomid slikken? Moet jij nog tussentijds naar de gyn? Sorry meis :oops: voor al mijn vragen maar ben toch wel erg nieuwsgierig hoe jij de Clomid ervaart. En of het effect heeft op het temperaturen.

@Roses,
    Balen he meis. Nee mijn duivels zijn nog niet gearriveerd. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen klachten dat ik ongi moet worden. Alleen nog heel erg last van borsten, voorral aan de zijkant.
    Ik heb nu ook zo iets hoor, nu mijn temperatuur weer omlaag is gegaan, kom maar op met die duivels. Dan kunnen we aan de Clomid beginnen en hopen op een kortere cyclus. Ik heb je knuffel ontvangen hoor meis ;) , dank je wel!
    Hoe is het met jou meis?

Liefs Divi

13. Niet meer actief

Indigo: :confused: Damn, wat spannend! Ik duim voor je!

Mijn kaartje zegt genoeg....

Helaas :(

Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! We gaan er weer voor!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Diddl, lekker kaartje heb je nog steeds zeg!

Pearly, ik hoef niet meer te tempen van de gyn, maar doe het ook nog steeds. Ik vind het verder ook geen belasting en dan heb ik in ieder geval nog iets van duidelijkheid.

Mariekepieke wat jammer! Zo te zien heb je wel een redelijk gelijke cyclus iedere keer, dus kun je je ei aardig zien aankomen. Succes weer deze ronde.

Divi, ik moet over vijf weken (geteld vanaf vorige afspraak) terug komen. Op dat moment weten we of ik zwanger ben, of dat de clomid wel of niet is aangeslagen. Aan de hand daarvan, beslissen we verder wat tedoen. Geen idee of de dosering dan gelijk verhoogd wordt.
    Mijn cyclussen staan in onderschrift.
    Verder heb ik geen idee of het effect heeft op temp. Volgens mij niet...

Liefs Olga

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    mariekepieke balen meid maar knap dat je toch positief denkt hoor nieuwe ronde nieuwe kansen de eerste dag van je ongie is bij mij meestal een baaldag hoor, succes

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen meiden!
    Hierbij mn kaartje, ik ben weer twee tiende gestegen! Vandaag zit ik 11 dpo

17. Roses, de duimen draaien meid, spannend!

bij mij nog geen ei...
    indigo, ook spannend meid....
    [​IMG][/url][/img]

18. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Dat ziet er hoopvol uit roses! Spannend hoor....ik zal voor je duimen.

19. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Hoe temperaturen jullie trouwens? Ik doe de termometer onder m'n oksel.

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goedemorgen dames

Ik ben ook weer gestegen en vandaag bloedprikken vandaar dat ik ff kom posten hi hi

Ik ben helemaal verslaafd aan de zwangerschapspagina kan er echt niets aan doen

Maar hier is mijn kaartje weer

Deel Deze Pagina