Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!
    Eerst maar even mijn kaartje en dan de up-date:

De misselijkheid waar ik de afgelopen tijd vaak last van had lijkt nu te zijn toegenomen. Voel me nog steeds belabberd, maar neem nu ook goed mijn rust. Lig zowat heel de dag op bed en slaap het grootste deel van de tijd. Ongelofelijk, wat kan een mens moe zijn, hihihi.
    Ik ben gisteren fanatiek in de weer geweest met ijspakkingen om de ontsteking te koelen en heb alles bij elkaar ook een uur gemediteerd op genezing. En het mag jullie misschien vreemd in de oren klinken, maar ik heb het idee dat die aanpak vruchten af begint te werpen, ik heb het idee dat ik de ontsteking aan het terugdringen ben. Vandaag dus meer van hetzelfde :D

Trouwens, hartstikke lief zoals jullie met me meedenken en meeleven. Heb pb-tjes gehad van meiden die in de apotheek werken. Ontzettend ontroerend!

Poohbear, ik denk dat je jouw eitje nu ofwel hebt of er heel dicht tegenaan zit. Flink klussen nu hoor ;)
    Divi, aaaah meid, is het helaas weer zover? Een dikke knuffel. Ben blij dat je nu wel iig met de clomid mag gaan beginnen.
    Twinny, de ontsteking aan mijn borsten heeft vooralsnog geen risico voor het vruchtje, pas wanneer deze ernstiger zou worden en gaan uitbreiden naar andere organen is er een risico, maar ik ga er vooralsnog van uit dat het zover niet komt. Veel succes bij de gyn vandaag!!
    Olga, mijn mannetje was in eerste instantie net zo verward als ik en wilde een bloedtest voor de zekerheid. Inmiddels heeft hij zich verzoend met ons 'plan' om tot vrijdag af te wachten en dan opnieuw te testen. Vanochtend vroeg hij of we een filmpje zouden maken (dat doet hij graag) dat we dan aan zijn ouders kunnen laten zien om hen de boodschap te geven dat we zwanger zijn. Ik durf er nog niet op te hopen, maar natuurlijk begin ik stilletjes aan wel de hoop te hebben dat het echt blijft en laat ik al wat meer blijheid toe. Gevaarlijk, maar ik houd het niet tegen blijkbaar. Ik hoop dat het snel vrijdag is en dat ik die dag dan zonder spoortje van een menstruatie heb bereikt.
    Tijgertje, 1 dalende temp hoeft niet zoveel te betekenen hoor. Gewoon moed blijven houden. Veel succes met bloedprikken vandaag. En ja, bij mij kon de komst van het eitje ook dagenlang zeuren in mijn buik. Had deze keer ook al vier dagen vantevoren buikpijn.
    Roses, ik begrijp dat je voorzichtig bent geworden meid. Dat ben ik ook, alleen al door jouw ervaring vorige maand. Ik gun het je zo dat je heel snel zwanger bent meid. Je kaartje ziet er iig super uit. Wie weet? Ik heb mijn penicillinekuur nog niet aangeraakt en doe dat ook niet zolang de kans dat ik zwanger blijf groot blijft. (amoxicilline/clavulaanzuur sandoz tabletten 500/125) De apotheker raadde het me gisteren ook heel stellig af en was verbaasd dat de arts er zo laconiek over had gedaan. Juist in de eerste 3 maanden moet je het voorzichtigst zijn.
    Diddl, je ging hartstikke mooi de lucht in en ik zie nu ook nog geen reden om te gaan wanhopen hoor. Even een klein dipje kan best. Kijk maar naar de zwangerenkaartjes.
    Pearly, hihi, toch beter deze verslaving dan een andere of niet?
    Jennie, heb je wel ongeveer een idee wanneer je de uitslag van de zwemmers gaat krijgen? Ik hoop dat er snel schot in de zaak komt bij jullie
    Mariekepieke, balen meid. Knuffel!
    Rensie, ik heb heel goede hoop op een prachtei voor jou
    Marloesje, tempen onder de oksel is niet echt betrouwbaar. Het is even wennen rectaal, maar wel het meest betrouwbaar en zo gepiept.
    Zico, dat wordt deze keer een superei, wacht maar af
    Schijndelsvolk, net een kruipende slang, die tempen van jou. Mooi kaartje. Ben benieuwd wat het nu verder gaat doen.
    Daantje, aan de klus dan! :D

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik temp normaal rond 5.30 u. Dan gaat de wekker en moet mijn hubbie naar zijn werk. Als ik 1 of 2 uur eerder eruit moet om naar het toilet te gaan dan temp ik alvast. Is dat 1.00u 's nachts dan temp ik uiteraard niet.
    Maar hoe dan ook..houd voor jezelf de laagste temperatuur aan. Jezelf voor de gek houden heeft weinig zin.
    Vannacht was ik er b.v. om half vier al uit. Temp was 37.09. Om half 6 was ie 36.91. Ik zla mijj kaartje hieronder plaatsen. die 37.09 had leuker gestaan...maar wie houd ik dan voor de gek...!

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey indigo, ben blij te horen dat je probeersels lijken aan te slaan! Is niks zo vervelend als een ontsteking idd... En dat er zoveel meiden met je meedenken en proberen een oplossing voor je te vinden heb je aan jezelf te danken meid! Ze zijn niet voor niks zo voor je!

En die slang van mij hihi ja ik ben er ook benieuwd naar...

heb vanmorgen wel ietsiepietsie beetje bloed bij het afvegen gehad... Wat zou dat kunnen zijn? was echt maar heeeeeeeeeeeel erg weinig :( grr als de duivels niet nu al beginnen te komen... dan word ik echt gek...

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Indigo
    Fijn dat de ontsteking minder lijkt te worden!
    mooi he die groene + op je kaartje! :D
    Ben je nog niet in euforische stemming!? ;)

Liefs Mirre

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @indigo .. je gaat weer lekker om hoor. Wanneer ga je weer testen?

En bedankt voor je bemoedigende woorden ... geef ook nog niet op hoor. Maar schrok wel eventjes vanochtend.
    Heb idd nog een paar dagen te gaan.

@katootje ... heb m'n temp ook gewoon in gevuld. ;)
    Maar was wel nieuwsgierig of het veel invloed heeft op je temp.
    Bij jou dus zo'n 0.2° lager.
    Dan klopt het bij mij ook wel denk ik ... als ik een uur eerder temp is m'n temp vaak ook 0.1° lager. [moet 1x per week een uur eerder tempen ivm werk]

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Indigo: Inderdaad die medicijnen niet innemen hoor! [-X Dat is best heftig spul. Is je eigen arts al terug? Dan zou ik hem even bellen voor verder advies. Die Amoxicilline bestaat ook als aparte dosis en dat kan volgens mij weer wel bij een zwangerschap, maar vraag het even na. Je maakt het wel erg spannend hoor, wanneer gooi je er weer een testje tegenaan? [-o<

7. Niet meer actief

Voor een menstruatie is het toch echt nog veel te vroeg, Schijndelsvolk. Het kan natuurlijk vanalles zijn, een klein adertje dat gesprongen is na het vrijen of zo, maar kan natuurlijk ook een innesteling zijn....
    Ik hoop het voor je! Spannend. Afwachten wat je temp morgen gaat doen.

Mirre, ja, inderdaad wel mooi die groene +. Maar de euforie is er nog niet hoor. Ik ben veels te bang dat het alsnog een mooie droom bleek te zijn. Pas wanneer ik vrijdag opnieuw test en ik ben in de tussentijd niet bezocht door de :evil: gaat hier het dak eraf, hihihi. Morgen zit ik op 16 DPO en de vorige ronde werd ik op die dag ongesteld.

Diddl, inderdaad goede hoop houden hoor, meid. Jouw kaartje ziet er vele malen mooier uit dan het mijne en ik had een posi test, dus wie weet? (en zoals je ziet ook vaker een dipje gehad in mijn temp)

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ho even, als ik eerder temp is ie vaak hoger! Om half vier was hij bijna 0.2 hoger dan om half 6. Overigens is ie als ik rond 7.00 opsta alweer omhoog gegaan.

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Laten we het hopen dat het de duivels niet zijn... maja we kunnen toch niks anders doen dan wachten ;)

10. Niet meer actief

Ja Daam, ik had dat ook al begrepen van Brigitte hier. Ik wacht het nog even een dagje af (en ga dus gewoon door met koelen en mediteren) voordat ik eventueel op gewone amoxicilline overstap.
    Vrijdag ga ik opnieuw testen... ik vind het inderdaad ook wel erg spannend nu hoor. Pffff, voor hetzelfde geld had ik gisteren helemaal niet getest en had ik nu nog niets geweten. Ik had me namelijk voorgenomen om alleen te testen wanneer mijn menstruatie tijdens een periode uitbleef tot 19DPO. Maar kreeg dus ineens die gekke ingeving om te testen gisteren. Was waarschijnlijk een stuk relaxter geweest het niet te weten ;) Van de andere kant, misschien had ik me dan wel sneller laten verleiden die medicatie wel te nemen.

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hij was dus om 05:30 lager dan om 03:30. ;)
    Is maar net hoe je het bekijkt.
    Ach wat maakt het ook uit.
    Zie morgen wel wat m'n temp doet. :)

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Helaas na lang wachten... :evil:

Nu dus dag 1, we gaan weer een hele lange periode tegemoet...
    zal zo ook weer even een banner maken.

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Jeetje meid, flink balen... Hopelijk duurt het nu wat korter voor je... Dikke cyberknuf meid...

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    meid, het heeft zo moeten zijn dat je gisteren zou testen... maybe wel vanwege die ontsteking + medicijnen... Dat je ze dus niet zou innemen

15. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden meiden....morgen toch maar eens rectaal proberen. Maakt dat overigens uit voor m'n tempkaart, dat ik de eerste 1,5 week dan onder de oksel heb gedaan en nu verder rectaal?

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Indigo,

wanneer ga je nog eens testen? je bent gewoon zwanger

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag lieve meiden,

Zoals jullie aan mijn kaartje zien, ik ben vanmorgen geworden.
    Donderdag moet ik dus voor het eerst beginnen met Clomid tot en met maandag.

Ik hoop dat Clomid goed aan slaat in de volgende ronde en dat we dan meer geluk hebben.

@Twinny,
    Wat lief dat je dat vraagt! Zoals je aan mijn kaartje kan zien ben ik vanmorgen ongesteld geworden. @Roses,
    Wow meis wat een mooi kaartje. Ik ga heel hard voor je duimen meis!

@Tijgertje23,
    Jij hebt ook zo'n mooi kaartje.
    Omhoog met die temp blaas phhhhhhfffffffff

@Indigo,
    Ik heb je knuffel ontvangen meis, dat voelde goed hihi.
    Meis ik ben blij voor je dat de onsteking wat minder is. Ik heb nog voor je gezocht op internet over wat ontstekingsremmend was, maar ik heb het helaas niet kunnen vinden meis,sorry.
    De groene lijntjes op je kaartje zijn echt harstikke mooi meis!
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Maar inderdaad a.s. donderdag mag ik aan Clomid beginnen en we hopen dat deze goed zijn werk zal doen.

@Roses,
    Meis jou kaartje ziet er mooi uit zeg! Om hoog houden hoor die temp,ik ga blazen hoor ppppppppppphhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffffffffff

liefs Divi

18. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @divi bale meid

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ linda, ik hoop dat je cyclus weer wat korter mag zijn deze keer want 71 dagen is niet niks..

@ divi, heb jij geen eisprong gehad dat je aan de clomid mag? iig veel succes in de volgende ronde!

@ indigo, spannend hoor meis, ik zag ook overduidelijk een streepje, lichtjes maar hij was er wel... hoop voor je dat het geen indroog streep is, en dat je vrijdag een dikke vette streep hebt! duim voor je hoor!

Nou met mij gaat het niet zo goed, lijkt erop dat m'n relatie echt over is. Hij wil me niet spreken of smst zelfs niet terug, hij wil niks meer met me te maken hebben. Volgens hem ben ik alleen maar et mezelf bezig en doe ik zielig vanwege m'n verdriet om Valentijn*... weet even niet meer wat ik moet doen.. een vriendin van hem is ook kwaad op mij omdat ik haar na afgelopen vrijdag niet meteen heb gebeld om haar te feliciteren omdat ze zwanger is... ik wilde wel bellen, maar wist niet hoe. Ik kan er niets aan doen, maar was gewoon heel erg overstuur...Heb haar gebeld maar ze weigerd de tel op te nemen, en heb haar ook gesmst dat het helemaal niet mijn bedoeling was om haar gewoon 'lkkr niet te bellen', maar wist gewoon even niet hoe...
    Die wil dus ook niks meer met me te maken hebben, en ik begrijp er niks van....is er nog wel begrip voor mijn gevoel..?
    Weet gewoon niet wat ik met m'n eigen verdriet aan moet en dan zeggen ze dat ik een egoist ben...
    Maar ja, ik blijf maar door tempen, wat moet ik anders :cry:

Hier mijn kaartje dan maar...

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @SheDevil
    Wat rot allemaal!
    Je relatie kan toch niet zomaar over zijn alleen omdat je verdriet hebt/teveel met jezelf bezig bent!?
    Heeft hij gez. dat ie niks met je te maken wil hebben? Hebben jullie misschien beiden verdriet erom het is immers nog zo kort geleden dat jullie Valentijn is overleden.

Meid ik zou je graag willen opbeuren, maar weet ook niet hoe!
    Wat die vriendin betr...ik kan begrijpen dat ze misschien iets teleurgesteld is/had gehoopt dat je een reactie zou geven, maar als het een echte vriendin is (met hart en sociaal gevoel) zou ze begrijpen dat het heel moeilijk voor je is!
    Ik zou me om haar maar niet te druk maken. Probeer eerst zelf alles weer op een rijtje te krijgen en dingen een plaatsje te geven.

Sterkte! Mirre

Deel Deze Pagina