Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik ben deze maand voor het eerst met tempe begonnen. Heb er nog niet zo heel veel verstand van.
    Heb een paar vragen. Moet je echt tenminste 3 uur doorgeslapen hebben voordat je gaat tempen? Ik temp om 7 uur, maar ben vaak rond 6 uur wel even wakker geweest. Maakt dit uit voor je temp?
    Is er ook iets te zeggen over het temp.verloop gedurende je cyclus?
    En hoe detecteerd FF je eisprong?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    shedevil wat erg meid het is toch normaal dat je nog verdriet heb en de 1 heeft langer nodig het te verwerken dan de ander hoop dat hij toch inziet dat het normaal is dat je verdriet heb sterkte meid!

linda en divi balen dat jullie ongie zijn geworden succes deze ronde!
    en linda heb je al weleens iets van teunisbloemolie ofzo geprobeerd, baat het niet dan schaad het niet toch...hoop dat je cyclus deze maand niet zolang is, of 9 maanden!

liefs

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hier is het afwachten of mijn ei nog komt of al is geweest mijn ovutest was gister bijna even dik van kleur strepen en vanmiddag negatief dus dan ga ik er vanuit dat hij vandaag ofzo komt maar ben ook begonnen met tempen en deze laat nog niets zien van een dip ofzo dus we zien wel! wel verwarrend soms... hopelijk word het eitje deze maand is gevonden door de snelle zwemmers en vinden ze een mooi plekje om in te nestelen

liefs

4. Hoi Meiden,

even bijgelezen hier, viel mee vaqndaag hoeveel het was :D

@ Indigo wat lief meid dat je zo meeleeft, zit echt inderdaad hier op een superei te broeden, wordt een hele mooie daarom duurt het wat langer ;) !!
    Niet die antibiotica innemen hoor, beebje in je buik wil dat niet... volgens mij ben je hartstikke zwanger! succes met testen vrijdag, hoe hou je het vol :confused: ;)
    Succes met meditatie, reinig je lichaam!

@SheDevil Jemig meis, wat zal jij je nu rot voelen... kan toch niet zomaar dat je relatie voorbij is. iedereen verwerkt verdriet op zijn eigen manier, maar hopelijk komen jullie er samen uit...
    en die vriendin draait wel bij denk ik hoor, maar duurt misschien even
    knuffel!

@twinny toch leuk beebspullen kopen!! zijn vaak zo schattig ook, zou blijven kopen ;) moest zaterdag prenatal in vooor cadeautje, te lief al die dingen...

@linda en divi gatsie wat balen! dikke knuffel!

@ikke
    je temp is pas betrouwbaar als je minstens 3 uur hebt geslapen en steeds op hetzelfde moment tempt. als je even wakker bent om 6 uur en weer in slaap valt maakt dat niet zoveel uit hoor!
    je tempt stijgt na je ei en blijft hoog tot aan ongi of tot in zwangerschap. bij sommigen is er een dipje vlak voor het ei, je temp is dan wat lager dan normaal.
    ff detecteert je ei als je 3 dagen een temp is die hoger is dan de 6 dagen ervoor. ook let ff op je afscheiding als je die invult..
    succes en vraag hier maar als het niet lukt ;)

@tijgertje
    je gaat goed meid, hoog houden! en zo'n lekkere korte cyclus... ben jaloers :D

@marloesjeer kan best een klein verschil in zitten, maar na een paar dagen wen je aan de nieuwe basistemp en interpreteer je die net zo mAkkelijk

@roseshooooooog hooouuudddeeen pppppffffff, flapper!

wie ik vergeten ben, sorry! kon niewt alles onthouden, ben ook maar blont :confused:

knuffel aan iedereen Rensie

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Daantje86, Lot23, Rensie, alle meiden,
    Meiden wat zijn jullie allemaal lief en medelevend! Jullie zijn toppers!
    Het is inderdaad balen dat ik ongi ben geworden. Ik hoop nu dat we de volgende ronde met behulp van Clomid meer kans en geluk hebben.

@Shedevil,
    Meid wat zal jij je nu rot voelen zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles, een hele dikke knuf van mij. Ik denk aan je meis!
    De reden waarom ik met Clomid moet beginnen is:
    24-8-06 heb ik voor de tweede keer een miskraam gehad. Ik ben toen 28-8-06 gecurreteerd. Daarna heb ik anderhalve week nagevloeid.
    Na deze tijd heb ik geen menstruatie gehad, dus september, oktober, november, december, geen menstruatie. 31 januari werd ik eindelijk pas voor de eerste keer ongesteld.
    Mijn cyclus is daarna nooit meer hetzelfde geworden. Pas heb ik ook bloed moeten laten prikken, maar daarvan was het prolactine gehalte in mijn bloed helemaal niet goed, dit was veel te laag. Bij mij was dit 6,6 terwijl dit 20 moet zijn.
    Nu heeft de gyn mij Clomid voorgeschreven om mijn cyclus en eisprong weer op orde te krijgen.

liefs Divi

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Zo ik ben bijgelezen!

@rensie, thanks voor het duimen! Pff wanneer komt jouw eitje nou! Duurt wel lang he dat wachten er op… lekker door blijven klussen meis!

@marloesje, jij ook thx voor het duimen! Ik temperatuur rectaal. Heb de eerste ronde wel onder mn oksel gedaan maar rectaal zijn je temps veel stabieler! En het is eventjes wennen, moest er nooit iets van hebben, zo’n ding in mn bips, maar het went snel hoor ;) en het gaat trouwens ook véél sneller dan onder je oksel! Ik heb ook die van blokker, wat mirre zegt. De highspeed van braun.

@tijgertje, wanneer krijg je de uitslag van het bloed? Ik ben ook verslaafd aan zwangerschapspagina hahahaha, probeer overal eventjes stiekem mee te lezen ;)
    Ik weet niet of je vraag al beantwoord was, maar progesteron is een hormoon dat in het lichaam aangemaakt wordt door het gele lichaam in de lutheale fase (dus als je eisprong heeft plaats gevonden).

@zico, hihi ja ik hoop dat het een hete hcg lucht is! Maar die kans is vrij klein…. Maar ik ga proberen hoog te blijven :) Mooi begin van je kaartje trouwens! Succes weer ff met tempen, een paar dagen!

@mirre, hihi thanks voor het blazen, hopelijk helpt het voor morgen! Erg he die verslaving ;) ach, het is best gezellig toch :p

@schijndelsvolk, morgen weer omhoog hoor, je zit zo dicht op die lijn. PFFFFFFFFF

@Het zou best kunnen dat mn ei eerder geweest is, alleen dan vraag ik me af “wanneer?” Heb jij een idee dan? Wat leuk dat jullie babyspulletjes gekocht hebben! Kan me voorstellen dat het heel raar is om te doen! Een lange tijd keek je er naar uit, en nu kan het dan toch! Wel leuk denk ik als het zo allemaal in huis staat! Hoe was het bij de gyn vandaag?

@diddl, zullen we morgen samen lekker omhoog? Jij mag niet zakken hoor! Je kaartje ziet er zo mooi uit!

@daantje 86, meis het begin staat er weer helemaal! Laat dat ei maar komen!

@indigo, het klinkt allemaal wel goed hoor, lekker ziek en de hele dag in bed en daarbij nog misselijk ook ;) Ik hoop echt voor je dat je vrijdag 2 mooie dikke strepen hebt! En wat goed dat je niet aan de medicijnen bent geweest en dat je ontsteking al wat minder wordt. Hou het goed in de gaten hoor! En trek op tijd aan de bel. Beterschap meissie!

@katootje, je kaartje ziet er nog goed uit hoor! Nu komen de spannende dagen er aan, ik duim voor je!

@linda, wat vervelend meis dat de duiveltjes er weer zijn! Dikke knuffel voor jou!

@divi, hihi thx voor het blazen! Hopelijk helpt het allemaal morgen ;) Wat balen dat je ongesteld geworden bent, hopelijk slaat de clomid goed aan! Succes ermee en een dikke knuffel van mij!

@shedevil, jeetje meis wat een verhaal! Het lijkt me vrij logisch dat je verdriet hebt om Valentijn*, het is wel jouw kindje, of anders gezegd JULLIE kindje! Je hebt hem een tijd bij je gedragen, daar mag je toch wel verdrietig om zijn? En het is allemaal nog niet zo lang geleden gebeurd, dat verwerk je niet zomaar 1,2,3. En dat van die vriendin, het lijkt me toch wel dat ze kan begrijpen dat het voor jou moeilijk is om haar te feliciteren. Ze had je ook even de tijd kunnen geven om aan het idee te wennen!. Meis als je even wilt praten, mag je me altijd pb-en. En je kan je verhaal ook hier kwijt! Sterkte met deze klote situatie…..

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Roses ... morgen stijgen we samen verder meid.
    Op naar die roze wolk.

8. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    @Divi: Balen meid.....echt jammer dat je ongi bent geworden. Hopelijk volgende ronde meer geluk voor je, ik zal voor je duimen.

@ SheDevil: Jeetje meid, wat een ellende....volgens mij weten jullie je allebie even geen raad met jullie verdriet. Heel veel sterkte en geef het de tijd. Hopleijk komt het nog goed.

Weet iemand nog even een andwoord op mijn vraag of het kwaad kan om nu halverwege mijn tempkaart over te gaan op rectaal tempen i.p.v. onder de oksel? Of kan ik daar beter mee wachten tot de volgende ronde?

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @marloesje ... misschien even op beide manieren tempen de rest van je cyclus.
    Weet zo even niet hoe ver je bent, maar zou zelf voor de zekerheid op beide manieren gaan tempen.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het kan een groot verschil maken, dus ik zou niet veranderen.

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @marloesje, ik sluit me aan bij diddl!
    En je kaartje zou ik afmaken met onder de oksel, anders krijg je denk ik toch een vertekend beeld!

12. Divi,
    succes met de clomid meid! hopelijk gaat het bij jou net zo goed als bij tijgertje!

rensie

13. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Dank jullie wel....ik zal deze ronde dan maar gewoon zo afmaken, onder de oksel en vanaf volgende maand rectaal tempen.
    Dit is mijn kaartje tot nu toe:

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi lieve meiden

Ik kom weer ff posten

@Rensie; Jaaaaa ik hoop het ook dat me temp boven de 37,0 gr blijft
    Dankzij de clomid!

@Divi; Bedankt voor het blazen, hoop dat het gelukt is,
    ik zal ook voor jou blazen PFffffffff

@Roses; Ik moet de 29ste weer terug naar de gyn dus ik denk dat ik
    van haar de uitslag krijg + me vriend die heeft 2 weken geleden zijn
    zwemmers ingeleverd
    Hoop dat het goed is!

Maar vanacht had ik heel raar gedroomd ik droomde dat we bij de gyn waren en ze zei van het ziet er heel goed uit laten we maar meteen een echo maken
    Wat blijkt ik was inverwachting van een kindje ging ze met de echoscopie verder kijken kreeg ik ineens kramp dus.... ik verschrikt wakker wat blijkt ik had zelf een beetje kramp net als de afgelopen dagen

Raar he maar we zien wel wat het wordt wel/niet

Liefs Tijgertje23

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Divi

Ik kan je nu al zeggen dat het heel goed werkt de clomid
    ik had zoiets van nou we zien het wel maar 12 maart ben ik bij de gyn geweest en ik had een heel mooi eitje dat al op springen stond

Dus hou moed zal me duimen blauw draaien

Liefs Tijgertje23

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Roses,
    Meid de knuffel heb ik ontvangen dank je wel hihi!
    Dat doet me goed!
    Graag gedaan hoor meis. Ik blaas nog even voor je hoor phhhhhhhhfffffffff en ik hoop dat je temp morgen weer wat hoger is. Ik ga voor je duimen hoor, en er brand een kaarsje voor jou!

@Marloesje,
    Dank je wel meis. Het is zeker jammer, maar helaas. Hopen dat de Clomid zijn werk doet, we blijven positief denken.

@Rensie,
    Dank je wel meid

@Tijgertje23,
    Dank je wel meid voor het duimen!
    Ik ben blij om te lezen dat de Clomid goed aanslaat bij jou!
    Had jij ook steeds zo'n lange cyclus omdat je aan de Clomid moest? Heb jij nog bijwerkingen van de tabletjes?
    Weet je wat ik alleen het vreemde vind, dat ik niet voor een tussentijdse controle naar de gyn moet, zodat hij kan zien of mijn eitje op springen staat. Zodra ik mijn eisprong heb gehad moet ik weer bellen voor een afpraak.
    Morgen heb ik een belafspraak met de gyn, voor de uitslag van mijn bloed, dan zal ik het even voor de zekerheid vragen.
    Ik ga voor jou ook heel hard duimen hoor meis!

liefs Divi

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Divi

Bij mij was het heel toevallig ik was precies 1 maart omgi geworden
    en zijn toen naar de gyn geweest had ik een briefje gekregen met de medicatie en 12 maart moest ik weer terug om te kijken of er een eisprong was en die kwam de dag erna

Maar ik zou iid vragen aan je gyn ik duim voor je meid komt wel goed :D

Liefs Tijgertje23

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Tijgertje23,
    Zo meis dat is echt geweldig dat je weet wanneer je eitje op springen staat. Toen wist je in ieder geval wat jullie te doen stond hihi ;)
    Dus ik ga echt heel hard duimen voor jullie hoor!
    Ik heb al even een lijstje geschreven met vragen voor de gyn morgen. Want ik ben toch wel erg benieuwd of ik tussentijds nog even terug moet komen.
    Hartstikke bedankt meid voor jou antwoorden, het geeft mij toch weer een beetje hoop en moed!

liefs Divi

19. goedemorgen....

nog niks anders hier, maarja... gewoon geduld dus..

rensie

[​IMG][/url][/img]

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    zo goedemorgen dames,

Hier vast mijn kaartje... Ga nu eens ff wat bijlezen...

xxx

[​IMG][/url][/img]

Deel Deze Pagina