Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Mocht je inderdaad een blaasontsteking hebben zou ik het nog even melden aan de assistente... En in sommige apotheken kun je ook in de computer laten zetten dat je een kinderwens hebt. Dan wordt er al op je medicatie bewaakt......

Ik lees eind van de middag even wat de uitslag is...

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dankje meiden.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve steun, heb mega buikpijn en ontzettende krampe, eigenlijk ben ik een dweil maar gister even goed gejankt en nu weer verder!

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

Zoals jullie weten ben ik ongi geworden, en heftig ook, niet normaal!
    Ik blijf wel gewoon doorgaan met temperaturen. In het begin vond ik het helemaal niets, maar nu ik langzamerhand kon zien wanneer ik ongi werd vond ik het toch wel erg makkelijk hoor.
    Mijn temp was vanmorgen 0.1 graden hoger als gisteren. Over een paar dagen zal ik wel weer even een kaartje plaatsen.
    Vanmorgen hebben we de zwemmers van mijn mannetje ingeleverd op verzoek van de gyn en vanmiddag mag ik bellen voor de uitslag van het bloedprikken van afgelopen donderdag.

@Roses,
    Meis, je temperatuur is nog mooi hoog hoor! Ik ga echt heel hard voor je duimen dat je over een paar dagen een mooie positieve test mag hebben duim duim duim duim duim duim. Ik blaas voor morgen nog even dat je temp maar weer hoger mag zijn.
    Phhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffff
    Phhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffff

@Olga,
    Aha, nou dan zal het bij mij wel precies hetzelfde zijn als bij jou.
    Hij zei ook tegen mij: klus maar lekker gewoon door en we gaan er nu vanuit dat je eitje rond dag 14 komt.
    Dus ik hoef me eigen geen zorgen te maken dat ik niet tussentijds terug hoef te komen. Dat is alweer een pak van mijn hart meis. Dank je!

liefs Divi

5. Niet meer actief

Hallootjes!

Hier ff een heel saai kaartje:

Alle meiden die net als ik ongi zijn: dikke knuffel hoor!
    En meiden met hoge temp en andere spannende zaken: ik duim voor een positieve afloop! :D

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Didl: balen meid dat ie negatief was. Hoop dat je geen blaasontsteking hebt....

Roses: ach als je toch genoeg testjes hebt, kun je er best eentje tegen aan gooien, ik duim voor je meid.....

Tijgertje: ik blaas en duim ook voor jou...

Olga: heel veel succes morgen bij het onderzoek......

Twinny

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @twinny, haha wel goed lezen he ;):) ik kon ze niet vinden :) Ik heb nieuwe besteld! dus nog even afwachten

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @roses spannend meid ik hoop voor je dat het raak is

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als ik vrijdag ongesteld zou moeten worden wanneer zou mijn temparatuur dan zakken? Hij is nu nog hoog namelijk maar weet niet of dat iets zegt. Ben wel op tijd ongesteld ivm slikken van clomid.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr Vruchtje

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Twinny, thanks. Heb net pijnstellier opgehaald bij apotheek...laat morgen weten hoe het was. Misschien valt het alles mee.

Roses, ik heb geen testen meer in huis en ook nog niet besteld. Ik ga naar mijn vriend luisteren en pas testen als ik echt overtijd ben. Of ik dat over drie weken nog zo voel weet ik niet, maar dan moet ik ze toch eerst nog kopen, dus gaat het niet zo makkelijk.

Indigo, hoe gaat het vandaag met jou meissie? Nog steeds zo misselijk? Ben je wel aan het werk? Vandaag is je echte NOD toch....er mag geen bloed komen!

Liefs Olga

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Olga
    Vandaag voor het eerst weer 2 uurtjes aanwezig geweest op het werk en morgen 4 uurtjes. Erg wennen hoor....
    Wil je alvast heel veel sterkte voor morgen wensen met de HSG!
    Goed zo dat je de pijnstiller opgehaald hebt bij de apotheek!
    Hoe laat moet je morgen?
    Dan zal ik aan je denken.

Liefs Mirre

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jeetje Mirre, morgen gelijk alweer vier uurtjes. Hoe lang ben je in totaal helemaal niet aan het werk geweest?
    Ga je nu iedere dag een paar uurtjes of een aantal dagen in de week? Ik hoop echt dat jullie goede afspraken hebben en dat je je snel al weer wat meer op je gemak voelt.

Ik moet morgen om 11.30, dus hoef ik er gelukkig niet de hele dag tegen aan te hikken...

Liefs Olga

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Om 11.30 denk ik aan jou! ;)

Afspraak is om 2 x 4 uur per week te beginnen en dat ga ik doen de komende tijd op de dinsdag en de donderdag (vandaag was ff kennismaking met nieuwe leidinggevende en collega's dag zeggen..)

Liefs!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja sorry Olga lekker stom he hahaha

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh fijn, 2 x vier uurtjes valt te overzien he. Heb je lieve en begripvolle collega's?

Dan zal ik morgen aan jou denken als je weer gaat werken, dan hoef ik niet aan mezelf te denken...

Olga

16. Niet meer actief

Vanochtend toch weer even getest, kon het niet laten ;)
    Streepje is klein beetje donkerder dan maandag. Ik wacht braafjes af wat er gaat komen....een menstruatie of een dikkere streep vrijdag?
    Ik voel me vandaag nog misselijker dan gisteren en het zweet breekt me bij het minste of geringste uit. Kan vandaag ook niet alle geuren even goed verdragen. Mannetje is vandaag jarig en moet helaas straks koken (voor zijn vader en diens vriendin). Zie er als een berg tegenop. Wil liefst niemand zien, niets eten, rustig liggen.

Linda, ik hoop dat je nu in deze cyclus je eitje snel te pakken hebt!
    Zico, hoe is het met je? Lijkt me hartstikke vervelend dat je ventje zo ongeduldig wordt, is voor jou sowieso al niet makkelijk en dan ook nog die druk van 'buitenaf', pfff, maar hoop evengoed met jullie mee op een heel snelle bevruchting hoor en een derde kindje in jullie gezin.
    Divi, hoe is het verder bij de gyn gegaan? Heb je al kunnen bellen voor de uitslag? Volgens mij begin je morgen met de clomid of niet? Ik hoop dat die heel snel haar werk gaat doen. Trouwens, hartstikke lief van je dat je voor mij op internet hebt gezocht. Je bent een schat!
    Shedevil, jeetje meid, ik werd helemaal naar van jouw berichtje. Een enorm dikke knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat deze situatie je rauw op je dak valt. Volgens mij zitten jullie allebei in jullie eigen verdriet en gaan daar op een andere manier mee om. Waarschijnlijk past het jouw vriend beter de dood van Valentijn te verdringen, terwijl jij behoefte hebt er bij stil te staan en over te praten. Dat botst natuurlijk enorm. Lieve meid, ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie er toch samen uit gaan komen, al dan niet met professionele hulp. Knuffel!
    Ikkie, welkom hier en succes met het tempen!
    Lotje, is jouw eitje nog niet geweest dan? Wat laat je tempkaartje eigenlijk zien? Is daar een stijging op te zien? Wel vreemd dat je temp niets lijkt te doen ondanks je posi ovutest
    Rensie, meiske, wat moet jij een engelengeduld hebben zeg. Ik denk dat mooie superei jouw kant op ;)
    Roses, dank je voor je lieve zorgen meid! Omhoog jij met die temp. enne, maar goed dat de tests op waren, dan kom je ook niet in de verleiding. Nog even afwachten en dan lekker testen. Wie weet betekenen die krampjes wel iets heel moois? Ik duim keihard voor je.
    Tijgertje, wat een mooie droom joh! Ben wel heel benieuwd naar de voorspellende waarde ervan. Is namelijk wel mooi dat je juist op de 29e je NOD hebt wanneer je naar de gyn gaat. Ik hoop dat de 29e een feestdag wordt voor je!
    Schijndelsvolk, nog steeds als een slissende slang op weg naar een ei ;) Ga maar gestaag zo door, komt vast goed.
    Berna, Aiaiai, dat is vragen om moeilijkheden he, testen op 7 of 8 DPO. Volgens mij is er geen enkele vrouw die dan al positief test. Niet meer doen hoor de volgende keer. Nog even geduld hebben, dan wordt het vast een keer beloond.
    Hairdresser, wat moet jij ontzettend lang wachten op je ei, krijg er gewoon de kriebels van. Wil je heel veel geduld en vertrouwen toewensen. Als je er zo lang op moet wachten, gaat het vast een heel bijzonder ei zijn ;) Knuffel voor jou.
    Diddl, wat jammer dat je negatief getest hebt, maar geef de moed niet gelijk op joh. Je zit per slot van rekening nog voor je NOD. Al iets bekend over die blaasontsteking nu?
    Mariekepieke, misschien een saai begin, maar misschien een prachtig eind? ;) Ik duim voor je!

En voor alle andere meiden veel liefs. Denk ook aan jullie hoor!
    (p.s. hoe is het met Monika, al een mooi ei gehad? en hoe is het met Mirre? En Jennie en Katootje, al iets moois aan de horizon?)

17. Niet meer actief

Oh, in de tussentijd alweer door verschillende meiden gepost hierzo.... effe snel reageren nog:

Olga, je bent een lieverd! Ja, inderdaad...vandaag is mijn NOD. Voel me hondsberoerd dus, hahaha. Heb zeg maar braakneigingen maar dan zonder te braken. Ben duizelig ook en nog steeds die vervelende hoofdpijn en boobs-pijn en hondsmoe. Ik wens jou alvast heel veel succes!! Zal aan je denken morgen.

Vruchtje24, dat is voor iedereen anders. Bij mij daalt de temp pas op de dag waarop ik mijn menstruatie krijg en stijgt gelijk de dag erna weer, bij anderen dagen eerder al, bij weer anderen pas dagen na de menstruatie.

Mirre, hoe is het je bevallen meid? Ik wist niet dat je toch weer zou gaan beginnen. Lijkt me pittig. Waren je collega's wel aardig voor je?

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Hallo temp dametjes,

Hoewel ik niet meer temp was ik toch benieuwd na een paar maandjes weg hoe het met jullie is.
    Moet wel even updaten hoor. Hoop dat er een hoop zwanger zijn geraakt inmiddels

Liefs jackie

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Diddl: al uitslag?

Indigo: alweer getest meid of wacht je nog een paar dagen? Hoe is het nu met de ontsteking?

20. indigo

hoe bedoel je zwanger! :D :D
    over 9 maanden sta je weer in de koken, maar dan moet je beschuit met muisjes maken!
    succes vanavond!
    knuffel rens

moet ik voor je komen koken, heb nergens last van ;) :D

Deel Deze Pagina