Heb de uitslag eindelijk ... maar vraag niet hoe. Had om 16:00 netjes gebeld ... blijken ze problemen te hebben met de telefoon! Was dus doorgeschakeld naar een andere praktijk ... maar die hadden de uitslag natuurlijk niet. Moest maar even langs gaan. Opzich geen probleem, maar moest eerst wachten tot m'n dochter thuis werd gebracht van het spelen. M'n andere dochter had nog een speler, dus alle kinderen in de auto gegooit en snel die kant op geraced voor dat het vriendinnetje werd gehaald. Eenmaal daar ging het ook lekker .... Er is idd een kleine infectie aanwezig. Kreeg meteen de vraag of ik ook zwanger was van de assisitente. Heb dus geantwoordt dat we wel bezig zijn en dat ik het dus niet met zekerheid kon zeggen. Hoor ik de ha tegen de assistente zeggen: "Wil ze het niet zeggen". Wat is dat nou weer voor reactie. Vroeg hij ook nog aan mij: "Je bent dus nog niet overtijd". Weet dat m'n ha af en toe een beetje vreemd kan zijn, maar als ze hebben kunnen zien dat ik wel zwanger [wat me sterk lijkt] dan zouden ze het toch wel zeggen. In de auto baalde ik dat ik er niet op ben ingegaan. Zouden ze meer weten dan mij? Dat kan toch niet ... Heb dus een kuur voor 5 dagen meegekregen ... die je mag gebruiken bij een zwangerschap.
wat een rare ha heb jij als hij iets kan zien, moet hij dat toch doorgeven.... je kan hem bellen, of een testje doen.,,, liefs rensie
Vanochtend negatief getest. En bellen gaat niet [via berichtje]. Maar vragen ze aan alle vrouwen die een blaasontsteking hebben of ze ook zwanger zijn? Het blijft maar door m'n hoofd malen.
nee dat vragen ze eigenlijk nooit volgens mij... heb in het verleden wel eens een blaasontsteking gehad en toen is het mij nooit gevraagd. Alleen bij mijn huisarts hebben ze nu een briefje met klachten die je moet invullen als je urine komt brengen en daar kun je aankruizen als je zwanger bent.... las net je berichtje daarboven ook even.... maar ze kunnen niet aan de test op blaasontsteking zien of je zwanger bent... en ze hebben niet op zwangerschap getest... dat mogen ze ook niet zomaar doen zonder jou toestemming.... Maar ben blij dat je iets hebt dat ook bij een evt zwangerschap kan.....
Ik moest idd een briefje bijvoegen [zelfgeschreven thuis] met daarop de klachten. Heb niet gemeld dat we bezig zijn met zwanger worden. Blijf het raar vinden.
Ik heb m'n twijfels hoor .... de ha wilde me de uitslag niet geven. Riep de assistente erbij. En de uitslag stond ook niet in de computer ... ze moest er voor naar achteren lopen. Ze weten me wel gek te maken ... We zullen het vanzelf zien de komende dagen.
Goed zo Indigo, fijn te horen dat je aan allerlei kwaaltjes lijdt. Ik hoop dat ik die ook snel in ontvangst mag nemen.... Zet je nog een foto van de test neer in je album? Gefeliciteerd met je vriend en ik hoop dat het nog wel een beetje gelukt is met koken en eten. Olga
Jackie, betekent dat dat je ook (weer) komt tempen? Gezellig... Diddl, jammer toch een ontsteking. Hoop dat je temp morgen toch weer hoog is en je over een paar dagen wel positief test. Olga
hoi olga, Nee de temp ligt goed weg geborgen want ik ken me lichaam inmiddels wel. Maar wilde even bijbeppen weer en kijken wie hiier (helaas) nog aanwezig zijn. ben een tijd hier geweest maar zit nu in de mmm moet nog een samenlevingstest doen en dan een kijkoperatie want ik heb eileiderontsteking gehad 2 jaar geleden. Vandaar
Volgens mij issie vrijdag gewoon lekker donker hoor meid! Ennuh... Kan dat nog dan? omdat FF wel kruis aangeeft? of snap ik er nu gen snars meer van (kan ook hoor hihi)
@olga: ik hoop dan dat me temp deze dagen stijgt dan heb ik mss wat zekerheid dat mijn ei geweest is, had vandaag wel wat lichte steekjes in mijn buik dus wie weet. @indigo: ik weet niet zeker of mijn ei geweest is ovutest was wel positief maar mijn temperatuur blijft nog rond 36.4-36.5 hoop maar dat hij stijgt dan! vrijdag heb je vast een dikke vette test! ik weet ff niet wat bij ff krampen, steken enzo is in engels kan iemand mij ff uitleg geven en kan je invullen dat je een positieve ovutest heb gehad? diddl hoop dat het plassen niet te pijn doet succes en duim dat je zwanger bent! succes allemaal! liefs
He Roses jammer niet omlaag maar omhoog meisje balen. IK had toch echt wel hoop voor je, nou ja de volgende keer blijven hopen he jennie72
hey jennie wat ben je weer vroeg Ik hoop dat we de volgende ronde kans hebben! De kans is namelijk weer groot dat mannetje weer weg is rond mn ei :S Maarja we zien wel Werkse