Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Olga: veel succes vandaag, ik hoop da het allemaal meevalt!

Indigo: wat fijn dat de ontsteking afneemt en op naar die dikke streep morgen! Tja en van misselijkheid kan ik niet meespreken, had namelijk nergens last van hihi......

Roses: balen meid, had toch stiekem hoop. Veel succes in de volgende ronde en dan duim ik weer net zo hard hoor.....

Scihijndelsvolk: tjee wat een stijging, mooi hoor..........en nu vast houden...

Mirre: succes met werken.........

Didl: tja rare huisarts wel een beetje. Goed in iedergeval dat je medicijnen hebt die niet schadelijk zijn.......... ik duim voor je meid dat dit weekend nog meer goed nieuws mag brengen.....

Twnny

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey

Indigo, fijn te horen dat je ontsteking een heel eind weg is hé!
    Begint nu idd wel een beetje tot je door te dringen he ;) Morgen is die test gewoon super positief hoor! Ik heb er alle vertrouwen in :)
    En ja dat kreupel ei jah ;) hihihi

Twinny, Ja ik doe mijn best hihi! Nog een paar dagen wachten :)

Dikke kus

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Indigo: fijn om te lezen dat het met de ontsteking beter gaat! Enneh het klinkt wel zwanger hoor die misselijkheid... Ik had het in het begin ook en het was alleen weg als ik heel regelmatig at. De cruesli heb ik in de ochtend snel verbannen... zit nu aan een donkerbruine meergranen boterham met hagelslag....

Ik kom morgen nog even je test bekijken!

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    goede middag dames even gee tijd om alles te lezen maar hier is mijn kaartje
    me temp zakt alleen maar ik wordt er gek van hopelijk niet nog erger zakken

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag lieve meiden,

Ik plaats nog geen kaartje omdat daar nog weinig aan te zien is. Ben vandaag begonnen met het eerste tabletje van Clomid.

@Roses,
    Meid wat jammer dat je temp ineens zo daalt zeg, jeetje. Ik had er eigenlijk toch wel goede hoop op meis. Je krijgt van mij een dikke knuffel!

@Indigo,
    Ik ben erg blij om te lezen dat de onsteking minder is geworden.
    Meis, zo te lezen ben je erg misselijk, dus dat is echt wel een zwangersschap symptoom hoor meis. Ik ben zo benieuwd naar je test die je morgen gaat doen!
    Wat leuk dat jullie het al aan je schoonvader en vriendin hebben verteld. Ik begrijp best dat ze erg ontroerd waren.
    Succes morgen met testen meid.

Veel liefs Divi

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou meiden, ik heb dat HSG onderzoek gehad hoor. Alles zag er goed uit, maar getver wat vervelend en pijnlijk!

Mijn eigen gyn was niet beschikbaar dus kwam een ander het 'even snel' doen. Heel onpersoonlijk en hij was binnen 5 minuten alweer weg. Lig je daar nog helemaal beduusd en dizzy te zijn...

Ik vond de pijn wel erg heftig, maar het duurt gelukkig niet zo lang. Daarna wel erg duizelig en warm en vlekjes voor mijn ogen. Nu, een uur later, soms nog wat lichte krampjes en beetje bloedverlies en licht in mijn hoofd. Ben zo blij dat het voorbij is!

Nu hopen dat alles lekker 'open' staat en dat de zwemmertjes goed hun weg kunnen vinden!

Mijn arme lieveling vond het zo moeilijk allemaal en wilde er niet bij zijn. Hij heeft op de gang ge-ijsbeert. Het idee dat een andere (oude) man aan me zit en mij pijn doet vond hij verschrikkelijk.

Mirre, ik moest drie kwartier wachten voor ik aan de beurt was, en heb nog aan je gedacht. (op het moment zelf niet meer...) Is het een beetje gegaan met werken?

Liefs Olga

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het geeft toch niet als ie zakt? Bij mij schommelt mijn temp ook tussen de 36.3 en 36.4 voor mijn ei, daarna gaat ie rond de 36.7, 36.8 zitten. Hoger wordt ie niet bij mij. Misschien wel als ik de ronde zwanger ben, schiet ie ineens de lucht in! hahahhaha

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje Olga das ook niet niks.. wat is nu precies zo'n HSG onderzoek? om te kijken of de eileiders verstopt zitten of om ze juist opener te maken ofzo?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Berna,
    Ze zetten iets op de baarmoedermond en spuiten dan contrastvloeistof erdoorheen. Daarna worden er foto's gemaakt en kunnen ze inderdaad zien of alles goed doorgankelijk is. Dat was gelukkig zo...

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb daarjuis net voor m'n werk ventje nog verkracht, kon me niet houden, hihihhii ook heb ik gemerkt dat ik draadjes kan trekken tot 1,5 cm dus egg wite....voor de eerste keer dat ik het zo opmerk. Dus de banner zal niet meer gaan kloppen, maar dat bezien we wel

Ook heb ik de HA gebeld en ik heb m'n vruchtbare periode, ze kunnen het aan m'n hormonen zien, goed he, toch 1 geruststelling.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gaat lekker Zico! Pak dat ei!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oke nou ik hoop zo dat je binnenkort een wondertje in je buik hebt!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dank je wel. Ik hoop het ook voor ons allemaal!

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Hey...

Olga: Fijn om te horen dat het goed was meid!
    Gaat helemaal goedkomen hoor... hoop voor je dat je snel een wondertje in je buik mag hebben!

15. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Hoi hoi
    Ik ben afgelopen maand begonnen met themperaturen,we zitten nu in ronde 10 dus vondt het wel tijd worden.
    Ik zit eigenlijk altijd rond de 36.4-5 en had op mijn 14e dag erge buikpijn en draaderige afscheiding,ovulatie dacht ik......
    Nu is mijn themperatuur die ochtend erna maar 36.7 en de 2e en 3e dag erna ook nog(zondag was mijn 14e dag) kan het zo zijn dat je themp niet heel erg stijgt,hij is gestegen maar niet zo heel veel.....wel constant terwijl ik ook voor de 14e dag constant 36.5 had wie heeft hier ervaring mee?

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hey meid, kijk eens in mijn album... daar zie je mijn kaartje voor deze maand staan... was ook een paar dagen stabiel... en nu een mooi stijging!

17. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    waar kan ik jou album vinden?

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Oh Olga gelukkig is het allemaal goed gegaan. Hoop dat het nu lekker toegankelijk is voor de zwemmers. Ben blij dat ik een kijkoperatie krijg en dan dus helemaal onder narcose zodat ik daar niets van mee krijg.
    Hoop dat het nu snel raak is voor je

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    als je onderaan mijn berichtjes kijkt zie je een knopje met album staan daar moet je dan op klikken en dan zie je als eerste mijn tempkaartje van deze maand staan...

20. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede

Deel Deze Pagina