Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Hoi allemaal,

Uit nieuwsgierigheid ging ik hier ff kijken.
    Wat me erg opviel is dat de temperatuur van vrouwen onder de 37.0 liggen, gemiddeld dus 36.5.

Gister ben ik weer begonnen met tempen, ik wacht nog steeds op mijn menstruatie namelijk. En mijn temp was : 37.1 ! Lekker hoog dus, wel verloor ik slijm (van die ene cervixslijm, die zo elastiek is).

Dus lekker ff klussen met vriendje !

Vanmorgen ff tempen want begreep dat die slijm ook kan zijn dat je ongesteld moet worden of het is je eisprong (ben midden februari gestopt met de pil, nog niet ongesteld geweest vandaar). En mijn temp vanmorgen was 37.2.

Weet nog voordat ik zwanger werd van Jelle, mijn temp ook tussen de 36.5 was, dus is dit niet hoog ?

Hoop op een reactie ! :D

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    goede morgen dames.

me temp was vanmorgen gelukkig weer iets omhoog.

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Kwam even spieken of Indigo al getest had....

katootje: inderdaad een spannend weekend! Ik duim voor je

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

O katootke: ik ga heel hard duimen meid......

FEmke: alle cyclussen verlopen anders qua temp. dus het hoeft niet te hoog te zijn.....

Renske: als je nog een paar hoge temps hebt, denk ik dat ie je kruis gaat verplaatsen richting dag 27.......

Roses: balen meid!

Indigo: ennn?

Didl: wanneer ga je opnieuw testen.....

SChijndelsvolk: blaas blaas blaas......

Olga:fijn dat je het achter de rug hebt. Wilde het niet van te voren zeggen, maar ik ben dus toen ze gingen inspuiten direct van me stokje gegaan! Ik had een allergische reactie op de contrastvloeistof en me bloedvaten hadden zich wagenwijd opengessteld! Gaaf dat alles daaronder in orde was

Zo ga nu maar een gatenvullen in de muren van de babykamer!

TWinny

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou hier is mijn kaartje dan......

Het is niet duidelijk vind ik...ik twijfel ook heel erg aan het kruis gezien wat ik nu allemaal voel enzo

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Roses ... balen meid. *knuf*

@Indigo ... al getest meid?

Hier mijn kaartje.
    Mocht het nodig zijn, dan test ik zondag weer.

7. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij zijn nu bijna een jaar bezig en nog geen beebje. Nu ben ik begonnen met temperaturen en wil ik het bijhouden op fertility friend. Heb me al netjes aangemeld alleen nu kan ik niet vinden waar ik een temperatuurkaartje kan invullen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

groetjes zotje

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

er is een hoop gekletst heb niet alles gelezen doe ik straks.

ik snap alleen weinig van mezelf positieve ovu-test op maandag 19 maart en hoopte dat ook mijn temp omhoog ging dacht ik gister ja hij gaat omhoog met 0,1 dus dacht dat hij vandaag ook weer omhoog zou zijn is hij weer 0,1 gezakt wat is dit nou na je ei hoort hij toch te stijgen zou ik dan toch geen ei hebben gehad al zegt de test van wel erg verwarrend zo....................

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb geen ervaring met ovu-testen, maar geloof dat ze minder betrouwbaar zijn dan je temp.

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik doe tempen en geen ovulatie testen

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Diddl: je gaat wel lekker hoor! Nu die temp zo mooi hoog houden en wie weet... ik blijf je in de gaten houden!

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik herken dit. Ik heb dit een keertje gehad, toen kwam mijn ei ook pas een dag of vijf na de pos ovu-test. Het leek wel of ie bleef "hangen". Raar hoor. Dat is bij mij eenmalig geweest op nu inmiddels 15 temp kaartjes. Doortempen! Dan weet je iig waar je aan toe bent.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    nou we zullen wel zien dan

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Had eigenlijks verwacht hij hij vandaag zou dalen. Wordt wel spannend zo hoor.

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Aan mijn kaartje is nog niet veel bijzonders te zien. Ik plaats het kaartje pas weer over een paar dagen.

@Roses,
    Nouuuu meis. Dat is ook niet leuk. Je had zo'n mooi kaartje en nu weer je ongi. Ik had het echt niet gedacht. Van mij krijg je een dikke knuffel.
    Op naar de volgende ronde, met veel meer geluk!

@Indigo,
    En heb je nog getest meis?

liefs Divi

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dat wordt zeker spannend..... ik heb goede hoop voor je hoor! Ik duim dit weekend dat je een + test in handen mag houden [-o<

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    roses balen voor u meis, had het je zo gegund
    katooke, je hebt weer een veel belovend kaartje

Indigoke, heb je al getest meid, we zijn zo benieuwd.....

Alle testers veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes en alle ongi's, volgende keer meer succes ooit komt de tijd er wel dat je een positest hebt.

Hier stilletjes op het werkbankje

ben kerjeus heb elke keer maar een ldpo fase van 12 dagen, dus bannertje staat dan goed, maar de ei staat verkeerd bij mij

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Nog niets van Indigo?! Als dat maar goed nieuws betekent......

19. Niet meer actief

Hallo lieve schatten,

Daar ben ik dan eindelijk....
    We zijn vanochtend bij de mama van mannetje geweest om haar te vertellen dat ze oma wordt.
    Want, JAAAAAAAAAAAA, het streepje was alweer donkerder en ik kan er nu toch echt niet meer omheen.
    Ik ben gewoon ECHT zwanger ! :D
    Het begint nu stilletjes aan echt door te dringen, begin er heel langzaam van te genieten samen met mannetje.
    Ik heb zojuist met de verloskundige gesproken aan de telefoon en over vier weekjes dus ons eerste gesprek en een week daarop de 1e echo.
    Ongelofelijk, het is allemaal nog zo onwezenlijk!
    Hier heb ik jaren op gewacht, op dit moment, op dit gevoel en dan is het er en is het zo onwezenlijk dat ik het amper durf te geloven (maar dat hadden jullie vast al in de gaten he? Een hele week testen :rolleyes: )

Morgenavond vertellen we het mijn ouders. Kun je je voorstellen hoe blij die gaan zijn? Die krijgen ineens op enkele maanden tijd 3 kleinkinderen :D
    Vanochtend voor de laatste keer mijn temperatuur genomen. Ik zal het misschien best even gaan missen om mijn temp te nemen en hier mijn kaartje te posten. En ik zal zeker jullie allemaal gaan missen. Nou ja, missen is een groot woord, want we komen elkaar hier natuurlijk nog geregeld tegen. En ik zal ook zeker af en toe nog even hier om de hoek komen spieken en supporten.

Lieve meiden, allemaal heel veel succes met zwanger worden. Ik hoop dat jullie me allemaal HEEL SNEL volgen!

Veel liefs, Indigo

En dan hier natuurlijk nog een foto van de testjes (ahum :rolleyes: )
    Je ziet als het goed is hoe de teststreep steeds donkerder wordt.

20. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Jeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg....ik kan het amper bijhouden ;)

@ Roses: balen meid, vind het heel jammer voor je......
    @ Indigo: GEFELICITEERD MEID! Wat een super goed nieuws!

Ik was even benieuwd wanneer je je kruis krijgt, hoeveel dagen is dat ongeveer na je eisprong? Ik denk namelijk dat ik hem eergisteren heb gehad...maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. En hoeveel moet je temperatuur ongeveer stijgen daarna, want dat ik bij mij ook niet zoveel...

Niet letten op hoe vaak wij het doen ;) Tja, sommige doen het niet vaker om het spontaan te houden, wij zijn niet van plan om het minder te doen....hahaha

Deel Deze Pagina