INDIGOOOOO: JAAAAAAAAAA, GEFELICITEERD MEIS! Het is je gegund hé! Katootje: spannend hé... duimen draaien hard voor je! Twinny: thanks! dat geblaas kan ik wel gebruiken Roses: Hé gatver... balen meid!
Ik ben misschien erg voorbarig hoor, maar ik denk zelf dat jou temp voorlopig niet gaat dalen Morgen testen?
Hoop dat je gelijk heb Daam ... ik weet het niet meer. Als m'n temp morgen nog hoog is test ik nog een keer. Het is dan 3 dagen na m'n negatieve test. Mocht deze weer negatief zijn dan ga ik twijfelen of FF m'n kruis wel goed heeft geplaatst. Dat zou dan ook inhouden dat ik m'n ei niet heb gevoeld, maar iets anders.
@Didd: ik duim voor je morgen... bij deze nog wat warme lucht (pfffffff) en wat extra hcg (strooi strooi)
Hallo iedereen Ik wil a.s maandag gaan beginnen met temperaturen want tot nu toe hebben we nog geen succes geboekt . Ik ben sinds okt pil loos en heb naar mijn eigen idee lange cyclussen van 38 of 47 dagen. Nou heb ik 1 probleem ik werk onregelmatig ( in de zorg ) met het gevolg dat ik ook nachtdiensten draai . Nou heb ik gelezen dat je moet temperaturen op een vast tijdstip en net voordat je opstaat , maar als ik volgens mijn dienstrooster ga temperaturen ga ik nooit een vast tijdstip en net voor het opstaan redden . Weet iemand hoe dit zit ? liefs syb
Indigo, nogmaals gefeliciteerd! Ik zal je wel missen hier, snik, snik. Laat alsjeblieft af en toe wat van je horen meid. Of je nou je blije verhalen kwijt wilt of wilt klagen....Wat wordt nu je uitgerekende datum? Een hele dikke knuffel, Olga
Hoi meiden, even een vraagje aan de meiden met lange cyclus: -hoe vaak klussen jullie gemiddeld in de week? en nog even een andere vraag aan iedereen, met tempen kan je toch alleen maar achteraf zien of je je ei hebt gehad of letten jullie op een daling? Thx, een wanhoopje
Twinny, fijn dat je me daarover niet van te voren ingelicht hebt! Katootje, wat een heerlijk kaartje; maar ja, zo heb je ze vaker he... Ik kan me voorstellen dat je daardoor wel wat terughoudend bent, maar ik ga heel hard voor je duimen. Wanneer is je NOD? Monika, ik blijf je kruis ook een raadsel vinden. Inmiddels heb je er deze ronde al een paar keer een gehad, die steeds weer wegging toch? Wanneer ben je van plan naar de HA te gaan om een kuurtje te vragen voor je menstruatie op te wekken, of wil je dat liever niet? Diddl, nou naar je temp kijkende zou je wel zwanger moeten zijn of je moet morgen in een keer in een afgrond vallen. FF is erg zeker van je eisprong met het vette kruis en je kaartje ziet er supermooi en geleidelijk uit. Ook voor jou draaien de duimen! Divi, hoe is het met de clomid? Zico, morgen lekker omhoog met je temp! Marloesje, je moet drie hoge tempen hebben na je eiprong voor FF hem detecteert. Jullie laten er zeker geen gras over groeien; lekker van genieten hoor! Mariekepieke, ik hoop dat je ongie snel voorbij is! Linda, drie keer per week is in ieder geval voldoende aangezien zaadjes langer blijven leven. Maar ik moet eerlijk zeggen dat wij liever sex hebben als we echt zin hebben dan omdat het moet. En dat is dus niet altijd drie keer per week. Zeker met een lange cyclus, is dat op een gegeven moment niet meer zo leuk vind ik zelf. En inderdaad, met tempen zie je pas achteraf je eisprong. Behalve als je heel regelmatig bent, dan weet je b.v. dat je altijd op dag 14 daalt. Liefs Olga