Katootje Klote meis ..je was er al bang voor! Knuf! Zico Mijn god wat een jumpen maak jij! Hele uitschieters...ei zal geweest zijn, maar nog ff aan de klus hoor! Zet em op! Liefs Mirre
katooke ik ga terug blazen dat je temp omhoog gaat heb bij de zwangeren een kijkje gaan nemen en er zijn dames die op dag 14 en 15 nog een daling hebben en daarna hopsake de lucht weer ingaan dus.......pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff omhoog jij
goede morgen dames Katootke: meissie toch, dat is niet de bedoeling! Wat ontzettend balen zal dat zijn.... Meissie: van harte meid, geniet er maar lekker van en ook veel beterschap. Ik heb sinds ik zwanger ben al 3x de griep gehad en met alleen maar paracetamolletjes duurt het nog eens veel langer! Cindy: hopelijk geeft ie over paar dagies gewoon zwanger aan en kun jij ook gaan genieten! Ingemoppie: omhoog jij met die temperatuur! Ga hard voor je blazen hoor.... Jennie: balen van je eitje en de lange wachtijden etc etc Pearly: wist helemaal niet dat jij zo dicht in de buurt woonde, wat leuk....... iedereen weer veel succes...... waren er trouwens nog meer testers voor vandaag? grtjs Twinny
Hihihi het lijkt wel of jullie voor mij hebben geblazen..mijn temp is vandaag ineens weer omhoog...en nu niet van de koorts
Meissie: van harte! Katootje: dit was natuurlijk niet de bedoeling! Hier mijn kaartje. Het is nogal merkwaardig deze maand....
Ik heb 3 dagen terug nog getest....eerst dacht ik negatief....nog een keer goed kijken...leek wel of er een heeeeeel dun lijntje stond...je zag heel licht de buitenste lijntjes. Zelf mijn man zag ze. Naar mate het verder indroogde werd het beter te zien.... Ik test over een tijdje nog wel een keer.
hoi meiden bedankt voor jullie reakties ik kan het zelf echt nauwelijks geloven... maar de test was echt overduidelijk ga idd mijn banner aanpassen er gaat zoveel door me heen nu echt niet normaal nou meiden ik duim voor jullie blijf meekijken en bij deze strooi ik wat hcg en hitte (hahah ik ben nog steeds een gloeispiraal) xx
Goedemorgen meiden.... Heb besloten om deze maand eens te gaan tempen ... kijken of ik idd m'n ei goed voel. Wel een gedoe hoor dat tempen ... hoop dat ik het niet al te vaak vergeet. Ontzettend knap dat jullie het al zo lang doen en volhouden ... ik ben al blij als het deze maand gaat lukken.
nou meiden ik kom ff hier spieken want ben nog steeds misselijk en overgeven en heb net getempt en is nu 37,6 dus denk dat ik de griep te pakken heb maar we wachten gewoon af
@Meissie: Gefeliciteerd! @Cindy: Nog even geduld met testen tot na je NOD. @Monika: Ik duim voor je. @Tijgertje: Beterschap. @Diddl: Welkom. Als je erg vergeetachtig bent, hoef je toch niet meer te tempen? @Me2: Juist een prachtig kaartje! @Katootje: *blaast* @Zico: Straks nog aan de klus? Ff zekerheidje inbouwen en lekker genieten.
@Meissie: gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten @Cindy: ik zie bij kruidvat ook een tweede streepje... gewoon lekker proberen 2 of 3 dagen te wachten en dan nog eens testen met de CB digi... dan moet ie toch wel "zwanger" aangeven hoor! Zeker als je nu nog voor je NOD zit.... @Katootje: nee meid... omhoog! Pfffffff hier is warme lucht voor je.... @iedereen die ziek is: beterschap!