Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Olga die heb ik hier al in huis liggen, maar wil nu nog heel even afwachten omdat ik nu met al die symptomen loop....morgen testen....en dan zie ik wel

2. INDIGO!

Gefeliciteerd! joepie, joepie, doe hier een vreugde dansje door de kamer! :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle:
    Ben echt heel blij voor jullie! JE LIET ONS WEL IN SPANNING VANDAAG, hoe bedoel je ineens stiekem laat posten, moest een heleboel pagina's zoeken voor ik je berichtje had!
    blijf wel langskomen hier hoor!
    knuffel rensie

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga toevallig vanavond de nachtdienst in en ik weet dat ik deze drie dagen niet moet gaan tempen omdat dat mijn kaartje alleen maar in de war schopt. Dus ik stop er even mee. Ik weet dat mijn ei omstreeks dag 14/15 van mijn cyclus komt en dan ben ik de nachtdienst alweer uit. Zo kan ik toch precies mijn ei opsporen. Je moet echt op dezelfde tijd tempen (een speling van een half uur is niet erg) én na een blok van 3 á 4 uur slaap achter elkaar. (snap je het nog?)
    Succes!

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Indigo,
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meis van harte gefeliciteerd! :whistle: :thumup: \:D/ Wow! Geniet ervan meid. Je komt toch wel eens kijken bij ons toch, even vertellen hoe het met je is.

@Olga,
    Wat lief dat je het aan me vraagt meid. Ja meis het gaat nog goed hoor. Gisteravond ben ik wel behoorlijk misselijk geweest en vandaag ben ik erg moe, maar dat zal er allemaal bij horen.
    Ik hoop dat het aanslaat hoor.
    En meis bij jou? Heb jij nu ook je eerste kuurtje erop zitten? En hoelang moet jij Clomid slikken? Heb jij nog bijwerkingen van Clomid gehad?

liefs Divi

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Bedankt meiden voor jullie knuffels en lieve woordjes! doet me goed :D

@ Indigo, woooooooooow super meis! Dat zijn nou mooie posi testen, zo willen we ze graag hebben! Wat super voor jullie zeg, van harte gefeliciteerd meis! Ook voor je mannetje, geniet er maar lekker van!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja, bij mij zit het erop. Als de clomid zijn werk heeft gedaan, verwacht ik maandag ongeveer mijn ei. Ik voelde me snel opgefokt als dingen niet gingen zoals ik wilde. Ik reageerde dan snel aangebrand. Verder niet echt last gehad.
    Als deze dosering aanslaat, zal ik hier wel mee verder gaan nog een paar maanden. Anders een hogere dosering.

Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh oke, fijn dat je dus kan beginnen wanneer je wilt. Maar dan moet je inderdaad wel zeker weten dat je niet zwanger bent.

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @ Olga, volgens de gyn moet je ze dus gewoon kunnen slikken en als je zwanger bent komt je ongi ook gewoon niet....maar dat risico durf ik toch niet echt te nemen dus ik wacht gewoon nog ff

9. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    he meiden,

ik post ook maar es hier,ik lees al een tijd mee... ik temp al een jaar ongeveer en weet wel (ongeveer) te vertellen wanneer mijn eisprong is.. normaal is mijn temp staandaard 35,9, na eisprong rond de 36,4 tot menstruatie. deze cyclus is wel apart, ik heb wel een mooi rood kruis gekregen en had een mooie positieve ovulatie test en veel vruchtbaar slijm..... daarna is mijn temp gestegen naar 36,2 sommige dagen iets minder en 1 uitschieter van 36,4 nu weer 36,1 ik snap er niets van ? heb ik nu wel of geen eisprong gehad deze maand ? GR Ing
    (normaal netjes circa 14 dagen na dpo temp van 36,4 en het is te vroeg voor een mentruatie lijkt mij)

10. Niet meer actief

Hallo meiden, ben ik weer effe....
    Ik moet er toch even gebruik van maken dat de misselijkheid het laatste uur wat minder is, toch? :D
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, jullie oprechte felicitaties. Daar ben ik erg blij mee. Het zal zeker niet meevallen om jullie hier wat meer los te laten, ga jullie missen en zeker nog af en toe eens binnenwippen om te zien hoe het met jullie is. Ik reken natuurlijk op megaveel zwangeren nu die mij volgen ;)

Diddl, meid, volgens mij ben jij gewoon zwanger. Als ik alles bij elkaar optel (kaartje, klachtjes, woorden ha, al die pendels) dan verwacht ik bijna niet anders dan een positieve test morgen. Kom op meid, dan kun je je nog aansluiten bij de novembermama's. Ik duim heel hard voor jou!
    Monika, jij houdt het ook weer spannend he? Testen en nu met een dikke streep hoor ;)
    Rensie, Oef, spannend kaartje heb je met die giga dip ineens. Lijkt me toch echt wel een echt ei dat je gehad hebt hoor. Nog even geduld.... En tuurlijk kom ik nog af en toe eens langs. Al is het maar om te zien of je al zwanger bent!
    Olga, je kaartje mag dan grillig lijken, maar het zou me niets verwonderen als de clomid al gelijk aanslaat bij jou. En je hoeft alleen maar al naar mijn laatste kaartje te kijken om te weten dat die grilligheid niet persé negatief hoeft te zien ;) Meid, ik ga jou ook zeker weten missen. Maar we houden een lijntje met elkaar, afgesproken?!
    Zico, je eitje is dan toch nog mooi op tijd gekomen en ook op juiste momenten geklust. En wees blij dat je luteale fase zo kort is, dan weet je des te sneller waar je aan toe bent (en hoef je niet net als sommigen onder ons - ik 8) - 3x te testen voor je erop durft te vertrouwen). Meid, ik gun het je dat dit een superei blijkt te zijn.
    Hairdresser, waar haal je het geduld vandaan lieve meid? Laat dat eitje nu maar heel snel komen (en bevrucht raken).
    Roses, aaaaaah, meid, wat rot. Ik had stiekem toch wat hoop voor jou. Volgende ronde beter, of is mannetje dan net weer weg? Heel veel succes hoor, pak dat volgende ei!
    Berna en Schijndelsvolk, die krampjes hoeven eigenlijk nog niets te betekenen hoor. Ik heb ook al bijna een week ongikrampjes en blijkbaar toch zwanger, dus je weet het echt pas zeker als het doorbreekt of wegblijft. Ik duim voor jullie.
    Katootje in de lift. Thumbs up voor jou!
    Divi, ik hoop dat de clomid naast misselijkheid je vooral veel goeds brengt (lees; meteen een vroeg superei bezorgt dat meteen bevrucht raakt)
    Mariekepieke, houd moed! Jouw kaartje wordt vast nog wel spannender.
    Twinny, veel succes met gaten vullen op de babykamer ;)

Ik wens natuurlijk ook Jennie, Mirre, Me2, Tijgertje, Carmen, Daam, Evi, Muuske, SheDevil, Lot en Marloesje (en ik vergeet er nu vast, sorry meiden, jullie natuurlijk ook!) allemaal heel veel succes bij het zwanger worden. Volg me maar supersnel allemaal!

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi lieve meiden

@indigo meid van harte proficiat geniet er van

Hier is mijn temp hetzelfde gebleven heb nu al 10 dpo
    dat is best lang eindelijk dat het nu stabiel is

Hier is mijn kaartje weer

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik heb nu ook al een paar daagjes kramp en moet nu ineens veel plassen maar het hoeft niks te betekenen

Ik wacht de 29ste gewoon af en dan zien we wel of er wat zit en dat ik een eisprong gehad heb
    Maar dat horen jullie nog wel

Liefs Tijgertje23

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Op mijn kaartje is er geen reden tot paniek of wel
    Hoop dat ie hoog blijft iig boven de 37,0 gr hi hi

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    En Diddl

Ik hoop voor jou ook een positest morgen
    laat je het ons weten?

Liefs Tijgertje23

15. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou mijn paasei gaa gelegd worden.
    vanochtend een negatieve clear bleu (digi) gehad en nu net weer getest en posi jippie

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Lieve Hairdresser

Van harte met je zw-schap WOW het gaat hier lekker zeg
    Geniet er maar van meid

Liefs Tijgertje23

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @tijgertje: De ovulatietest was positief van Hairdresser, dus over ruim een week of twee hoop ik heel positief nieuws te horen van haar kant! [-o<

Zet em op Hairdresser! :)

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    OOOO sorry daam en hairdresser :oops: :oops: :oops: :oops:
    was niet de bedoeling ik zal nu keihard voor jou duimen hairdresser