Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Welterusten! ik mag niet slapen :( Zit in de nachtdienst jullie verhalen te lezen. Heel leuk tijdverdrijf! :)

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    idd posi ovulatie test.
    nu weet ik wel dat ie rond de middag / avond moet geweest zijn.
    en nu binnen die 24/48 even ons best doen he....

hoop dat me volgende echt vele korter is. xxx fijne dag allemaal

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  5. goedemorgen,

hairdresser, jij moet ook een geduld opbrengen zeg... sterkte meid!weet hoe het voelt...

ik denk echt niet dat het mijn ei was, maar we zullen zien...
    liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]
    ps ben nu een weekendje weg (bij mijn ouders) dus kan niet vaak lezen dit weekend. zit nu snel dit te typen en straks de zoekgeschiedenis wissen. lijkt me niet de leukste manier nl om te ontdekken dat wij aan het proberen zijn, wil ik brengen met een posi nieuwtje erbij :D

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Goedemorgen meiden...

Hier mijn kaartje weer... Ben weer gestegen :D
    (ga weer even bijlezen)

[​IMG][/url][/img]

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik snap nix van mijn kaartje....iemand anders wel?

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Indigo: van harte gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van.......

Didl: en al getest? Je maak het spannend hoor......

Schijndelsvolk: mooie stijging, ziet er goed uit, volhoude nu meid. Wanneer ga je testen?

Katootke: hoe is het vandaag bij jou

Divi: nog ff volhouden en dan komt je ei en hoef je niet meer te slikken ff-tjes

REnsie en hairdresser: hoop dat jullie vlug wat meer duidelijkheid krijgen hoor......

ZO ga nu maar eens boodschapjes doen.......

Twinny

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Poohbear, aan je kaartje te zien heb je nog geen eisprong gehad. Doe je geen ovutesten?

Twinny, niet met te zware tassen sjouwen he!

Schijndelsvolk, lekker weer gestegen; nog vier daagjes.

Rensie, waarom je het je ei niet geweest zijn. Het kruis blijft vet en je temp kan nog omhoog gaan. Het kan ook zijn dat je een korte lutheale fase hebt en bijna ongie wordt. Je cyclus is in ieder geval korter!

Hairdresser, fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden. Hoop dat de volgende ronde korter is.

Daam, lekker gewerkt? Welterusten vandaag.

Tijgertje, het wordt al spannend he.

Ik wacht vol spanning op mijn ei en we zorgen dat er wat zwemmertjes klaar liggen om een sprintje te trekken.

Olga

10. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Heyhey,

Olga: euhm waarschijnlijk minder dan 4 dagen... heb altijd 12 DPO hihi

Twinny: ik denk gewoon als ik overtijd blijk te zijn... Kost anders teveel geld elke keer vind ik (zegt ik nu heel erg rustig ahum... terwijl t wel moeilijk is)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, had nog geen ovulatie testen gekocht, omdat ik zo'n wisselvallige cyclus heb. Beetje dure bussiness anders.
    Heb wel zo'n speekseltest, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
    Heb wel duidelijk ovulatie pijn en gehad vorige week, das nu weer weg. Maar we klussen maar gewoon door, ik snap er ook niets van :(

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @hairdresser: meid gefeli met je ei...

@diddl: inderdaad meid kom even spieken vandaag maar je bent er nog niet.... ik duim voor je

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goedemorgen meiden ...

Was m'n bed weer ingekropen ... baal een beetje.
    Temp was vanochtend nog 36.8° ... dus ik testen ... helaas weer negatief getest.
    Zou m'n gevoel dan niet juist zijn geweest mbt m'n ei en heeft ook FF m'n kruis verkeerd gezet? Weet het niet meer.
    Laat me nu maar ongi worden, dan kunnen we door gaan. En misschien nog een kansje hebben op een 2007 kindje.
    Bedankt voor het jullie steun meiden.

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Olga,
    Ik hoop dat de Clomid bij jou zijn werk heeft gedaan dat het goed is aangeslagen en dat je maar een heel mooi eitje mag krijgen.
    Jij schreef dat je je snel opgefokt voelde, dat heb ik ook best wel om eerlijk te zijn. Ik kan wel minder dingen hebben zodat ik erg snel aangebrand reageer. Maar voor de rest, me mannetje zegt dat hij me wel vrolijker vind met die pilletjes hahahaha.
    Heb jij geen kuurtje mee gekregen voor een aantal maanden? Ik kreeg gelijk een kuur mee voor 4 maanden, dus 20 tabletjes.
    Ik hoop dat deze kuur bij jou aan slaat en dat je snel zwanger mag raken met behulp van Clomid.
    Ik denk aan je meis.

@Indigo,
    Dank je wel meis. Ben je al een beetje aan het idee gewend meid? Dit weekend ga je het toch aan je ouders vertellen? wat zullen ze blij zijn! :D

@Twinny,
    Nee inderdaad, ik moet er nu nog 3 en dan is het kuurtje voorbij. Donderdag heb ik om 12.00u mijn eerste pil in genomen maar was toch wel misselijk van het pilletje. Maar nu heb ik eigenlijk helemaal nergens last meer van gelukkig.

@Rensie,
    Ik wens je een prettig weekend. Het lijkt mij ook niet leuk als zo je ouders er achter moeten komen. Dus wis de geschiedenis maar gauw meid hihi ;) .

@Hairdresser,
    Gefeliciteerd met je positieve ovu test. Klus ze! :D ;)

@Diddle,
    Ik ga hard voor je duimen meis!

liefs Divi

15. Niet meer actief

Ik kwam eens even spieken of Diddl zich al gemeld heeft...
    Lieve meid, vertrouw gewoon op je gevoel. Misschien heeft de test wat langer nodig bij jou voor 'ie verkleurt, maak je wat minder hcg aan of zo.
    Op hoeveel DPO zit je nu precies? Het kan nog steeds hoor volgens mij.
    Geef de moed nog niet op! Dikke knuffel voor jou.

Hairdresser, wat fantastisch! EINDELIJK je eitje. Wordt hopelijk een mooi paasei inderdaad ;) Ik ben hartstikke blij voor je!

Divi, het idee begint nu inderdaad te wennen, voel me steeds blijer en positiever. Durf nu zoetjes aan te gaan vertrouwen en genieten. Ik verheug me ontzettend op de komst van mijn ouders vanavond. Ik weet bijna zeker dat mijn moeder huilt en lacht tegelijk!
    Wat me sinds vanochtend trouwens ook wel bezig houd....stel nu dat ik inderdaad ook een tweeling krijg :confused:

Schijndelsvolk...spannend, alweer zo'n piek!

Liefs Indigo (die nu moed verzamelt om nog even een boodschap te gaan doen en al opziet tegen alle geurtjes onderweg en in de winkel en barstende koppijn heeft)

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Lieve Indigo ....
    Wat lief dat je even aan me dacht.
    Zit op 16 DPO ... zou nu dus echt wel hcg moeten hebben.
    Bij m'n jongste was de test niet super duidelijk [1 dag overtijd], maar er was wel een streep zichtbaar. Nu helemaal niets.
    Ga nu wachten op m'n ongi.
    Laat deze maar snel komen, anders is de kans op een 2007 kindje verkeken.

En jij lekker genieten hé.

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Indigo,
    Fijn om te zien dat je nog steeds hier een kijkje komt nemen!
    Ja idd alweer zo'n stijging... Nu maar hopen dat ie zo lekker hoog blijft hihi

Diddle,
    Voor jou duim ik nog steeds hoor! wie weet heb je van de week een dikke posi-test! Je kans is nog niet weg hé!

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb de hoop opgegeven hoor.

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zou FF m'n kruis verkeerd hebben neergezet?
    Misschien dat hij op dag 18 hoort? Maar heb toen zelf geen ei gevoeld en ook geen vruchtbaarslijm gehad ... helemaal geen slijm zelfs.
    Weet het echt niet meer ... :(
    Mijn kaartje staat in m'n album.

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ik zou je wat betreft je vragen niet kunnen helpen meid, qua slijm heb ik deze maand ook helemaal niks gehad...

Je kaartje ziet er toch prachtig uit hoor vind ik...

Deel Deze Pagina