Diddl, FF is er zeker van, het is ook een mooi kaartje. Mogelijk je ei op dag 16 of 18, maar je kunt alleen maar afwachten. Hoe is het met de blaasontsteking? Misschien zit dat in de weg voor je ongie of een posi test.... Divi, ik heb een kuurtje voor twee maanden en nog een herhalingsrecept. Ik denk dat de gyn eerst wil afwachten wat het doet... Indigo, heel veel plezier vanavond met het vertellen aan je moeder. Wanneer ga je het je zusje vertellen of weet zij het al? Als jullie ook een tweeling verwachten, wordt het druk voor je ouders... Weet je, ik heb opeens bedacht dat ik het eigenlijk best leuk zou vinden om een tweeling te krijgen. Je gaat er eigenlijk nooit vanuit, maar het lijkt me wel wat. Maar ja, nu loop ik wel heel hard van stapel he! Hoewel, misschien zorgt de clomid wel voor twee eieren. (dat is niet waarschijnlijk bij deze lage dosering maar goed) O ja, dat 'lijntje' houden we zeker! Liefs en fijn weekend allemaal! Olga
hoi hoi raar vraagje maar hoe doen jully het nu morgen met tempen omdat de klok een uur vooruit gaat. normaal temp ik 7.00 smorgens liefs patricia
Hier even mijn kaartje, denk dat ik 2 dagen geleden m'n eisprong heb gehad.... Zul je net zien, doen we het zo vaak, behalve net die dag...hahaha Ik wil verder even iedereen succes wensen! Voor sommige begint het al spannend te worden.....
Zo dames, hier is het weer wat gestegen begin het nu wel beetje spannend te vinden eerlijk gezegd... Hopelijk blijft ie morgen ook mooi hoog of stijgt ie nog iets... (we zullen zien) [/url][/img]
vraagje ik had vrijdag ochtend 36,3 en geen posi test(digi)savonds ± 24:00 wel een posi test zaterdag ochtend temp 36,5 ook posi test en sávonds geklust nu vanochtend temp (zondag)36,5 en ook weer een posi test. ben nu toch goed op tijd geweest met klussen? hoop het xxx doe vanavond nog een test om te kijken of ie nog posi is... me temp zo morgen wel stijgen dan xx
Rensie, hoe bedoel je kruis weg. Ik zie hem toch echt nog staan. Wel een redelijk lage temp, das jammer. Marloesje, als je ei die dag geweest is, lag er in ieder geval een mooi voorraadje in de aanslag. Schijndelsvolk, lekker hoog ja. Wanneer wil je gaan testen? Daantje, je bent al mooi geleidelijk gezakt in temp. Op naar je ei! Hairdresser, vanavond nog een keer aan het werk zou ik zeggen, want misschien springt hij vandaag wel. Groetjes Olga
hihi ik probeer het vol te houden tot dinsdag... maar als ik zo'n kaartje zie word het steeds moeilijker begint nu wel heel erg te kriebelen hoor! maar probeer het echt vol te houden...
Morge dames, Hier de mijne weer, heb al een aantal dagen krampen, niet dat ik er veel last van heb, maar het is wel constant aanwezig.
mijn kaartje weer indigo gefeliciteerd meid(en je mannetje) spannend vanavond. ik heb gekeken wanneer ik zou mogen testen als me ei op 25 maart is... dan is het 1ste paasdag...geinig..
Hoi meiden dlddl en ninaatje: ik blijf gewoon lekker voor jullie duimen. Geen bloed geeft moed........ zico: proficiat met je ei, succes op de wachtbank REnsie: balen meid, hoop toch echt dat ie vlug mag komen dan...... Indigo: en de supermarkt overleeft? Katootke: hoest bij jou meissie? Natasja: en hoe gaat het bij jou, ook al over de helft van de wachtbank? Iedereen weer heel veel succes....... Twinny
twinny hoe is ie eigenlijk met jou jij bent ook al weer ruim ruim ruim over de helft heen spannend hoor. leuk dat je vaak nog hier teug komt om even bij te lezen... dat zou ik zelf ook wel doen..... gr essy
he essie Lief dat je vraagt. Met mij is alles prima hoor. Ik heb eigenlijk de hele zwangerschap nog niet echt ergens last van. GElukkig groeit me buik en kan ik de kleine voelen, anders zal ik waarschijnlijk nog altijd twijfelen, hihi........ Hoop dat je vlug een eitje hebt en dit jaar nog een kindje mag krijgen.....succes..... Twinny
ik denk dat ik vandaag me ei heb..... wat je al kon lezen is dit de tweede dag dat ik een positive ovu test heb. dus me ei moet nu wel komen.... volgens mij is het zo dat als je test weer nega is is je ei geweest dus volgens mij voor mij nu nog niet... fijn dat je je kindje kan voelen... krijg je nog meer contact met de kleine he..... geniet er lekker van maar dat zal je wel doen. idd hoop ik dat het voor dit jaar nog mag lukken en hoop op een wondertje. zou dan ± 16 dec uitgerekend zijn...lekker rond de kerst hihi.... ach ja we zien het wel ben al lang blij dat ik weer een eisprong heb naar zo lange cyclus.....