Ik krijg als ik inlog een kalendertje te zien en meer niet. Wel allemaal keuzemenu's alleen is mijn engels nou niet zo super dus kom er niet uit. Kan ik het soms niet invullen omdat ik geen VIP member ben of heeft het daar niks mee te maken
hai monika en daam, bedankt dat jullie effe met me mee wilde kijken, dus je hebt je ei voor je temp een stukje hoger gaat. in principe is het toch 14 a 15 dgn na je eisprong dat je menstuatie weer komt? ik zit nu op dag 30 en nog geen tekenen van de ,maar ook geen tekenen van zwangerschap er morgen toch maar weer een testje tegen aan gooien (was gisteren negatief) liefs ester
mijn temp is 0,3 gezakt zou mijn ei dan toch komen?(heb wel een beetje slecht geslapen zou dat invloed hebben op mijn temp)?
hier voor de derde dag een posi test van clear bleu digi....snap er niet veel van en me temp is met 0,01 gestegen ook niet echt veel he.....beetje raar allemaal.
Mijn temp was vanmorgen gezakt en krijg nu toch een kruis....vreemd of niet? Of moet je temperatuur gewoon 3 dagen boven het gemiddelde zitten?
Goedemorgen dames, Hier weer een stijging ... Het word met de dag spannender... Krijg er steeds meer de kriebels van... Ga nu even bijlezen... xxx [/url][/img]
Zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken...? Ik snap het niet zo goed, volgens ff heb ik op dag 36 mijn ei gehad maar de digitale CB gaf positief op dag 38... Ik hoopte dat mijn ei dan op dag 39 zou volgen... Wat denken jullie?
Goedemorgen! Meiden wat is er weer veel geschreven! Ben het weekend veel buiten geweest vitamientjes opdoen is goed voor Mirre! Zul je altijd zien wat een klote ronde is dit voor mij zeg... Zit al op dag 18 (van een 24/25 dg cyclus ongeveer normaal) en nog geen ei te bespeuren!?? Dus Olga ik ga ervanuit dat we beiden vandaag ons ei krijgen! [-o< Beetje flauwtjes deze ronde ...al dagen niet geklust, en ook geen ovu testen gebruikt dus ik ga ervanuit dat er deze ronde niks te wensen valt voor Mirre We zien het wel. Blijf wel meelezen hoor met jullie Liefs Mirre
Hoi, ook hier volgt mijn kaartje. Heb verder zere borsten, een humeur om op t schieten en verder van ondere vochtiger dan normaal. :-# Herkend iemand dit? Moet nog een weekje wachten (volgens fertility friend) tot ik mag gaan testen. p.s. heb alleen niet elke keer dat we geklust hebben ingevuld!
hallokes, heb m'n kruisje gekregen snel he maar ben dalende, toch raar of zou het al met innesteling te maken hebben, vandaag heb ik het misselijkgevoel dat opkomt. Wel vroeg he..... Ook m'n borsten zijn gevoelig. Ze doen geen pijn maar zijn gevoelig. Nu duimen dat we eens een positest krijgen.
hoi meiden Didl: balen meid, veel succes met je paasei....... Mirre: wordt misschien wel een superei, omdat het nu zo lang duurt! Ga voor je duimen meid....... Zico: niet te hard blijven dalen hoor, je moet ook weer terug omhoog..... Rensie: misschien komt je ei nu? Iedereen weer heel veel succes.... Twinny
He daar dames spannend weer voor een aantal mensen.\ Mirre, ik duim voor je! een super eiiiii. Komt goed heb vertrouwen. [-o< Schijdelsvolk spannend hoor geen wonder die kriebels, zou gaaf zijn zeg voor je. Wanneer kun je wil je testen. Ik blijf je volgen hoor. Diddle echt jammer hoor voor je, dat is balen he iedere keer. Op naar de volgende ronde dan maar. Hairdresser vreemd ja, Of misschien is er toch wat anders. aan de hand. Ik hoop het voor je en heb je gewoon een minimensje in je buik zitten. je weet het nooit. Ik hoop het zo voor je he. De rest van de dames succes he. Oj Twinny wat lief dat je steeds zo meeleeft met ieder hier. jennie72
Hi Ladies, Ondanks dat ik er eigenlijk niet aan wilde beginnen ben ik 5 dagen geleden (eerste dag ongi) toch ook maar gaan tempen. Ik gebruik al een tijdje ovulatietesten, en heb elke maand overduidelijk een eisprong, maar een positieve zwangerschapstest blijt uit! En aangezien we as vrijdag naar de huisarts gaan voor een verwijskaart voor de gyn, denk ik toch dat ik een temperatuurkaartje moet kunnen tonen aan de gyn. Heb verder nog weinig verstand van tempen en ben op Fertility Friend alles aan het invullen. Ik vind het toch wel een beetje spannend en ben benieuwd of mijn temperaturen net zo duidelijk een eisprong aangeven als de ovulatietesten?! XX Annalise