@Schijndelsvolk: Ziet er goed uit je kaartje en idd nog even wachten met testen. @Wieffie: Is op 22 maart een juiste temp? Nav posi ovutest zeg ik ook eerder dag 39. @Marjan1982: Je hebt symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden, maar ook op een naderende ongesteldheid. @Zico: Voor een innestelingsdip is het nog wel heel vroeg. Is je temp iets lager door het tijdsverschil (naar zomertijd?) @Annalise74: Succes met tempen! @Mirre: Broeden en vanavond klussen? @Berna1981: Jammer! Vol goede moed er weer tegenaan! @ Tijgertje23: Mooi kaartje. @ Lot23: Een eitje zou natuurlijk mooi zijn. Het kan invloed hebben op je temp dat slechte slapen. @ Rensie: Pfoe.......*weet even niks anders uit te brengen* @ Hairdresser: Misschien morgen een keldering van je temp voor een prachtig ei? @Marloesje: Je temp moet idd 3 dagen boven het gemiddelde zitten, dan krijg je een kruis. Ik zie een open rondje: heb je een ander tijdstip getempt? Dat kan ook invloed op de hoogte van je temp hebben. @Daantje86: Er is nog niets van jouw kaartje te zeggen (net als de mijne)
ja daar had ik ook al aangedacht dat het door die zomertijd zou kunnen komen, maar soms moet ik vroeger tempen als ik met de vroege sta en dan heb ik niet eens zoveel verschil. We zullen wel zien hoe het uitdraait...
Heb helemaal niet aan de zomertijd gedacht! Ik temp altijd om 6.30, maar eigenlijk is dat dan dus pas 5.30!? Nou ja ga nu maar gewoon door...
Ja 22 klopt wel alleen ik heb last van ontstekingen dus er zou wel eens een uitschieter in mijn temp tussen kunnen zitten denk ik. Het rare is dat ik zowel op dag 16 als 38 een positieve digitale Ovutest van CB heb gehad... Die test toch niet meer positief als je eisprong al is geweest?
wat raar na een posi test ovu is het geen posi meer, normaal, of je hebt een periode van 2 cyclussen in elkaar zonder maanstonden. heb je digi getest ?
Ja na de eerste positieve test is mijn temp als een baksteen gedaald... Ik heb het gevoel dat ie toen niet heeft doorgezet ofzo...? Ik heb geen ongi gehad. Ja ik test digitaal.
Ja, maar dat was maar een minuut of 10 na de gemiddelde tijd....dus niet echt een paar uur later ofzo....zal dus niet zoveel uitmaken denk ik.
je hebt denk een dibbele cyclus, dus als hij nu posi geeft ovu moet je reppen naar de kamer met je vent en klussen tegen de sterren omhoog, probeer er niet teveel mee bezig te zijn.Al is dit niet gemakkelijk
Zo, ik zal ook even mijn kaartje plaatsen. Wat zit ik mooi laag he! Vandaag nog geen positieve ovutest, dus hopelijk morgen en dan omhoog met die temp! Dan zou declomid zijn werk gedaan hebben; I hope so! liefs Olga
Hoi tijgertje kom op steek een vuurtje aan onder je kont en ga omhoog met die heteluchtballon! liefs rensie
Ha Meiden, Het is een beetje laat, maar dit is mijn kaartje van vandaag. Ik heb ineens een hele flinke daling. Meiden weten jullie wat dat betekend? @Schijndelsvolk, Meis jou kaartje ziet er mooi uit! Ik ga heel hard duimen voor je meis. @Olga, Kom op omhoog met die temp. Ik hoop zo dat de Clomid zijn werk bij je heeft gedaan. @Tijgertje23, Ik ga blazen hoor, je temp moet omhoog! Blaas blaas blaas blaas Phhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffffffffffff liefs Divi
@Tijgertje ... balen meid. Maar er is nog hoop zolang je niet ongi bent. @Divi ... dat is idd een flinke daling. Maar voor je ei is het nog iets te vroeg. Ben benieuwd wat je temp morgen doet. Ik temp deze maand ook door ... zodra ik weer rond m'n ei zit plaats ik hem hier weer.