Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Zo meiden, hier ben ik ook weer! Ongi is weer achter de rug. Heb een drukke week gehad, dus kon mn gedachten mooi even goed verzetten ;) Ik plaats mijn kaartje van de week wel weer.

@zico, mooi kruis heb je! Hopelijk voel je je gauw een stukje beter! Succes met afwachten meis

@olga, ik denk dat je eitje er aan zit te komen, dus lekker klussen meissie! Maak er wat moois van ;)

@mariekepieke, ook weer aan de klus zie ik, succes deze ronde en pak dat eitje he!

@tijgertje, meis wat balen dat je temp zo gezakt is! Hopelijk valt het allemaal mee, en wordt je toch niet ongi!

@divi, jeetje wat een daling! Geen idee wat dat kan zijn, lijkt me een beetje vroeg voor een eitje….

@diddl, meis wat balen dat je ongi geworden bent! Succes deze ronde!

@mirre, oh lekker dan dat je temp niet omhoog is, ik duim voor je dat je eitje gauw komt!

@rensie, jeetje meis wat irritant zo’n lange cyclus.Was je dus mooi gefopt met dat kruis! Balen hoor! Wel blijven klussen he, hopelijk komt je ei snel!

@hairdresser, hèhè dat ziet er uit alsof je eitje geweest is! Nee hoor is niet erg dat je zondag niet geklust hebt, zaterdag is prima hoor, zelfs alleen vrijdag zou moeten kunnen ;) tot 4 dagen voor je ei geloof ik. Ik duim voor je dat je temp de komende dagen hoog is!

@schijndelsvolk, wow meis wat een mooi kaartje, lekkere hoge temp. Ik duim voor je dat de duivels weg blijven!

@katootje, shit zeg, toch ongi geworden! Volgende ei moet het raak zijn hoor! (en ook blijven zitten!) Succes deze ronde

@daantje, wat heb je een mooi geleidelijk kaartje! Op naar je ei, veel klusplezier!

@salapio, ik hoop voor je dat je eitje geweest is! Veel klusplezier!

2. Hoi Meiden,

even bijgelezen hoor...
    tijgertje, kom op meid omhoog!!!
    twinny, ik blijf dat ei schoppen, maar volgens mij breekt ie in plaats van dat hij er sneller door komt..
    mirre, veel plezier in ut zuiden
    zico, oke kruis is er en nu omhoop blijven he
    hairdresser, hoop dat het je ei was, jij moet het ook al flink zat zijn, zitten in hetzelfde schuitje :rolleyes:
    schijndelsvolk hij gaat goed, houden zo
    monika, mmm misschien thermometercheck doen, komt blijkbaar vaker voor!
    salapio, succes met het ei!
    divi apart kaartje heb je??? vroeg ei?
    olga, broedze!

wie ik vergeten ben, sorry geheugen als een zeef vandaag...

liefs rensie

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jeetje wat balen zeg eerst weet ik niet wanneer mijn ei is geweest of komt en nu word ik ongie echt balen dit, net bruin verlies en krijg al weer wat menstruatiekrampen dus het gaat door zetten en dat op dag 21 word zo steeds bezorgder geen temp stijging gehad en volgens ff geen ei dus zou ik wel een eisprong hebben heb altijd wel een beetje last van mijn buik rond mijn eistokken ik voel me best een beetje rot zo heb iedere maand toch weer een beetje hoop....

succes allemaal

liefs

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oh schijndelvolk ik vind het zo spannend, altijd leuk om met iemand zo mee te leven.

Hier is het saai, m'n temp is nog niet bijzonder, zal binnenkort m'n kaartje plaatsen.

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik ben idd heel erg blij dat ik me ei gehad heb(weet ik bijna zeker)hoop dat me temp lekker blijft stijgen.... ben het idd zat. ben blij dat zaterdag nog goed was...zou het zonde vinden dat als ik nu eindelijk me ei heb en niet goed geklust heb..zou een vergooide kans zijn.... ben weer wat gerust gesteld. als me cyclus in juni nog niet op dreef is magik door naar de gynecoloog.....xxx een blije hairdresser

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ben ook blij voor je hairdresser, ik weet hoe je je voelt!

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Even een vraagje tussendoor.....

Ik heb alleen afgelopen week temp bijgehouden.

Constant 37 gr....eergisteren 36.9 gisteren weer 37 en vanmorgen 36.8

Alleen vanmorgen niet gewacht tot piepertje ging,want zoonlief zat te roepen.

's morgens rond een uur of 10 is mijn temp 37.7(al hele week)
    Maar dat telt niet he?

Moet ik nu met die 36.8 er gewoon vanuit gaan dat ik ongi word?
    Heb de hele week al ongi pijn en vreselijke hoofdpijn :(

(Gisteren negatief getest)

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou gelukkig linda... fijn is dat , dat meiden weten hoe het voeld.hoop ook voor jou dar je cyclus zich een beetje normaal gaat gedragen.. een cyclys van 70/80 dagen kan je bijna geen cyclus noemen.een collega van me is altijd netjes op tijd ongi. soms 27 of 28 dagen... en ze zeurd dat haar cyclus niet echt regelmatig is en dat ze zo niet goed kan klussen!asjemenau.... ik vertel haar mijn cyclussen nog wel een keer

rensie ik blaas jou ook even omhoog.

en de rest van de meiden toi toi toi xxx

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames

zo ben ik op zoek naar mijn ei en zo word ik op dag 21 ongie snap er even niets meer van maar het is helaas toch zo met mijn temp geen ei op gespoort dus erg ingewikkeld wie weet volgende ronde...
    helaas balen dat ik ongie ben en ga door met tempen..

succes allemaal

liefs

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Roses en Rensie,
    Meiden ik weet het ook niet. Ik ben afgelopen week begonnen met Clomid misschien dat het daar mee te maken heeft. Die daling vind ik zo raar. Het kan toch niet dat ik ZO vroeg me eitje heb gehad?

liefs Divi

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ben de eerste ladies op deze woensdagochtend!

:D Denk dat m'n ei geweest is!
    Vanmorgen temp was 36.8 (gisteren 36.6) het is geen bijzondere uitschieter, maar hij is idd omhoog!
    Als het zo doorgaat kan ik zaterdag in het ziekenhuis bloed gaan prikken!
    Had gisterenmiddag enorme steken in m'n rechterzij en dat heb ik nooit.
    Dacht dat het te maken had met de cyste die ik heb, maar het is waarsch m'n eisprong geweest (misschien in combi met die cyste een vervelend gevoel!?)

Mirre zit nu op het wachtbankje.
    Niet zozeer qua mogelijk van raak geschoten hebben in deze ronde 23, want verwacht naar 24 te gaan (weinig geklust), maar omdat we volgende week Goede Vrijdag weer naar de gyn gaan.

Liefs Mirre

12. goedemorgen,

weer 36,1 mmmmppphhh....

divi, wie weet, zou wel heel vroeg zijn.. even temp van vandaag afwachten... clomid zou wel aangeslagen zijn dan..

ik ga vandaag ha bellen om een afspraak te maken voor volgende week maandag of dinsdag, ben het nu een beetje beu
    (vind het wel beetje eng)

liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    goede morgen meiden..
    36,8 niet erg hoog maar wel genoeg geweest voor een eisprong volgens mij...
    we wachten af..
    xxx

14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    balen rensi jou ei moet nu ook wel komen vin ik... dat wachten is maar niks..

mirre hoop ook voor jou dat je ei is geweest.
    volgens mij moeten we onze ei echt gaan zoeken ivb met aankomende pasen ofzo.....
    als het zo is hebben ze hem goed verstopt maar ik heb hem stiekem toch gevonden gelukkig.
    gaf het bijna al op.

ik wens iedereen echt uit de grond van me hart dat we snel zwanger mogen zijn waar we zo naar verlangen...xxxx

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Mirre: Fijn dat je ei er is meid! en suc6 vast volgende week bij de gyn!

Rensie: Dat ie maar snel mag komen voor je hoor!

Hairdresser: Hoop het voor je meid!

Hier is mijn temp iets gezakt... :( maar ziet er toch nog redelijk uit vind ik... (dat ie maar niet verder gaat zakken)
    Nog steeds geen duivels te bekennen... zelfs geen krampje ervan... dus blijf hoop houden...
    vandaag komen de testen van de site binnen als het goed is
    en als ik dan morgen nog geen duivels op bezoek heb ga ik denk ik testen...

[​IMG][/url][/img]

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    heb me banner maar aangepast nu....
    zo kan ik zien hoeveel dagen nog tot mijn nod.
    ziet er beter uit dan 78 dagen.....
    schijndelsvolk hoop dat jou temp hoog blijft en dat je vandaag posi gaat testen... ik duim voor je en mijn keep my fingers cross

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Thanks meid... en die banner ziet er zo idd iets beter uit meid...

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja he een zwangerschaps banner is het toppunt natuurlijk maar daar wachten we nog maar even op..... ga werken fijne dag allemaal.

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Werk ze vandaag!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes,

Hairdresser maak nu al een afspraak voor juni er zijn lange wachttijden , ben je daartegen zwanger kan je die data gebruiken voor eerste controle of indien niet voor zwanger te geraken en testen te laten doen.

Ik ben met vlagen hier misselijk, ik eet om van het gevoel vanaf te zijn.

voor alle dames heel veel succes deze cyclus, we gaan ervoor he

Deel Deze Pagina