goede morgen meiden Hairdresser en Mirre: ga ik voor jullie duimen dat jullie kruis nu gezet gaat worden en dan wordt het spannend op de wachtbank..... Schijndelsvolk: o ben zo benieuwd morgen, hopelijk blijft je temp. hoog..... Zico: zo vroeg al misselijk, lijkt me niet van een mogelijke zwangerschap komen hoor......... veel succes en je niet te zenuwachtig maken..... Divi: ik had met Clomid meestal mijn eitje rond dag 13 ofzo, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Iedereen weer heel veel succes....... TWinny
Dames! Ik moet het nu toch even kwijt! Ik heb me even bewust stil gehouden maar ik ga vanmiddag testen! Ik hoop dat het ook kan met middag urine..maar ik geloof het wel. Ik zit nu op 17 DPO (en temp hoog).......Zou het dan toch? Ik ben zo'n schijterd!
Meiden voor mij is het GAME OVER de zijn toch gekomen Helaas naar de 5de ronde alweer liefs tijgertje23
Hoi schijndelsvolk bij jou is het ook spannend zo te zien zal voor je blazen hoor meid PFfffffffffff en heb vastbesloten om niet steeds te gaan denken zou het al raak zijn als het komt dan komt het en is van harte welkom Hier is me kaartje
haha ja erg spannend, niks wijst ook maar op een naderende ongi geen krampjes niks... dus ben benieuwd...
Weet jij het misschien heb morgenvroeg een echo onderzoek maar ben dus ongi kunnen ze dan nog steeds een echo maken liefs tijgertje23
@Schijndelsvolk Ik zal ook voor jou duimen! @Tijgertje Balen..op naar de volgende ronde! @Indigo Toen ik terug kwam van wintersport zag ik dat je zwanger was! Super! Gefeliciteerd!
Ps. even off-topic.... Ik moet morgenmiddag naar de gyn Niet vanwege het zwanger willen worden, maar vanwege extra onderzoek ivm niet zulke goeie uitstrijkjes. (Pap2 een aantal keer) Ik ben ontzettend zenuwachtig hiervoor en erg bang dat dit het zwanger worden enzo misschien belemmert. Duimen jullie voor een goede afloop en uiteindelijk goede uitslag? Kan het wel ff gebruiken.... ale:
Hey marieke Ik zal voor je duimen en dat het toch goed afloopt voor je Kan me best wel voorstellen dat je erg zenuwachtig bent Denk aan je Liefs Tijgertje23
Ja dank je Maar volgens mij ligt het ook een beetje aan mij denk soms teveel aan het zwanger worden denk dat ik daar niet teveel mee bezig moet zijn Maar is bijna april dus misschien? liefs tijgertje23
mariekepieke we gaan voor je duimen dat alles toch dik inorde gaat komen....eventueel met hulp van derde