Nou meiden ik snap het niet meer hoor Mijn temp is vanmorgen weer 0,1 graden gezakt. Zoals jullie aan mijn kaartje zien heb ik wel een positieve ovulatietest gehad maar mijn temp wil maar niet omhoog. @Meissie, van harte gefeliciteerd meid!
Divi: je zou bijna zeggen dat je weer een ei krijgt, aan je temp te zien is die namelijk nog niet geweest....
divi, ik zou ook bijna denken dat je ei nog moet komen, vreemd dat je dan een positieve ovu-test had...
mijn god wat typen jullie veel zeg, heb vier pagina.s moeten lezen Maar ik ben weer bij, weet alleen niet of ik het redt iedere dag te komen lezen..
Nou mannetje me vanochtend geSMSt dat het pakketje is ingeleverd. Nu een spannende week tegemoet totdat de uitslag er is. Alle andere lieve meiden ook veel succes deze ronde.
@ me2 @ lentefee Meiden ik weet het ook niet. Ik vind het ook zo vreemd dat ik wel een positieve ovulatietest heb gehad maar dat mijn temp niet omhoog is gegaan. Ik zal anders even die test in mijn album plaatsen. Nadat die ovulatietest positief was zijn de overige testen allemaal negatief geweest. Maar ik blijf er wel mee doorgaan met de ovulatietesten. Dit is overigens pas weer de 1e ronde na mijn miskraam (24-8-06). In januari ben ik pas voor het eerst weer ongesteld geworden Ik moest ook deze ronde beginnen met temperaturen. Dus het is eigenlijk voor mij nog allemaal nieuw. Maar als jullie denken dat mijn ei nog komt ga ik er niet meer over in het warretje zitten. Dank je wel meiden. Veel liefs Divi
Ach Katootje nee he ik had zo,n goeie hoop voor je! een dikke knuffels vanuit hier. Meissie gefeliciteerd he! jennie72
hela stelletje kakelkipjes..... @roses: ik zag je vanmorgen helemaal niet meid. wat ben jij vroeg op! uuhhhh het gaat er nu van komen hoor... ik zie je ie in aantocht! @tijgetje: mooie jump zeg @indigo: haai meis.. hoe is het bij jou? @pearly: bedankt voor het blazen lieve schat, maar je gaat niet je laatste adem aan mij besteden hé! hupsakee, gezond worden jij...... dikke kus van mij! @olga: omhoooooooooooooooooooooooooooog met die temp (blaaasss) @katootje: aaaaargghhhh nee hé..... grmhclfkroisdhaklrjhelasdjkeodlsk... NIET LEUK ...... heeeeele dikke kus van mij... @zico: wow da's een jump voor een ei. @twinny: thanks voor het blazen. ik hoop dat het helpt... @monika: mooie up zeg. @me2: mmmhh je gaat ook lekker de lucht in zeg... @daam: nu weer zakken hé... op weg naar je eitje. @divi: mmhhh wel erg raar dat je temp niet wil stijgen ondanks een positieve ovu test.....
Hallo iedereen hier weer een berichtje van mij. Ik heb het er best wel een beetje moelijk mee gehad, maar we gaan nu weer met goede moed verder. meissie28 van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken een dikke knuff! Mijn duimen blijven draaien voor iedereen!
Hallo Mirre, heb jij je ei nu gehad of nog niet?Je zou misschien een ovutest doen. Kom je gezellig naast me zitten dan op het bankje? Ingie, succes morgen bij de gyn! Cindy, over twee daagjes heb je met clear bleu vast ook wel een duidelijke streep! Katootje, weet niet wat ik moet zeggen.... Wat blehh bah! Getver, wat kan het soms op het laatste moment nog allemaal veranderen he. Ook al ga je er niet van uit... je hoopt toch altijd. Monika, wat lees ik nu. Misschien toch wel een vaag lijntje te zien op je test? En nog geen ongie; dat is heeeel goed joh! O jee, nu ben ik vergeten wat er allemaal nog meer geschreven is.... excuses. Olga
Een goede morgen dames, nou nog niet veel bijzonders dus. Echt vervelend zo. En maar wachten totdat jij groot genoeg is. ZOu toch vandaag of morgen kunnen zijn volgens mij. Monika wat spannend zeg, ik heb er wel een goed gevoel over bij jou. IK wacht af. Laat je het even weten? Divi ik hoop dat het nog goed komt voor je want dit is niet fijn he. #-o. jennie72
goedemorgen, jenny, kom op poep dat ei eruit! de rest heb ik nog niet terug kunnen lezen, wat typen jullie veel zeg! na mijn werk dan maar... hier nog geen nieuws liefs rensie [/url][/img]