Goedemorgen dames, Hier mijn temp hetzelfde gebleven... heb vanmorgen wel een test er tegen aan gegooid maar die was negatief... Nu is het dus maar afwachten geblazen... Hier mijn kaartje... [/url][/img] Dikke kus Joyce
Ja voel me totaal anders... dat is de pest... Ben al sinds een dikke week misselijk op de meest rare tijden en zere (.)(.) en nee meestal kwamen m'n vijanden te vroeg... als ik mijn langste cyclus aan hou is dan zou ik dus vandaag ongi zijn... maar die cyclus heb ik nu al een keer of 5 nie meer gehad... en ook nu is er niks van de duivels te bekennen... zelfs geen krampje niks... en anders was mijn temp ook al gezakt... is ie nu ook niet Maja we kunnen niks anders doen dan wachten
Ja moet morgen zowieso naar de huisarts voor mijn schouder en dan vraag ik het gewoon meteen... Zal m'n kaartjes meenemen voor de zekerheid dan... hihi kan ie ook iets zien... lol
hier kaartje van vandaag. we zijn weeral met meer op de wachtbank gekomen, hoe meer zielen hoe meer vreugde he, zal m'n plaatsje delen met jullie Hairdresser je eitjeis geweest kom erbij Schijndelsvolk, hopelijk toch nog positief nieuws na een paar dagen en geen . Mirre nu als een pijl naar beneden he en je eitje pakken of heb ik het aan het verkeerde eind Roses je eitje vangen he, zet je grof geschot maar klaar, laat hem niet lopen he
Goeiemorgen dames, Nou voor mij eigenlijk geen goeie morgen. Gisteren in de stress en gehaast een test gehaald. Volgende keer doe ik het gewoon via de site! Maar 2x negatief getest. En wat dacht je...je duivels zijn gekomen vandaag! Na 4 dagen overtijd. M'n eitje op dag 19..Ik snap er helemaal niets van! Vorige cyclus was m'n lutheale fase 13 dagen..nu 18? Heeft iemand dit ook gehad?
\Goede morgen meiden Tijgertje en Evi: balen hoor! Heel veel succes in de volgende ronde! Mirre: jij ook veel succes , denk dat je ei eraan komt, dus zet hem op!1 Hairdresser: proficiat met je kruis, ga voor je duimen hoor meid.... Schijndelsvolk: jij houdt ons wel in spanning! REnsie: succes bij de huisarts, goed dat je en afspraak gemaakt hebt.... Mijn temp. bleef met clomid voor de eisprong vrij stabiel. Had niet altijd een hele duidelijke dip tijdens de eipsrong, maar wel stijging erna. Mariekepieke: veel succes bij de gyni, hopelijk is het niet ernstigs...... Tijgertje: zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt vanmorgen, maken ze gewoon tijdens je ongi een echo hoor. Roses: zet hem op meid met klussen! Vanavond hebben we een 3d/4d echo. Ben toch zo benieuwd hoe onze minimuts woont! Iedereen weer heel veel succes....... Twinny
dames hier even me templijst. nu zullen jullie maandag pas weer een lijst zien omdat ik een paar dagen na me moeder ga
hallo, Heb een vraagje. Ik heb nu m'n regels (ben nog aan de pil,maar ben die vergeten in de eerste week). Ik was 2dagen overtijd,ik heb niet veel bloedverlies. ik was vanmorgen misselijk heb bijna 2weken en een half hoofdpijn en daarnet was mijn temp 37.2,moet ik normaal geen lage temp hebben nu ik m'n regels heb? Groetjes
Hoi lieve meiden Tot mijn spijt moet ik jullie mededelen dat we vandaag bij de gyn geen goed nieuws hebben gehad van me manneke Zijn zaad is erg weinig 5.8 milj zaadjes Maar integen daarin doet zijn zaad het prima ong tussen de 80 en 90% beweegt het veel dus dat is weer goed nieuws Ik heb de uitslag gehad en bij mij is alles prima ik heb een eisprong gehad dus dat is goed nieuws maar het slechte nieuws Wie heeft ervaring met de contrast vloeistof want 3 april moet ik eerst om 08.50 naar de gyn en s'middags om 15.45 moet ik eraan geloven En ik moet weer aan de clomid Ik zal zo ff mijn kaartje plaatsen want wou dit ff tegen jullie zeggen van me manneke was ik best geschrokken want zoiets verwacht je nooit liefs tijgertje23
Goedemiddag lieve meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Kan er iemand zien aan mijn kaartje of de Clomid is aangeslagen? Of is het daar nog te vroeg voor? @Tijgertje23, Sorry meis, maar ik heb geen ervaring met contrastvloeistof, maar ik wil je wel alvast succes wensen! @Mirre, Succes zaterdagochtend in het ziekenhuis! @Schijndelsvolk, Wat spannend allemaal zeg. Meis ik blijf voor je duimen hoor. Misschien is het nog iets te vroeg geweest om te testen. Maar ik had echt hetzelfde gedaan als ik jou was. Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt en dat je ongi niet komt. Succes met wachten meid. Ik duim voor je! @Evi27, Jeetje meid dat is balen dat je ongi is gekomen! Veel succes de volgende ronde meid. liefs Divi
@Twinny Veel succes met je echo! Het lijkt me geweldig! @Tijgertje23 Ik hoop voor jullie dat die 5.8 milj genoeg is. Het kan genoeg zijn. Heb gelezen dat er met minder ook zwanger zijn geworden. Maar snap je teleurstelling.. Ik heb me er nu al weer een beetje overheen gezet. Ik was me stiekem toch al 4 dagen aan het verheugen! Volgende x test ik gewoon op m'n NOD!
tijgertje. kan me voorstellen datje er ff van geschrokken bent. Maar als ze goed bewegen dan is het denk ik wel oke........ Succes met alle andere onderzoeken... TWinny
Dit is mijn kaartje vandaag. Er is een kruis verschenen. Kan iemand mij vertellen waarom het een stippelkruis is? Ik zie bij andere soms een vet gedrukt kruis. En wat denken jullie, als dit mijn ei geweest is (heb er helemaal niks van gemerkt), maken we dan een kansje?
TIJGERTJE veel succes en sterkte meid! je hebt in principe maar een goede zwemmer nodig! Hopelijk zit de nieuwe Pieter van den hoogeband tussen die 5,8 mln dikke knuffel rensie
Hoi meiden ikkie: volgens mij is een stippelkruis als ff het niet helemaal zeker weet (?) tijgertje23: veel sterkte! Evi27: ik weet het niet 100% zeker omdat ik niet alle cyclussen getempt heb maar ik heb wel het idee dat ik ook verschillende lutheale fases heb gehad. Schijndelsvolk en Hardresser: ik duim!