Hallo iedereen, weet niet of jullie me gemist hebben, maar hier ben ik weer... Jullie hebben weer ongelooflijk veel getypt! Heb het één en ander gelezen (nog lang niet alles hoor!) en ik zag dat Schijndelsvolk mss wel heel goed nieuws heeft! Dat zou ik echt heel fijn voor je vinden meis! Eén aantal van jullie hebben alsnog de duivels op bezoek gehad, nou nieuwe rondes nieuwe kansen moet je maar denken he De reden dat ik even niet meer schreef was omdat ik eigenlijk niet echt meer iets had om te schrijven. Ben nog wel gewoon doorgegaan met tempen, maar ja, m'n relatie is/was ineens over. Gelukkig gaat het nu weer iets beter, we zijn weer on-speaking-terms zeg maar. Hij kon niet meer tegen mijn verdriet en wilde daarom niet meer verder. Waarop ik ontzettend kwaad ben geworden dat hij mij liet zitten. Wisselwerking dus.... Maar gelukkig hebben we weer gepraat en heeft hij ook te kennen gegeven dat hij mij eigenlijk helemaal niet kwijt wil, maar even rust nodig heeft in de relatie. Ik neem het maar voor lief, want kwijt wil ik hem ook niet. Laat hem maar even en we zien wel... Voor de rest is alles gewoon goed tussen ons, doen nog hetzelfde als dat we deden voordat het 'uit' was..dus kans op een kindje is er nog wel.. Vandaag moest ik naar het zh terug voor controle en hij zei; 'Hopen maar dat alles goed is, want we moeten nog wel een kindje krijgen he'. Dus ik heb weer hoop... Vandaag dus uitslag gekregen van het bloedonderzoek. Er waren 2 waarden van m'n schildklier niet helemaal goed, dus weer opnieuw bloedprikken. De gyn die ik vandaag had wil ook nog verder onderzoeken. Dus we krijgen een chromosomen onderzoek...nou maar hopen dat hij mee werkt :S Hier even m'n kaartje weer, ik denk dat m'n ongi eraan zit te komen. Liefs, mama van Valentijn*
Haai lieve meisjes! Nou jullie hebben goed geduimd voor mij, want mijn gyn bezoek is me best meegevallen. Hij heeft een colposcopie gedaan en 2 bioptjes afgenomen. Daar krijg ik de uitslag van over 3 weken. Hij vindt de bmm er goed uitzien, dus dat heeft me wel gerustgesteld. Pap2 kan het zwanger worden absoluut niet belemmeren heeft hij gezegd. Joepie! Was er bang voor namelijk. Nou, en nu het mooie, ik liet hem (brutaal als ik ben) mijn 2 temp-kaartjes zien en hij was vet onder de indruk. Hij kent FF niet en vond het er gelikt uitzien en zijn letterlijke woorden waren: "Zo'n mooi kaartje zie ik nooit! Je hebt een duidelijke ovulaire cyclus!" En hij zei ook: "Twee kaartjes zijn voldoende (ben nu met derde bezig) dus nu de thermometer de deur uit! Stoppen en relaxen!" Dus dames, hier mijn laatste temp-kaartje voor nu: Ik ga nu ff ontspannen en ik blijf jullie volgen hoor! Allemaal veel succes met zwanger worden en ik zie jullie wel in het bevallingslijst-forum gebeuren.
Hoi, Ook hier nog even mijn kaartje. Vandaag mn NOD, maar nog niets te bespeuren, dus duimen maar. @ schijndelsvolk; Spannend, misschien weer een brabander of -ster erbij! (Woon er namelijk zel ook) De rest waar de er momenteel zijn, balen, maar kop op, komt allemaal goed! Groetjes Marjan
haha ja ga het morgen na vragen aan de dokter mocht er dan nog niks zijn... hihi dus we blijven hopen op goed nieuws...
Hoi meiden, Wij hadden even drie dagen geen internet. Hmm, dan valt pas op hoe ik het mis. Ben echt te verslaafd aan jullie allemaal. Moest dus 10 pagina's bijlezen en heb niet veel onthouden. Ik reageer dus even niet op jullie afzonderlijk deze keer. Vandaag sprong ik een gat in de lucht, want ik had eindelijk een posi ovutest! Op dag 17 met clomid. Is dat goed genoeg denken jullie? Ik ga nu even mijn temps bij FF invullen en plaats dan mijn kaartje. Komdende dagen weer wat uitgebreider vehalen van mij... Liefs Olga
Oke, hier is mijn kaartje Rensie, goed dat je naar de huisarts gaat. Valt echt wel mee hoor. Ik was de eerste keer ook zenuwachtig om mijn verhaal te vertellen, maar hij doet in ieder geval geen 'enge' dingen. Divi, ik hoop dat je je ei wel op dag 14 ongeveer krijgt met clomid. Mirre, wel een onduidelijk kaartje ja. Lastig hoor. Eerst volgende week vrijdag maar eens afwachten... Tijgertje, ik heb vorige week dat HSG onderzoek gehad. Was echt niet fijn, maar gelukkig wel snel voorbij. Dit is wat ik zo even snel onthouden heb. Doei, Olga
goodmorning, volgens mij heb ik geen hartslag meer.... plat lijntje ben tot maandag weg, weekendje disney liefs rensie [/url][/img]
Rensie Goed en leuk weekend gewenst! Disney nooit geweest..wil mee! Mirre heeft een KRUIS Ja zeker een rode , dikke van FF op dag 19 (nu dag 22 en temp 37.00) Die dag heb ik wel behoorlijke steken gehad....dat zou m'n ei geweest moeten zijn dus. En iets wat op vruchtbare afscheiding leek. Voorals nog houden we het hierop. Bij deze zit ik nu dus ook officieel op het wachtbankje Liefs Mirre
zo weer wat omhoog....... gaat lekker nu. nu ga ik de eerste week me geen zorgen maken om me temp...dat doe ik erna wel.... ga even de pagina´s lezen.....
ik zit ook lekker bij jou op het wacht bankje mirre... gezellig koekje erbij?(k.. reclame) rensie lekker ontspannen daar dan komt je eitje misschien. wij gaan 4.5.6 mei.. duurd nog even maar heb er wel zin in fijn olga dat je nu lekker vroeg je eitje heb.... datzijn nog eens cyclussen schijndelsvolk....weet je al wat meer? duim heel erg voor je xxx en de rest die ik vergeten ben xxxx knuffel voor alles en nog wat
Hey goedemorgen dames, Echt iets weten doe ik nog niet, maar mijn temp is weer wat gezakt Zou ik dan nu toch een langere cyclus hebben er is nog steeds niks van de te bekennen... dus dat is wel weer n geluk... (denk ik) Hier mijn kaartje voor vandaag... [/url][/img] Lees zo ff bij als ik van de dokter af kom (moek om 09:00 uur zijn) Dikke kus lieverds
Hey meiden, ik reageer straks of vanavond even op jullie allemaal apart. Hier voor het eerst deze cyclus mijn kaartje weer Ik vind hem wel mooi geleidelijk. Hij begint weer ongeveer precies hetzelfde als de ronde toen ik die foute innesteling heb gehad! En niet zo rommelig als de cyclus ná de foute innesteling...... Ziet er goed uit he? @schijndelsvolk, succes bij de dokter meis! Ik duim voor je op een posi test. @hairdresser, mooi kruis hoor meis, eindelijk! succes met afwachten.
hoi meiden Mirre en hairdersser: veel succes op de wachtbank, ik ga voor jullie duimen hoor meid....... Mariekepieke: fijn dat het meeviel bij de gyni en nu afwachten dan maar..... REnsie: ging jij vandaag niet naar de huisarts? SChijndelsvolk: ojee........... ppffff ppfffff ppffff stijgen jij temperatuur! Hopelijk zet de daling niet door! Roses: wachten duurt lang hè meissie! Veel succes ik duim voor je dat het dit keer allemaal goed mag gaan........ Diegene met de schildklierwaardes: ook met verkeerd werkende schildklier kun je gewoon zwanger worden hoor. Mijne is niet oke, maar ben onder goede controle en verwacht nu ons kindje! Shedevil: wat een toestanden hè meid! Hopelijk gaat het vanaf nu af aan berg op! Ik duim voor jullie...... ZO ga nu frieten snijden! Twinny
Hallo lieve allemaal, Ik ben een tijdje niet op internet kunnen komen. Nu dan eindelijk toch weer eens spieken hierzo. Hoe is het met iedereen? Ik heb op dit moment helaas geen tijd om alles bij te lezen, is zoveel geschreven.... Ik zie dat Schijndelsvolk nog in de spanning zit. Oeh, spannend hoor meid. Ik duim voor je dat het raak is en je snel positief test. Voor alle andere meiden natuurlijk ook heeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes met het zwanger worden. Het vertellen dat ik zwanger ben aan mijn ouders was wel een succes hoor. Mijn moeder huilde en lachte tegelijk. Ze kunnen hun geluk niet op als opa en oma van ineens 3 kleinkindjes. Mijn jongste zusje was ook helemaal superblij en stond te springen toen ik het vertelde. Het zusje dat na mij komt, en nu zwanger is van de tweeling, feliciteerde me wel, maar leek ook ietwat jaloers. Misschien omdat het bij ons zoveel sneller is gegaan dan bij hen? Of misschien omdat ze graag alleen zwanger was geweest of zo? Ik weet het niet, probeer er mijn eigen geluk ook even niet door te laten afnemen hoor. Het zwanger zijn valt me tot nu toe best mee, al voel ik me absoluut niet goed. Ik heb tot nu toe nog maar 2x hoeven overgeven en dat is toch netjes lijkt me zo. Wel iedere dag ontzettend misselijk (wordt in de loop van de dag erger), nog steeds dagelijks hoofdpijn, en ontzettend moe. Zo moe was ik zelfs niet toen ik pfeiffer had, hahaha. Om 21 uur s'avonds val ik gewoon in slaap en kom er s'ochtends gewoon bijna niet uit. Ik voel me (en zie er overigens ook zo uit) alsof ik vijf nachten niet geslapen heb, terwijl ik meer slaap/rust heb dan ooit! Sinds gisteren ook een dikke, pijnlijke koortsblaar. Die moet nu maar gewoon zo wegtrekken zonder zovirax of iets dergelijks Mijn collegaatje zei al: hahaha, welkom in de zwangere wereld, welkom op je roze wolk, hahahaha. Ik kijk enorm uit naar de eerste echo, al duurt dat nog een eeuwigheid (3 mei). Pffff, eerst was het 27 april, maar dat kon weer niet geregeld worden met mijn werk en dat van mijn vriend. Dus wachten we nog maar iets langer. Ik ga er weer vandoor nu. Tot gauw allemaal. Ik duim voor super-bevruchte-eitjes voor jullie allemaal Liefs, Indigo
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Zou mijn eitje in aantocht zijn? Zo vandaag weer eens heerlijk een dagje vrij genomen. Dus ik heb een lekker lang weekend. @Olga, Mies gefeliciteerd met je positieve ovulatietest! Succes met klussen . Ik hoop dat toch op dag 14 mijn eisprong komt, dan weet ik iig dat de Clomid is aangeslagen. @Rensie, Mag ik ook met je mee naar Disney haha. Nee hoor meid, ik wens je een heel prettig weekend. Geniet er maar lekker van. Veel plezier! @Hairdresser, Je temp moet omhoog blijven hoor, dus ik blaas even op je temp hoog te houden. Phhhhhhhfffffffffff Phhhfffffff. Succes op het wachtbankje meid. @Scheindelsvolk, Nee je temp mag niet omlaag. Ik ga voor je blazen hoor pppppppphhhhhhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffff omhoog met die temp. @Roses, Jou kaartje is mooi stabiel hoor. Ziet er erg mooi uit. Misschien een voorteken van een lucky ronde . @Mirre, Succes op de wachtbank meid. Ik ga voor je duimen. @Indigo, Meis wat leuk dat je bij ons komt kijken! We missen je wel hoor hihi. Ik ben o zo blij voor je. Meid dus je heb al flink last van zwangerschapskwaaltjes? Dat is wat minder dat je een koortslip hebt. Hoop dat de koortslip snel weg trekt voor je. Jammer dat het nog zo lang duurt dat je een echo krijgt, en inderdaad als je moet wachten op waar je het meest naar uit kijkt lijkt het wachten echt een eeuw. Geniet van je zwangerschap meis. liefs Divi
@Schijndelsvolk: kom op meid, omhoog met die temp! @ de rest: veel sterkte ed. Heb weinig tijd om alle berichtjes uitgebreid te lezen . Wel jammer ... Nou mijn ei laat toch op zich wachten geloof ik. Of beter gezegd liet, want ik denk dat ie gister is gekomen ... Ofzo ? Nou ja, vandaag is mijn lief jarig en het zou wel een mooi (laat) verjaardagscadeautje zijn niet? Kaartje staat in album ...
Hoi Twinny, dat was ik met die schildklier waardes denk ik. Ik weet niet waar deze waardes voor staan, maar ze zei dat iig m'n schildklier te snel werkt, maar kan ook zijn dat dat toen kwam door die hartkloppingen die ik had. Maar voor je schildklier kan jemedicijnen krijgen toch? We krijgen ook een chromosoom onderzoek, btje bang voor wat daar uit komt maar ja, we zien wel he. Ik ben gisteravond eindelijk ongi geworden! Dus nieuwe ronde nieuwe kans voor mij/ons. Zou vandaag bijna 22 weken zwanger zijn, vind het wel erg moeilijk als ik denk aan dat m'n buik nu zo en zo groot zou zijn. Ga je lkkr frieten eten vanavond? hmm.. das ook weer een tijdje geleden voor mij lkkr mayo en pindasaus met ui erbij Liefs, mama van Valentijn*
Hey dames, Hier even een berichtje uit Schijndel-city: Ben bij de dokter geweest... moet vandaag en morgen nog afwachten of ik ongi word... is dit niet het geval dan moet ik zondag opnieuw testen... is ie dan nog negatief dan mag ik woensdag bellen voor een bloedtest... Ik had mijn kaartjes mee genomen en hij gaf me te kennen dat een daling best wel kon voorkomen... iedereen was anders zei hij dus... en hij zegt ook zolang je niet ongi word is er nog niks aan de hand... Dus dames het is en blijft spannend deze laatste dagen van maart... Dikke kus Joyce