Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Schijndelsvolk
    veel succes de komende dagen

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Thanks meid, gelukkig heb ik genoeg te doen nu met de verhuizing komende week... kan ik mijn gedachten er een beetje vanaf zetten....

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    :) :) Niet te zwaar tillen he, dat mag namelijk niet als je zwanger bent (zeggen ze) Ik duim voor je!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo,

Zo Rensie is lekker een weekendje weg. Heerlijk! Misschien komt ze mijn collega wel tegen; die zit er nu ook.

Schijndelsvolk, je houdt het wel enorm spannend meid. Ik duim echt dat je het weekend zonder duivels doorkomt. Gaan jullie verhuizen volgende week? (heb ik denk ik even gemist)

Mirre, eindelijk ook een kruis. Als mijn temp nu hoog blijft, krijg ik ook mijn kruis en kom ik erbij op het bankje.

Indigo, leuk dat je even wat van je liet horen! Ik hoop dat de misselijkheid niet al te lang blijft aanhouden voor je.
    Je zusje zal nu inderdaad ook wel even moeten wennen aan het idee dat ze niet meer de enige is en kan me ook voorstellen dat ze het lastig vindt dat het bij jullie redelijk snel 'raak' is. Maar ik denk dat ze helemaal bijtrekt als het goed doorgedrongen is en dat ze het super leuk vind dat jullie kinderen dezelfde leeftijd hebben straks.

She Devil, fijn dat het bij jullie allemaal weer een beetje beter gaat. (in relationele zin) Nu vol goede moed een nieuwe ronde in!

Dames, ik ben zo blij dat het weer weekend is! Geniet er allemaal maar lekker van!

Liefs Olga

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Hey olga, ja donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe hutje :D zijn al ff druk in de week met dozen om alles maar ingepakt te krijgen... wat kan een mens toch verzamelen in 5 jaar tijd joh :( hihi

Ja ik hoop ook dat we t weekend (en de komende maanden) zonder de duivels doorkomen... hihi

Maja om het nog even spannend te houden voor jullie ;) hihi

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @twinny, ja wachten duurt inderdaad lang! Konden we de tijd af en toe maar sneller laten gaan ;) Hoewel ik deze week toch wel snel voorbij vond gaan hoor, heb het zelf nu heel druk, en heb hier ook niet mn kaartjes geplaatst afgelopen week, alleen meegelezen. Hoe is het met jou meis? Nog plannen voor het weekend?

@Indigo, wat vervelend dat je je nog steeds niet geweldig voelt, bedenk je elke keer dan maar dat het voor het goede doel is! En wat leuk dat je ouders zo leuk reageerden, dat moet inderdaad super voor ze zijn om 3 x opa / oma te worden. Haha wie weet wel 4x ;) Wel jammer dat je zus zo reageerde. Maar misschien moet ze inderdaad eventjes aan het idee wennen, geef haar even de tijd, misschien komt het wel door de hormonen ;)

@divi, zou wel vroeg zijn voor een eitje, maar het zou natuurlijk kunnen! Veel plezier met klussen meis!

@salapio, veel plezier met klussen meis!

@zico, nog een weekje en dan weten we weer hoe ver het met je staat, ik duim voor een mooie posi test!

@shedevil, wat fijn zeg dat jullie het uit hebben kunnen praten. Ik dacht al dat het iets te maken zou hebben met het op verschillende manieren verwerken van jullie verdriet. Ik hoop dat jullie het samen een plaatsje kunnen geven. Blijf samen wel praten over Valentijn!
    Wat balen dat je toch ongesteld geworden bent. Ik duim voor je dat je gauw een broertje of zusje voor Valentijn verwacht! Succes meissie.

@schijndelsvolk, succes met verhuizen! Maak er wat moois van! Het zullen spannende dagen voor je worden, ik hoop voor je dat duivels weg blijven.

@olga, hoe gaat het met jou?

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dag 5...
    0,02 naar beneden!tja zal wel.
    xxxx

succes met verhuizen schijndelsvolk...

8. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Hé meiden,

Sorry dat ik niet zo actief ben als de meeste hier. Ik lees wel alles en leer er een hoop van maar heb echt niet de tijd om op iedreen persoonlijk te reageren. Wel wens ik iedreen veel succes toe en baal mee met de mensen die ongi zijn geworden....
    Hier even mijn kaartje:

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Goedemorgen dames,

Hier mijn kaartje voor vandaag:

[​IMG][/url][/img]

Jullie zien het, het helaas weer rood hier...
    Ag ja kan ik me volledig concentreren op de verhuizing...

Maar welke cyclus kan ik nu het beste aanhouden? Toch gewoon mijn langste? of moet ik voor de vruchtbare dagen voor de zekerheid de kortste EN de langste aanhouden? (sorry voor de vragen)

(mijn cyclussen zijn 5 x 31, 29, 28, 29, 29, 28, 32)

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb een vraagje, ik zit namelijk met het volgende;

Omdat ik een chronische ontstekingsziekte heb moet ik iedere dag een redelijke dosis ontstekingsremmende middelen nemen. Ik vraag me af of die mijn temp misschien ook veranderen... Ik kan nl. nog steeds geen eisprong op mijn kaartje intdekken na 47 dagen. Wel heb ik op dag 16 en 39 positieve ovutesten gehad. Weet iemand hier een antwoord op?

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @hairdresser, meis het kan nog alle kanten op! Succes met afwachten.

@marloesje, het gaat goed zo, mooi hoog houden die temp he!

@schijndelsvolk, he shit toch ongi geworden, wat balen! Knuffel voor jou! Succes volgende ronde en succes met verhuizen. Voor je cyclusbanner zou ik uitgaan van de langste cyclus en met je vruchtbare dagen zou ik inderdaad beide cyclussen aanhouden, dan zit je wel goed!

@wieffie, ik heb geen idee meis, of dat invloed heeft op je temperatuur...

Hier mijn kaartje voor vandaag:

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat balen schijndelsvolk :(
    Ik geloof dat ik voor de zekerheid de langste aan zou houden. Ik hoop dat je deze ronde meer geluk zult hebben.
    Wees maar een beetje extra lief voor jezelf vandaag!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden,

Nog twee dagen een hoge temp en FF geeft mijn kruis op dag 18! (gisteren)

Schijndelsvolk, jammer dat je toch weer ongie bent geworden, maar je hebt in ieder geval genoeg afleiding de komdende tijd. (als je maar niet vergeet te klussen he) Enne, er zit niet zoveel verschil tussen je kortste en langste cyclus, dus is het niet zo moeilijk om van allebei uit te gaan toch?

Roses, ben blij met mij ei van gisteren. Nog steeds niet helemaal op tijd, maar komt al wel aardig in de richting. Nu weer twee weken wachten. Heb toch een beetje hoop dat het HSG onderzoek voor wat betere vruchtbaarheid zorgt deze maand.

Marloesje, je zit ook al weer op 8 DPO. Nu lekker hoog blijven he!

Wieffie, wat gek dat je wel twee positieve ovutesten had. Ik heb geen idee hoe dat kan hoor.

Groetjes Olga

14. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    @schijndelsvolk.... Balen van je ongie... had je een beetje gevolgd en met je meegehoopt!

Dit is mijn kaartje voor vandaag...

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @schijndelsvolk balen hoopte zo dat het goed was.
    ik zou denk ik van de korste cyclus uitgaan dan begin je op tijd met klussen.

@marloes en ikkie laat die temp maar mooi hoog blijven!

ik hoop dat ff deze maand wel mijn ei opspoort, ben gestopt met teunisbloemolie cyclussen werden erg kort en hoop dat het nu op eigen kracht ook goed gaat we hebben wel besloten deze maand een beetje rustig aan te doen....
    heb vanaf dag 21 savonds tot gister ongie gehad alleen erg raar bijna alleen maar bruin verlies.....

succes allemaal!

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag, weer is mijn temp omhoog gegaan.

@Roses,
    Dank je wel meis. Dat zal wel lukken ;) ;) hihi

@Hairdresser,
    Ik blaas even om je temp omhoog te laten gaan meis,
    phhhhhhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffffffffffffffffff
    phhhhhhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffffffffffffffffff

@Marloesje en Ikkie,
    Mooi kaartje hebben jullie hoor. Ik ga duimen voor jullie!

@Schijndelsvolk,
    Jeetje meid, dat is balen zeg dat je ongi bent geworden. Ik had er zo op gehoopt voor je!

liefs Divi

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx meiden...
    schijndelsvolk dikke knufflel.
    ach ja me temp met 36.8 is nog hoog en ben nog langgggggggg niet tot me nod dus idd kan nog alle kanten op xxxxxx

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve meiden

Hoe gaat het met jullie?
    Met mij gaat wel alleen ben doodsbenauwd voor de hsg onderzoek
    maar kom er wel erover heen toch?

Nou ik kan weer merken dat de clomid het doet
    Verder aan me tempkaart nog niks te merken wel dat ik steeds 1 tiende omhoog gaat

19. marjan1982

26 mrt 2007
    27
    0
    0
    apothekersassistente
    breugel
    hey meiden,

Ook hier zijn vandaag de :evil: :evil: gekomen!
    Baal verschrikkelijk, maar we gaan op naar ronde 9.

Iedereen op het wachtbankje; ik duim voor jullie.

Liefs Marjan

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Tijgertje, heeft de gyn je een pijstiller voorgeschreven voor het HSG onderzoek? Die van mij deed dat niet, maar ik heb een recept bij de huisarts gevraagd. (ik had niet het idee dat het echt hielp bij mij) Het onderzoek duurt echt niet lang hoor; was bij mij wel even heel pijnlijk en verder op de dag nog wat lichte menstruatiepijn. De volgende dag is alles over en ben je hopelijk wat vruchtbaarder doordat alles lekker 'open' staat. Je kan het echt wel hoor! Niet zo veel zorgen maken.

Marjan, succes deze ronde. Temp je ook al?

Lot, ik hoop dat je ei gewoon lekker op tijd komt zonder teunisbloemolie!

Berna en Monika, hoe is het met jullie?

Liefs Olga

Deel Deze Pagina