Laat maar toch m'n kaartje van vandaag hier. Schijndelsvolk, ha meid had zo voor je gehoopt. Je had een mooi kaartje Roses , heb er niet veel moed in. we beginnen die negatesten al wat gewoon te worden. Ga er niet teveel aan denken dan gaat de tijd sneller.
@ olga Ben sinds deze cyclus begonnen met temp. op aanraden van vriendin. Aangezien wij sinds juli 2006 bezig zijn en ik de ene keer een cyclus heb van 28 dagen en de andere keer 38 dagen. (nog vrij regelmatig als ik naar andere hier kijk). Was vanmorgen eigenlijk nog heel positief want temp was maar 0.2 gezakt en zat nog niet aan temp. voor mijn eisprong, maar vloeide gister al een beetje rose maar was afgelopen nacht weer gestopt. Tot vanmiddag. vindt het wel fijn om zo met meiden te kletsen die er ook mee bezig zijn. 3 vriendinnen zijn zwanger en mn zus was afgelopen dinsdag al uitgeteld. Dus momenteel een babyboom in mijn omgeving en dan is het heel frusti als het bij jou maar niet wilt lukken. En helemaal als ik me bedenk dat mijn zus 1 dag voor mij gestopt is met de pil en dus meteen aanteld. Toch stiekem een beetje jaloers Maar krijg er straks wel weer een neefje of nichtje bij. Heb gezegd dat hij/zij op 1 april geboren zou worden dus misschien krijg ik nog een telefoontje. Nu genoeg geschreven, ga mn bedje opzoeken. Liefs Marjan
goedemorgend dames heb vandaag de vroege en heb 2 uurs vroeger moeten tempen. Voel me misselijk tegen braken aan op dit moment. Slecht geslapen. Neen heb me al wel eens beter gevoeld.
Hier is mijn kaartje weer. M´n temperatuur is gedaald... Ik heb ook een uur te laat getempt vanmorgen, ik was weer in slaap gevallen toen m´n wekker ging... Wil een tempdaling nu zeggen dat de kansen weer verkeken zijn voor deze ronde? En waarom heb ik nu een open rondje ipv een dicht rondje?
nee hoor je moet nog 8 daagjes(net als mij) er kan nog alles gebeuren en het open rondje is omdat je nu een andere tijd heb getempt.
@marjan1982, succes met tempen meis en veel plezier hier @zico, wat een spannende daling. Ik snap je precies hoor, als je er niet teveel mee bezig bent gaat de tijd inderdaad sneller! @hairdresser, jij hebt een mooie stijging gehad! Die temp zo hoog houden he! @ikkie, het kan nog alle kanten op, spannend he! Hierbij mijn kaartje:
Beste dames, wie kan mij helpen? Ik heb mijn kaartje in mijn album gezet en wil graag weten of ik het allemaal een beetje goed doe. Ik ben erg slecht in het bepalen van mijn "afscheiding". Nu heb ik dus een stippellijn. Wanneer kan ik het beste testen? Mijn vorige cyclus was 35 dagen. Groetjes lucky.
@lucky, als ik het zo zie zit je vandaag 13 dpo, dus als het goed is het morgen ongeveer je NOD. Ik zou dan dinsdag een testje er tegen aan gooien! Succes meis.
Hoi meiden, vanmorgen getempt en het was ineens 0,2 lager, ik lag pas om twee uur in bed, zal ik FF op discarded zetten? wanneer beslissen jullie hiervoor?
He meiden, even een vraagje, ik temp nu voor de derde maand en elke maand ziet mn kaartje er totaal anders uit.Vorige week ongi geworden en nu heb ik al een week lang elke dag dezelfde temp. 36.5, dat is toch niet normaal? Hoe lang gaan de batterijen van een thermometer mee? Heb 3 maanden geleden een nieuwe gekocht. Liefs Bloemetje
Als je 3 a 4 uur achtereen goed hebt geslapen, geen alcohol genuttigd hebt die avond en weer op dezelfde tijd hebt getempt, zou ik zelf de meting gewoon laten staan.
Ik zou toch denken dat het aan je thermometer ligt. Ik weet niet hoelang de batterijen meegaan, al heb ik al twee jaar mijn thermometer en die werkt nog steeds.
Ja dat dacht ik ook, dus net nog maar even getempt en toen was mn temp 36.7 dus hij kan toch ook nog wat anders verzinnen dan 36.5. Vind het zo vaag dat ik al een week lang hetzelfde temp!
Oh komt het zo precies allemaal. Ik had vanmorgen ook 0,2 lager en ik lag om 0:30 in bed, toen om 6:00 wakker geweest naar toilet gegaan, wakker gelegen tot 6:30 en toen om 8:00 getempt. Zou het kunnen dat ik daardoor lager zit of zou m´n temp dan juist omhoog moeten gaan? Ingewikkeld hoor