Innesteling vindt geloof ik plaats tussen 5-10 dagen. Jouw 'dipje' past daar dus precies in?! Mijn temp wil niet deze maand (zie album). Ben bang dat ik geen eitje krijg deze maand en die had nog wel rond mijn lief zn verjaardag moeten komen ... Is het tijdstip van het tempen nu echt zo belangrijk? Het gaat toch om de temp na ontwaken (je lichaam nog in rust etc.)? Liefs
om echt goed precies te werken oet je wel zo veel mogenlijk je temp op een vast tijd opmeten..... je ziet ook wel eens dat meiden om bv 3 uur snachts naar bed gaan dat ze sochtends een andere temp hebben en dat komt an door de mindere uren dat ze slapen (meen ik) misschien dat iemand anders een ander andwoord heeft? als het bij mij een evt innesteldipje is moet ie dan niet minder zijn geweest(meer verschil zeg maar?) ach we wachten nog even een ruime week..
hoi Meiden, ben weer terug van een weekendje disneyland.. was wel erg leuk, wij waren als begeleiding van 2 verstandelijk gehandicapten (mijn zwager en zijn vriendinnetje), dus alles op laag tempo, maar hoeften door gehandicapptenpas nergens in de rij, maar konden overal via de ujitgang naar binnen... erg leuk om een rij van ruim 2 uur langs te lopen en binnen 5 minuten zelf in de atractie te zitten.... voelt wel een beetje aso, maar ze hebben er recht op ga nu zo alles teruglezen heb vanmiddag doktersafspraak om 14,30 uur, maar eerste moeten mijn 2 logeetjes nog worden opgehaald... groetjes rensie [/url][/img]
goede morgen meiden Schijndelsvolk: balen hoor! Succes bij de verhuizing en in de volgende ronde.. Hairdresser: het ziet er wel spannend uit..... Zico: gewoon nog ff afwachten wat ie morgen doet..... Mirre: misschien was die ene keer genoeg? Ik duim toch voor je meissie...... Daantje: omhoog met die temp......ppppfffff....... Indigo: hoe gaat ie met de zwangerschap? Alle andere meiden ook weer heel veel succes! Twinny
Ik heb een vraagje Hebben jullie veel verschil in temperatuur na eisprong? Dus dat je temp. de ene maand na eisprong 37 is en de andere maand bijvoorbeeld 36,7 Jinky
@Salapio: Temperaturen op dezelfde tijd is idd nodig (naast de andere dingen) om een zo eerlijk mogelijk kaartje te krijgen. Kijk maar op FF, het staat daar allemaal omschreven. @Hairdresser: Je hoeft geen innestelingsdip te hebben in je temperatuurkaartje ondanks dat je zwanger bent (ik duim voor je!)
Kan ik iets voor je doen? Blazen, schoppen, vuurtje opstoken, gasbrander, tennisracket? Hee, zie net dat je dan geen cyclus meer kan hebben van 43 dagen, toch? Zoals ik het nu zie, ga je een cyclus krijgen van ongeveer 28. Dat is nog eens een mooie! zo uit een boekje! Of heb je een Lutheale fase van 16?
ik was vergeten de cylys langste in te tikken dus vandaar dta die kort is nu. dit is pas me eerste maand dus ben nog niet zo handig erin. en idd nu zla me cylus korter worden maar dat moet ik nog even veranderen
Hier ook ff mijn kaartje... Moet zeggen dat ik er niet blij mee ben, vanmorgen weer 0.1 graad omlaag Ik wilde dat er nu snel een einde aan deze cyclus kwam...
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp gaat nu zakken, is dit een teken voor mijn eitje? Het is lekker druk hihi. Ik probeer op iedereen even te reageren: @Zico, Ik ga even blazen hoor voor je meis, je temp moet omhoog ppphhhhhfffffffffffffffff @Mirre, Meis, ik ga voor je duimen hoor. Laat je nog even weten hoe je uitslag was van je bloed. @Schijndelsvolk, Heel veel succes met jullie verhuizing @Hairdresser, Ik ga voor je duimen meis. Laat je temp maar hoog blijven hoor! Phhhhhfffffffffff @Rensie, Ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad. Veel succes bij de huisarts vanmiddag. sorry als ik iemand ben vergeten, maar moet weer gauw naar mijn werk. liefs Divi