@Daantje86: Je telt 1 dag te weinig. Je bent op 15 maart ongesteld geworden (=dag 1 van je cyclus). De datum 11 april is de laatste dag van je cyclus (=dag 28 van dezelfde cyclus) Dus op de datum 12 april zou je dus je NOD hebben. Dit zou dus weer dag 1 van je volgende cyclus moeten zijn (maar dat willen we niet, want we willen zwanger zijn en dan nog acht maanden geen enkele cyclus meer zien!) Snap je het een beetje? 12 april is onze NOD en dan gaan we pas testen (als we natuurlijk nog niet ongesteld zijn geworden, want dan is het ook zonde van de test )
succes in je volgende ronde vallie thanx divi wieffie. ik hoop dat je ei echt snel komt. ik weet heel erg goed hoe je je voelt... ik had deze maand ergens me eisprong op dag ± 74 ofzo..... dikke knuf
Thx, jeetje das echt kl*te als je pas op dag 74 je ei hebt... jakkes... Het vervelendste vind ik dat ik al 2x een positieve ovu test heb gehad... Je wordt blij gemaakt met een dood vogeltje Daar ga ik dus ook mee stoppen, scheelt iig veel geld
ik had op een gegeven moment rekbaar slijm en ben toen begonnen met ovu testen van clear bleu digi. 1 test nega dag erna en daarna en daarna positief. en door het tempen kon ik zien dat ie maandags geweest was.... echt heel erg blij mee.. alleen ik denk dat de kans erg klein is omdat wel het die dagen ervoor 1 dag voor me ei maar 1 keer geklust hebben. maar ja als er een goede bij zit is het raak. ik duim voor je dat jij ook snel je ei krijg en dat je snel naar de volgende ronde kan...of niet! ik ben ook blij ook al ben ik niet zwanger dat ik dan wel voor een nieuwe ronde kan gaan en dat mijn cyclus dan misschien een stuk korter is...
Ja precies mijn idee... Ik heb ook de digitale van CB gebruikt. Vind ik het makkelijkste, geen gedoe of de streepjes wel even dik zijn. En wordt altijd wel vrolijk van die smiley's Maar ik vind ze te duur als ik er niet zeker van ben dat ik wel een eisprong erna krijg.
das raar dan...dat je geen verhoging krijgt in je temp.... zou ook niet weten hoe dat zou komen. ik was ook een beetje bang dat ik geen ei zou krijgen na mijn 3 positive testen maar toch wel achteraf gezien(gelukkig) misschien kan je de clear bleu lijn bellen en weten die wat dat betekend.
Ik ben net ongi geworden... Gelukkig geen cyclus van 80 dagen voor mij. Maar goed ik vind 49 dagen nog wel erg lang... Ik vraag me nu af of ik toch op dag 39 dan mijn ei heb gehad..?
Nee gelukkig niet meer. Hopelijk is het deze ronde raak voor je... Als iedere cyclus 80+ dagen zou duren, gaat het wel erg lang duren voor je dan zwanger bent...
Hoi Meiden. ben net terug van de huisarts. Heb er verteld dat we bezig zijn met zwanger worden, maar dat mijn cyclus zo verevelend lang bleef en dat er geen pijl op te trekken was. Had ook maar mijn tempkaartjes meegenomen. Zij wilde weten hoe mijn cyclus was voor de pil (redelijk regelmatig in ieder geval niet zo) ze vond mijn kaartjes redelijk onregelmatig en kon niet met zekerheid zeggen of ik sowieso wel eisprong had verder stelde ze allerlei vragen. was ik veel afgevallen of aangekomen de laatste tijd (niet in de laaste 1,5 jaar) had ik ineens veel last van beharing (huh) voelde ik mijn eisprong, kramp misselijkheid buikpijn (ja hallo, als je erop gaat letten voel je iedere dag wel iets toch? was zij het gelukkig wel mee eens en ze zei ook dat er maar heel weinig vrouwen zijn die day voelen) ze zocht een heleboel op op de computer en kwam niet aan een eenduidig advies/test voor mijn probleem... ze wilde weten of het nog ontpillen was en ik dus gewoon moest wachten op een normale cyclus of dat ik geen ei heb of dat ik iets anders heb.. ze vertelde dat je natuurlijk iedere maand maar 10 % kans heb en dat sinds augustus bezsig zijn niet zo lang was (ik gelijk, maar dan heb je 8 keer 10 % kans gehad en ik zit nu in ronde 4 en nog geen ei nu...) zij wilde mij een duidelijk antwoord kunnen geven en een duidelijk plan van mogelijkheden (ze vond dat ik daar recht op had omdat we al zo serieus bezig zijn) maar kwam er zelf niet precies uit, dus zij gaat contact opnemen met de gyn en het probleem voorleggen (doet ze vAnmiddag of morgen) en neemt dan weer contact op met me... ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen, ik hoop wel dat er iets nuttigs uitkomt... sorry effe een lang verhaal, maar moest het gelijk even kwijt... liefs rensie ps sorry ben even een ego'tje dat ik nog niet op de andere berichtjes heb gereageerd sorry 8-[
Hoi hoi, Hier mijn kaartje MET kruis. Joepie de poepie! Schijf nu dus officieel gezellig aan op het bankje. Zal deze ronde ons eindelijk een klein wondertje brengen? Liefs olga