Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He Mirre, je temp gaat lekker hoor. Je loopt drie daagjes vooruit op mij. Enne, die ene keer sex met dat superzaad van je mannetje kan hem best eens geweest zijn hoor!
    Hoe was de uitslag van je bloed?

Pechvogel, welkom bij de tempers. Ik hoop dat jullie snel wat meer geluk hebben, want het is inderdaad niet niks wat jullie hebben meegemaakt.

Monika, het schiet niet op met je cyclus he. Ik vind het zo vervelend voor je!

Schijndelsvolk, veel succes en plezier met klussen en tot over een paar weekjes als je weer meer tijd hebt.

Twinny, hoe was eigenlijk de 3d echo? Hebben jullie kunnen zien wat het wordt of willen jullie dat niet?

Divi, ik denk inderdaad dat je ei eraan gaat komen. Maar bij mij ging hij ook eerst heel erg omlaag en toen weer iets omhoog voordat mijn ei kwam. Ik hoop dat hij bij jou wel netjes op tijd komt na de clomid.

Rensie, lekker toch, dat jullie geen wachtrijen hadden!
    Heeft de HA al terug gebeld?

Roses, hoe is het met jou meid? Is je ei al in aantocht en is je vent dan thuis?

Vallie, jammer van je ongie, succes in de volgende ronde.

Ikkie, jammer dat je geen vet kruis krijgt van FF. Ben je nooit helemaal zeker wanneer je ei geweest is.

Indigo, ik geef je even een knuffel voor als je je nog steeds zo beroerd voelt. Je mannetje is toch zeker wel heeel lief voor je nu?

Liefs Olga

2. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    dankjulliewel meiden!

3. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Inderdaad jammer dat ik alleen maar een stippelkruis heb, nu weet ik inderdaad niet zeker wanneerm´n ei is geweest en OF IK UBERHAUPT WEL EEN EI HEB GEHAD. Hoop van wel.

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ Olga, meis wat lief dat je naar me vraagt ;) Hier gaat het prima, heb het een beetje druk... Ik hoop dat mijn eitje er gauw aan komt. Ik zit nu op cd 11 en ben al weer begonnen met ovutesten, zodat ik hem in ieder geval niet kan missen! Mannetje gaat de dag ná 2e paasdag weg, dus die dinsdag. Hopelijk heb ik een mooi paasei! Ik hou jullie op de hoogte ;)
    Jij hebt trouwens een mooi kruis gekregen! Een mooie dikke, nu dus lekker afwachten! SUcces meis.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou roses, dat moet toch lukken met je ei; het heeft nog een hele week om lekker door te groeien. Op welke dag kwam je ei in de vorige ronde ook al weer?

Olga

6. geen wachtrijen was inderdaad wel relaxed! heeft het toch 1 voordeel om verstandelijk gehandicapt te zijn :rolleyes: :D

ha nog niet gebeld, wel beetje nerveus :pale:

liefs rensie

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    vallie en wieffie balen zeg succes deze ronde!

rensie hoop dat ze je nu verder helpen want hier word je ook onzeker van!

olga mooi dat je een kruis heb!

roses laat dat ei maar komen met pasen dan kan je nog op tijd klussen!

ikkie hopelijk is je ei wel geweest en heb je over 14 dagen een positieve test in handen!

hairdresser dat is wel erg lang ei op dag 76 zat ik te zeuren met mijn cyclus van 47 dagen dat vond ik al lang duren hopelijk worden je cyclussen korter of 9 maanden natuurlijk!

hoop dat ik niemand vergeten ben maar wens iedereen in ieder geval succes!

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve meiden

Ik kom weer ff posten
    Duimen jullie voor mij morgen?
    ik moet weer naar de gyn heen voor een echo en s'middags om te kijken of mijn eileiders wel open zijn ben erg :pale:

Maar hier is mijn kaartje weer

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    oh meid ik duim voor je en hoop dat het onderzoek meevalt succes

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dank je

Mijn moeder heeft hetzelfde gehad maar zei zij van dat alleen het contrast zeer deed en daarna nog wat napijn maar ik zie het wel

Jullie horen het morgen wel van mij

liefs tijgertje23

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte tijgertje!

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hey meiden, ik reageer vanavond eventjes op jullie allemaal, dan heb ik even tijd om alles rustig door te lezen!

@tijgertje, succes bij de gyn vandaag meis! ik duim voor je dat alles goed is!

Hier mijn kaartje:

13. Niet meer actief

Hé meiden,

Ik heb eigenlijk een vraagje en hoop dat ik hier op de goede plek ben om hem te stellen.

Ik heb eventjes geleden mn temperatuur eens een keer bijgehouden voor 2 maanden lang. Die zit normaal op 36,3 en na mn ei op 36,8/36,9. Afgelopen zondag had ik een positieve ovutest, 's avonds flink wat krampen gehad dus ik dacht: dat zal mn eisprong wel zijn. De volgende morgen mn temp opgemeten om te zien of dat kloptte, maar die was nog steeds laag. Zou kunnen dat mn eisprong die dag nog moest komen dus. Vanmorgen nog een keer mn temperatuur opgemeten, maar weer laag. Voor de zekerheid nog eens een ovutest gedaan, maar die geeft niets meer aan. Je zou zeggen dat mn eisprong geweest moet zijn dus. Maar na je eisprong moet je temperatuur toch altijd omhoog?

Weten jullie misschien hoe dit zou kunnen? Oh ja, heb vorige maand een vroege mk gehad, geen idee of het daar wat mee te maken heeft...

14. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Heel veel sterkte tijgertje!

Hier is mijn kaartje weer, m´n temp is weer met 0,2 gestegen...

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goedemorgen dames

mijn temp is hetzelfde gebleven
    straks naar me moeder want om 8.50 moet ik bij het zh zijn
    als ik straks weer thuis bent doe ik verslag liefs tijgertje23

hier is me kaart

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    heb niet veel tijd om bij te lezen...sorry.
    alle damens met de duivels. balen en succes in je volgende ronde.

en de klussers en wachters..succes ermee xxxx

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen!

Tijgertje
    Sterkte vandaag! Duim dat alles goed gaat.

Olga
    Gefeliciteerd meid met je rode kruis!!
    Nu maar duimen dat de hsg baat heeft gehad en het bingo is deze ronde! ;)

Mirre's kaartje:

Vanmorgen weer 37! 6 dagen achtereen!!! :confused:
    En zit op dag 26 (met een 25 dagen cyclus normaal)
    Gisteren contact gehad met het gyn/assistente omdat ik vandaag 'weer' bloed moet gaan prikken in het zh. Ik wilde weten als de :evil: er zouden zijn of het dan nut zou hebben, want normaal heb ik meestal een 24 a 25 dagen cyclus en zou ik nu ongi zijn :( Indien ongi hoef ik geen bloed te gaan prikken.
    Het lijkt erop dat Mirre's lichaam een beetje in de war is!
    Vanmiddag bloed prikken.

Liefs Mirre

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409