Hey hairdresser Jij gaat ook goed zeg Is het eindelijk gelukt met het kaartje Maar ik ga zo weer weg ben errug zenuw liefs tijgertje23
meid heel veel succes hoop dat alles mee valt... ik duim voor je. en ja met dat kaartje is het weer gelukt... volgens mij veel te snel gedaan ofzo... doei doei
hallo, Sinds zondag neem ik elke morgend mijn temperatuur. Is het normaal dat ik altijd rond 36,9 zit? Welke temperatuur hadden jullie zo rond de zwangerschap? Is dit niet hoog? Vorige maand toen nam ik soms mijn temperatuur als ik eraan dacht en toen was het rond 36,4. Zou ik een klein beetje hoop mogen hebben? Groetjes
Hallo iedereen, Hier spotting vandaag wel al vroeg normaal heb ik minstens 12 dagen dpo. Hopelijk stopt hij, maar ben bang dat het straks game over is
hallo, Sinds zondag neem ik elke morgend mijn temperatuur. Is het normaal dat ik altijd rond 36,9 zit? Welke temperatuur hadden jullie zo rond de zwangerschap? Is dit niet hoog? Vorige maand toen nam ik soms mijn temperatuur als ik eraan dacht en toen was het rond 36,4. Zou ik een klein beetje hoop mogen hebben? Groetjes
jeetje, heb als de ongi doorgaat NOD 28 April. Hopelijk stopt het, wat baal ik weer zou wel een nette cyclus zijn van 25 dagen.
Hier is mijn kaartje weer: @Tijgertje: Veel succes straks! @Pamela: Als je vorige maand soms je temp hebt genomen, kun je niet vergelijken. Er bestaat niet iets als een zwangerschapstemp. Het meten van je temperatuur doe je om een eisprong te ontdekken in je cyclus zodat je iets gerichter kunt klussen. Kijk even bij Fertilityfriend. @Zico: Je moet omhoooooooooooooooooooog! @Hairdresser: Het laatste stuk van je kaartje ziet er prachtig uit! (ik kan alles weer ontcijferen, was allemaal zo klein geworden ) @Mirre: Jij hebt net zo'n tafelmodel als ik en er is echt niks mis met de thermometer! Hopen dat die krengen wegblijven en straks dus bloedprikken. @Ikkie: Nou geen dippen meer he? @Linda1980: Het kan zijn dat je lichaam nog wat in de war is van de miskraam en dat je deze maand geen eisprong hebt. Je hebt deze maand geen tempkaartje? Je moet alleen je metingen in dezelfde cyclus met elkaar vergelijken, misschien was je temp vóór je eventuele ei nog lager.
Hier mijn kaartje ... te zien aan mn cervixslijm gisteren of vandaag ovulatie (toch!). Gister nog geklust dus het 'mag' ... Wel vrijdag een afspraak met HA. Aanleiding zijn de miljoenen puistjes op mn rug die ik sinds januari heb (voel me weer puber ... :x ), maar ga ook mn temp kaartjes meenemen ... Zico omhoog met die temp! Tijgertje sterkte meid.
he meiden mag ik even bij jullie inbreken? willen jullie even met mij meekijken.. heb dacht ik maandag 19 mrt mijn ei gehad. donderdag 22 had ik een echo waar de gyn zag dat mijn ei was gesprongen. nu twijfel ik of ik het niet pas woensdag nacht mijn ei heb gehad? had donderdag wel 1.5 uur eerder dan normaal getempt..Ik word helemaal gek van mijzelf.. dus pleassssssssse help img254.imageshack.us/img254/1124/90521897py1.th.png nog een vraagje? kan de luteale fase ook meer dan 14 dagen zijn?
@mj24: Volgens mij staat dat kruis gewoon goed. De temperatuur van dinsdag en woensdag zijn toch al veel te hoog? De lutheale fase zit doorgaans tussen de 12 en de 16, maar is in sommige gevallen 10 of 11. Hoop je een beetje te hebben geholpen.
goedemorgen, mj24 je lutheale fase kan ook langer dan 14 dagen zijn, helaas niet dus al bij 15 dagen dpo zekerheid... bij mij vandaag zowaar geen 36,1 werd eens tijd... heb nu dus 35,9, maar geen eggwhite ofzo, dus zal wel niks zijn de ha heeft nog niet gebeld, dus zit nog in spanning.. had gedacht dat de achtbanen in disney mijn eitje wel lekker los hadden geschud mag donderdag avond weer op kraamvisite... weer een meisje (de vijfde van maart dus) en ze is nu 1,5 week... tijgertje, veel succes meid, ik bibber met je mee! duim voor je zico, zet er effe een brander onder! daam, ziet er mooi uit, volhouden! pamela, is moeilijk te zeggen, weet niet hoe je temp de rest van je cyclus was, dat wil per ronde nog weleens verschillen daantje ook mooi hoor! hairdresser, hou hem vast he! mirre ook hooghouden hoor! mijn kaartje dan maar [/url][/img]
Thnx voor je reactie. Wacht mn ongi ff af, en dan ga ik vanaf de volgende maand maar eens een tempkaartje bijhouden vanaf het begin van mn cyclus.
@Rensie: Heb even je kaartje bestudeerd..... ehm..... Ik hoop dat de dokter heel binnenkort belt, want ik zie er niet zo'n schot in zitten.
ik hoop het ook! sta hier al op mijn handen op een skippybal te springen om dat ei maar los te schudden, maar volgens mij heb ik eitjes met springangst snif
hoi meiden Rensie: fijn dat de dokter je zo serieus nam en er navraag over gaat doen...... Tijgertje: heel veel succes vandaag.... Hairdresser: het gaat nog lekker meissie, volhouden nu Mirre: is je thermometer niet kapot? Of leef je zelf niet meer........ DAantje: ziet er mooi uit....... Zico: balen meid......... Olga: de 3D echo was super, fotoos staan in me album en nee we weten nog altijd niet wat het is! Vanacht is ons nichtje geboren. Een kleine meid van 2600gr en ze heet FEmke! Twinny