Spannend he allemaal Heb een echo gehad en ik heb 2 eitjes als die beiden bevrucht worden verwacht ik binnenkort een tweeling als we het goed doen dus het is spannend Vanmiddag moet ik weer terug en dan krijg ik die onderzoek liefs tijgertje23
ja dank je salapio ik hoop het ook, zal wel mooi zijn 2 vliegen in een klap liefs tijgertje23 aan me linkerkant was ie 15,2mm en de andere 16,1mm
@mj24: Je banner klopt niet. Als je gewoon 14 dagen aanhoudt, moet je nog 8 dagen tot je NOD (= Niet Ongesteldheids-Dag)
@Tijgertje: Dat zijn dubbele kansen dus! Al grijpen ze er maar één...... Nou vanmiddag nog ff afwachten! Sterkte.
Ow ik zie idd dat je al een week niet getempt hebt. ach foutje van een week, duurt het lekker kort nog! Ga je donderdag ook testen of wacht je daar nog mee?
Goedemiddag lieve meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag! Zou mijn eitje over een paar dagen eindelijk komen. @tijgertje meid heel veel succes in het ziekenhuis. Ik zie net dat je al weer terug bent. Meid dat is spannend 2 eitjes die liggen te wachten! Wow ik ga voor je duimen hoor! @Mirre, ik blijf voor je duimen hoor! @Hairdresser, Jij gaat mooi! Ik ga voor je duimen! @Zico, ik ga blazen voor je en hoop dat het helpt. Blaas Blaas Blaas Blaas Phhhhhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffffffffff Meiden ik ga gauw weer door naar mijn werk. Tot vanavond doei doei liefs Divi
Daam denk jij dat ik maandag of donderdag mijn ei heb gehad? Ik probeer tot vrijdag te wachten met testen
Tijgertje, spannend meid! wel goed nieuws 2 eieren in de wacht! dubbele kansen dus! ga voor je duimen! daam, hihi, dan ga ik een paasei leggen, zo'n groene met paars en rode stippeltjes en een strik eromheen! oh nee, dan krijg je vast een kind met een paashazenlip... divikom op, poep dat ei eruit![/b]
hoi twinny, wat een prachtig kindje zit er in je buik! echt een O mooi gedaan meid inderdaad fijn dat ha me zo serieus neemt, zit te wachten tot ze belt nu... gefeliciteerd met je nichtje! wel een kleine hummel aan het gewicht te zien! liefs rensie ps wil je graag weten wat het wordt dan?
Ja dat zit er dik in! En paashazenoren, twee megagrote voortanden (heeft ie alvast geen last meer van doorkomende tandjes) en als klap op de vuurpijl een donspluimpje op zijn kont!
hihihihihihihi denk dat mijn hubbie zich dan wel gaat afvragen wie de vader is... of ik niet stiekem de paashaas heb besprongen alle paaseiverwachters kijk dus maar uit!
hhhhmmmm, weet niet of een paasei zo'n goed idee is, maar ja, beter 1 ei dan geen ei (en geen ei heb ik toch al zo vaak) liefs rensie