Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey dames ben er weer.

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    precies! Ik hoop het voor je.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He meiden

Mijn temp vanmorgen weer lekker hoog. Zat even terug te kijken en in mijn twee vorige cycli had ik na mijn ei amper temps van 37.0 en nu al drie dagen achter elkaar! Hoop dat het een goed teken is.

Twinny, wat een gave foto's van je kleintje.

Tijgertje, wat leuk, twee rijpe eitjes! Zou ik ook best wel willen hoor. Hoe is het HSG gegaan vanmiddag?

Olga

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden, hie rniet veel schot in de zaak, rensie wat zei de doc?

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx twinny gefeliciteerd he meid met je nichtje

daam beter he zo mijn kaartje kan je hem teminste zien.....

de rest van de meiden ook thanx voor het reageren op mijn kaartje.
    altijd erg lief van jullie.

tijgertje...hup laat die 2 eitjes bevruchten...even goed jullie best doen he.xxx

vandaag met kleine vlaagjes iets misselijk en af en toe kleine steekjes onder in me buik..... verder geen sympthomen dat kan wijzen voor een evt zw schap....
    ik ga ook geen testen halen of kopen deze week.
    maandag is me nod dag dus ik kan dat dinsdag op zijn vroegst testen als ik nog niet ongi ben... en dan kan ik smiddags pas testen omdat ik eerst moet werken...

6. doc heeft nog niet teruggebeld.... wat doc gister zei staat bij gister (115 ofzo)

liefs rensie

ps heel raar, wordt nu al 2 dagen wakker met misselijkheid en mijn humeur is heel raar, wispelturig, kan geen beslissingen nemen en gewoon een 'raar' gevoel...
    iemand een idee hoe dat kan?

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo ik heb even terug gelezen,

Divi, je ei komt er echt aan hoor, dus vanavond je vent verleiden zou ik zeggen! ;)

Pipi, je hebt je ei ook lekker op tijd gehad. Fijn hoor.

Zico nee he, nu al spotting. Grrr….

Daantje, ik vraag me echt af waarom FF je een stippelkruis geeft. Je kaartje ziet er mooi uit en het lijkt mij echt duidelijk je eisprong op dag 14.

Linda1980, als je zondag een positieve ovutest had, kan je ei nog 1 tot 2 dagen later srpingen. Het is dan dus niet zo gek dat je temp laag blijft. Als je vandaag een eisprong had, dan moet wel morgen je temp gestegen zijn. Ik hoop het voor je.

Mirre, jij zit inderdaad al lang op 37 graden. Ik nu ook al drie dagen achter elkaar en voorheen bijna nooit. Laat het voor ons een goed teken zijn! Trouwens, vandaag weer gewerkt zeker. Voel je je er een beetje goed onder; en heb je nu duidelijke afspraken die voor jou haalbaar zijn? (sorry als ik te nieuwsgierig ben. Je hoeft natuurlijk hierover niet helemaal uit te wijden.)

Katootje, hoe is het met jou? Ik hoop zo dat je temp nog gewoon lekker hoog is en dat de ongie weg blijft.

Liefs Olga

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hi hi, ik heb net even bij de calculator gekeken en dan zou vrijdag de 13e mijn testdag zijn als de ongie er nog niet is. Zou natuurlijk wel leuk zijn om dan juist positief te testen!

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve meiden

Ben weer terug

Ik doe dat nooit en ook echt nooit meer zo'n onderzoek
    gelukkig heb ik het achter de rug
    Ik heb daarna zo'n hevige pijn gehad stond bijna een uur onder de douche
    en daarna zakte het een beetje

Nou echt waar de mann gyn die deed dat groene pakket uit mekaar en zag allemaal instrumenten daar op die tafel voelde me gelijk beroerd

Maar alles en al bleken ze heel goed open te zijn

liefs tijgertje23

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @tijgertje gelukkig toch positief nieuws voor iets dat zo pijn deed en wat spannend 2 eitjes die klaar liggen succes en hup klussen!

@mirre en olga hou hoog die temp succes met wachten

@rensie ben benieuwd wat de ha zegt...

@ degene die ik ben vergeten denk aan jullie allemaal en wens jullie allemaal veel succes hoor!

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    Ik hoop het wel hoor, dat me eitje niet meer lang op zich laat wachten. Als je op iets zit te wachten duurt de tijd zo lang. Ik raak langzamerhand eigenlijk een beetje ongeduldig hihi ;) .
    Hoe gaat het met jou meis? Is jou cyclus een beetje op orde gekomen nu jij Clomid slikt?

@Rensie,
    hihi kon ik het eitje er maar uit poepen hihi ;) . Dan was ik niet meer zo ongeduldig.
    Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt hoor meis.

liefs Divi

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen

Olga Het werk is een paar uurtjes en ik ben er, maar daar is ook alles mee gez.kan me nog niet concentreren en/of me ergens toe zetten.
    Vind het wel goed zo. Rustig aan. Vandaag afspr bij de bedr arts....wil alleen niet qua uren omhoog al! Hoop dat ze daar nu eens begrip voor hebben.Rustig aan, dan breekt het lijntje niet!

Tijgertje Meid goed dat het hsg achter de rug is! Daarom zie ik er zo tegenop...het is gewoon een klote onderzoek!!
    Brrr....nu al bibbers in de benen voor de gyn vrijdag, want dat ze het woord hsg gaat uitspreken staat al bijna vast :pale:
    Ik hoop voor jou natuurlijk dat die 2 mooie eitjes hun werk goed doen!

Mirre had gisteren een klein beetje (ienie-minie) verlies , maar is wel bloed gaan laten prikken. Het is zo moeilijk te beoordelen of het al m'n menstruatie was, want die is altijd zo nihil.
    Enfin, gisterenavond nothing meer...
    Vanmorgen weer temp van 37 graden!
    Nee, temp is niet kapot (heb voor zekerheid extra check gedaan met een andere)....., maar wel licht roze verlies dus ga ervanuit dat ik ongesteld ben geworden!
    :cry: Laat dan nooit tranen aan de buitenkant, maar van binnen huilt het in m'n hart.

Liefs Mirre

13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nog steeds 37,0.. nog 5 daagjes .....

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    goedemorgen dames,

jeetje mirre balen meid en snap dat je van binnen tranen heb het is je zo gegunt hoop dat je je snel weer wat beter voelt...

hairdersser hopelijk blijft je temp mooi hoog blijven blazen pffffffpffffffffff

ik heb een vraag:
    ga donderdagavond rijden naar oostenrijk komen daar rond 4 uur snachts aan en gaan dan lekker slapen tot 9 of 10 uur maar wanneer kan ik dan het beste tempen temp normaal om 6.10uur wie kan mij antwoord geven?
    verder gaat het hier zijn gangetje heb een week lang alleen bruin verlies gehad en verder niets blijft gevoelig rond eistokken en buik (maar test is negatief) ben toch wel een beetje bang dat er wat met mij is of geen eisprong heb ofzo maar ja nog even tempen en dan moet ik terugkomen bij de ha....

succes allemaal

15. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    lot ik hoop dat je eitje nu wel snel gaat komen en dat er niks mis is ermee. veel plezier in oostenrijk..

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen meiden, ik ben vandaag gestegen. Hoop niet dat mijn eitje geweest is, want ik heb dus niet geklust. Zou trouwens wel erg vroeg zijn, en ik heb tot nu alleen nog nega ovutesten gehad. Het tweede streepje was amper te zien.
    Misschien is mn temp wel gestegen omdat ik het vannacht steeds super warm had... afwachten dus :p

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen, hier is mijn kaartje weer. Een mooie trapeze!

Tijgertje, gelukkig heb je het gehad meid. Ik zei ook gelijk 'dat doe ik nooit meer'. Is gelukkig ook niet nodig want zag er bij mij ook goed uit. Veel vrouwen zijn zwanger geworden in de maand van de HSG, dus wie weet verwacht je binnenkort echt een tweeling.

Mirre, zou dat lichte bloedverlies niet toch een innesteling kunnen zijn? Je weet maar nooit....of heeft het inmiddels al doorgezet?

Divi, ik heb mijn ei op dag 18 gehad zoals je ziet, dus wel al eerder, maar nog niet helemaal netjes op tijd.

Lot, veel plezier in OOstenrijk; misschien moet je maar gewoon tempen na een paar uurtjes goede slaap. Als je temp heel erg 'raar' is, kun je hem altijd op discarded zetten.

liefs Olga

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh en Roses, volgens mij hoeft het niet perse je ei te zijn hoor. Ik heb ook vaak wat pieken en dalen...

Hairdresser, jij blijft lekker hoog meid!

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @olga ik snap er zelf ook niks van . vandaag is me temp weer gestegen namelijk . en ik heb me eisprong ook gevoeld op dag 14. (voel ik soms namelijk)

hier is me kaartje voor vandaag

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

kaartje verteld genoeg denk.
    Toen ik gisteren ventje op beldde om te vertellen dat de cyclus weer korter was geworden en maar met 10 dagen DPO deze keer kreeg ik doodleuk te horen dat hij nu wil stoppen voor een 3 de. Het duurt hem te lang en hij heeft er eens goed over nagedacht, denkt dat hij teveel vrije tijd moet inleveren, terwijl hij bijna nooit thuis is voor z'n werk. Als hij dan thuis is dan doet hij aan sport, zit ik allemaal niets mee in.
    Heb echt hier al kanalen bij elkaar gehuild, maar of dat iets ga veranderen.
    heb tegen hem gezegd dat ik niet gedient ben met z'n antwoord en dan nog aan de foon.
    Fijn moest een uur nadien gaan werken met huilgezicht en heb iedereen maar verteld dat ik barstende hoofdpijn heb en daarom ook m'n bril deze keer droeg.
    Ik weet niet hoe het verder moet, kan je zomaar een wens opzij schuiven?

Ik weet met mezelf geen raad, zelfs niet of dit antwoord niets aan m'n gevoelens aan hem ga veranderen, ik haat hem op dit moment

Deel Deze Pagina