Jeetje Zico, wat lastig zeg! Misschien heeft je man ook last van onzekerheid over wanneer het eindelijk gaat lukken. Ik weet van mijn eigen vent dat zijn emoties ook erg overhoop liggen omdat hij het zo graag wil. Ik hoop dat jullie er samen over kunnen praten en er weer uit komen. Succes en sterkte! Olga
@olga, daar heb je natuurlijk gelijk in! maar elke keer als ik dan zo'n hoge temp zie dan schrik ik toch altijd een beetje, van ik heb hem toch niet gemist he! Mooi kaartje heb je! morgen omhoog he! @zico, nee he! wat balen zeg!en wat lullig van je man om het op zo'n manier af te handelen. Praat eens goed met hem! Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Ik duim voor je meis, dikke knuffel voor jou! De rest reageer ik straks op, moet zo naar de tandarts
Ik zit hier letterlijk tranen met tuiten te huilen, kan het niet begrijpen. Voel me gedumpt als vuil, had maar sneller zwanger moeten zijn. Dat heb ik hem ook gezgd dat ik me zo voel en hij zei dat ik aan het zeveren was....
@ Zico Wat erg voor je! Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen! Dit is mijn kaartje, zou mijn ongie er dan toch aankomen? De temp is weer met 0,2 gedaald...
Goedemorgen meiden ... Ben er ook weer ... m'n kaartje is nog niet zo interessant dus die plaats ik nog niet. @Zico ... wat een toestand meid. Huil maar even lekker ... en schrijf het van je af. Hoop dat je er nog eens goed met je mannetje over gaat praten en dat hij luister. Dit is geen beslissing die hij in z'n eentje kan maken! Heel veel strekte meid. *knuf*
goede morgen meiden Mirre: ik hoop dat het een innesteling is en geen ongi, ik duim voor je meid! Tijgertje: fijn dat het achter de rug is, ik weet waar je het over hebt! En nu maar alle hoop vestigen op die twee mooie eitjes! Zico: tjee meid, kan me je tranen voorstellen. Mannen snappen volgens mij helemaal niets van vrouwen! Hairdresser: gaat lekker meid....... Vandaag ben ik er moe, dus laat het ff hier bij......... Iedereen weer heel veel succes...... Twinny
even opnieuwe mijn kaartje. eerst had ik alleen de temp maar nu weet ik ook ene aantal dingen dus die heb ik even toegevoegd
Daantje, ik ben erg benieuwd wat je kruis morgen doet nu je deze twee dagen egg white hebt ingevuld. Misschien verplaatst hij je kruis naar dag 19. Twinny, rust lekker uit vandaag... Olga
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is iets om hoog gegaan. Wat een rare zeurende pijn in mijn buik heb ik zeg. @Rensie, hihi nou ik heb geprobeert het eitje eruit te poepen . Ik hoop dat het eitje nu onderweg is haha. @Zico, Meis jeetje, dat is ook niet leuk om zo ff te horen zeg. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Huil maar hoor meis, gooi het er maar uit! @Olga, Je eitje is niet op tijd maar wel eerder als normaal toch? Als je nu weer een Clomid kuur in gaat nemen zou je eitje dan niet weer eerder komen?
ik ben dus ook beneiuwd. maar haden we niet al eigenlijk een nieuwe topic moeten opene wnat het is allenag 25-03 geweest
Hoi dames, Zico, meid wat kut! (geen ander woord voor) hoop dat je vent er straks rustig ook over kan praten en dat jullie er samen uit komen... bij mij is er vandaag natuurlijk geen verandering en zit weer op 36,1... de ha heeft gebeld vandaag, maar ik drukte natuurlijk op verkjeerde knopje en ze kwam op de voicemail... in ieder geval heft ze ingesproken dat ze een doorverwijzingsbrief voor mij heeft klaarliggen voor de gyn (help ale: ) en in de brief staat anovulatair of pcos? maar weet niet precies wat het is (eerste is geen eisprong) heb maar gelijk gyn gebeld en afspraak voor 17 april geen idee wat ik moet verwachten, maar nu al nerveus, maar wel blij dat ha me zo serieus heeft genomen en dat er wat gebeurt... liefs rensie [/url][/img]
@rensie pcos is het polycysteus ovarium syndroom, wat inhoudt dat er kleine cystes in de eierstokken zit. Kijk maar eens op wikipedia.nl bijvoorbeeld. Je kan gelukkig al redelijk snel terecht! Sterkte meis!
dank je wel! heb even gekeken... wel fijn dat ik snel terecht kon, maar ben erg benieuwd wat ik moet verwachten, iemand een idee? liefs rensie
@rensie, meis ik heb geen idee wat je moet verwachten, misschien wat onderzoekjes ofzo? (echo misschien?), laat het allemaal maar een beetje over je heen komen, het is voor het goede doel. @daantje86, wat ga jij mooi de lucht in zeg, misschien is dat wel een goed teken! @zico, hoe gaat het nu met je ? heb je al kunnen praten met je man? @ikkie, je zit pas 10dpo, het kan nog alle kanten op! Succes met afwachten. @diddl, wanneer verwacht je je eitje en plaats je je kaartje? Ik ben benieuwd! @twinny, alweer een beetje uitgerust? Hoe is het verder met je? De babyuitzet al bijna compleet? @divi, ik ben benieuwd wanneer je je kruis krijgt! Succes met klussen en afwachten! @tijgertje, wat balen dat je zon pijn had van het onderzoek, maar toch zeker goed nieuws dat alles goed is! Moet toch een goed gevoel geven! @mirre, meissie hoe is het nu? Zijn de duiveltjes nog weg gebleven? Ik hoop het hoor, en ik duim voor je! @haidresser, wat een mooie temps heb je! Dat worden een paar spannende dagen tot je NOD, succes met afwachten! @lot, veel plezier in oostenrijk. Ga je lekker op vakantie? Have fun! @daam, hoe is het met jou?
he roses, ja. Nou meneer is thuis en we hebben een hartig woordje gepraat. Bang voor het onbekende, bang voor z'n vrijheid, bang dat z'n zwemmers niet meer mee willen zoals het moet. Hij vermeldde nog fijn, je weet toch hoe ik ben, onzeker. Nou heb ik hem effe z'n huid vol gegeven, dat ik dit niet pikte op m'n gevoelens zo te spelen. Wat was ik pissig, hij heeft het mogen weten en gehuild dat ik gedaan heb, niet normaal. Was er kapot van. Heel de boel kwam eruit bij mij, al het vergif.....jeetje. Hij is bang voor z'n vrije tijds dat hij het moet opofferen, maar we hebben al 2 kinderen wat valt er nu nog meer op te offeren? Z'n sport kan hij ook blijven doen. Een man hele dag in huis kan ik toch niet verdragen. Was dus op een punt gekomen dat ik zei dat hij een dikke egoist was en enkel naar zichzelf keek. Dat hij wel eens rekening met ons kon houden ons. De kinderen zeiden ook dat ze het niet leuk vonden en hem niet meer snapten. Ze willen nog een broer of zus zeiden ze tegen hun papa, ze waren zo boos op hem. Zachtjes kwam hij me achterna en zei ik wil er gerust voor gaan maar kunnen we het echt aan...dit zinnetje had ik ooit nog eens gehoord, toen ik van onze zoon ( eerste kind) zwanger was, was hij ook zo twijfelgeval. Hij zei voel me zo onzeker, ik zei en ik voel me rot door u toedoen. Ben nog steeds boos op hem, voor hoe hij m'n gevoelens pijn heeft gedaan. Had het vorige maand al voorspeld dat dit kon gebeuren, had al een gevoel. Zei ook tegen hem dat ik me gedumpt voelde door hem omdat ik niet snel genoeg zwanger was naar meneer z'n goesting. Ik ben geen machine die alles kan instellen. Nu laten we het rustig belopen en we zien wel. Maar hij wil er wel zachtjes in m'n oor,we gaan er terug voor gaan maar voor dat hou ik m'n hart nog even vast om weer niet gekwetst te worden. Hij heeft me hard geraakt , ben er nog het noorden door kwijt. Is het raar dat ik nog steeds boos op hem ben, kan niet naar hem lachen en lief tegen hem zijn , de pijn zit er nog steeds van wat hij me verteldde.
Begrijpelijk dat je nog boos en van slag bent. Het was ook niet niks wat hij je vertelde. Maar ik vind het wel positief dat jullie erover hebben kunnen praten! Sterkte! Liefs, Ikkie
He Zico, Lekker je verhaal kwijt he meissie. Goed dat jullie er over gepraat hebben en ik snap heel goed dat jij je wel gekwetst voelde door zijn harde manier van zichzelf duidelijk maken. Toch vind ik het ook wel heel knap van hem dat hij zich uiteindelijk ook kwetsbaar heeft durven opstellen tegenover jou. Misschien is het voor hem nu ook wel duidelijk dat er echt niet zoveel zal veranderen met een derde erbij. Blijf er maar over praten met hem als hij dat wil. Blijkbaar vindt hij het ook heel moeilijk dat het wat langer duurt dan verwacht en is hij bang dat het aan zijn zwemmers ligt. Het is denk ik wel goed dat jullie allebei nu je gevoelens hebben duidelijk gemaakt en hopelijk volgt er snel wat begrip hierover. Liefs Olga