zico, snap datje nog boos bent, maar voor hem (voor een man) toch goed dat hij zijn gevoelens durfde bloot te geven... hij komt al terug op zijn uitroep, hij is denk ik onzeker dat he aan hem ligt en dat het door zijn zwemteam komt dat het niet lukt... hopelijk komen jullie eruit als boosheid (en schrik) wat gezakt is liefs rensie
Hey lieve meiden Ik heb nog steeds last en pijn in me buik maar ik weet waar ik het voor doe ik moet de 24ste april weer terug voor een echo hier is mijn kaartje zou dan morgen of overmorgen een kruis krijgen?
Lieve meiden, Begrijp er geen....van geen echte ongi meer te bekennen. Vanmorgen nog een bruin spettertje, maar verder weer een bijna schone tampon sorry voor het detail....... M'n borsten staan al 3 dagen in de brand vanbinnen dus hormonaal is er iets aan de hand, misschien door die verdomde cyste!? Ik weet het niet. Ben ook constant duizelig. Maar goed dat ik vrijdag naar de gyn moet. Ben benieuwd of m'n temp morgen gezakt is ..zo niet dan zou het de 9e! dag 37 gr.temp zijn ! Liefs Mirre
@zico ... goed dat jullie gepraat hebben. Sterkte meid. @roses ... ik verwacht komend weekend m'n eitje. Zal vrijdag of zaterdag m'n kaartje plaatsen. Morgen zet ik m'n temp namelijk op discarded. Moet onze jongste namelijk iedere 2 uur wakker maken komende nacht van de arts ... ze is van de trampoline gevallen toen ze het veiligheidsnet wilde dichtritsen. Ze heeft een lichte hersenschudding opgelopen.
Goedeavond lieve meiden, De Clomid kuur is succesvol aangeslagen. Vanavond had ik zo'n pijn in mijn buik, het leek wel of er een steen in mijn maag lag. Ik besloot een ovulatietest uit te voeren. De eerste was madcare, deze was al heel snel positief, toen de "gewone" ovulatietest van Clearblue, deze was ook heel snel positief en toen de digitale ovulatietest van Clearblue, deze test lachtte zo naar me. Ik heb een fotootje in mijn album geplaatst. Dus we weten wat ons te wachten staat vanavond en morgen. Klussen klussen en nog eens klussen Mijn vorige cyclus had ik pas een positieve ovulatietest op cyclusdag 32 en nu op dag 16, dus de Clomid heeft knap zijn werk gedaan. Gelukkig een hele opluchting pffffff. @Mirre, Ik blijf voor je duimen meis! Tot morgen meiden Liefs Divi
@zico, wat goed dat jullie er over hebben kunnen praten! Ik snap goed dat je nog boos bent op hem, maar toch fijn dat hij zijn gevoelens aan jou heeft verteld, al had hij dat beter eerder kunnen doen. Ik duim voor je op een goede afloop meis. @tijgertje, ziet er goed uit zeg, fijn dat je nu zo'n korte cyclus hebt! veel plezier met klussen! @mirre, klinkt goed hoor, ik duim voor je! Succes in ieder geval alvast morgen bij de gyn. Hopelijk heeft hij goed nieuws voor je! @diddl, jeetje wat balen van dochter. Heel veel beterschap voor haar. Hoe gaat het vandaag met haar? @divi, wat goed van je posi ovutesten! Veel plezier met klussen meis! Hier mijn kaartje, nog niet zoveel bijzonders
Goedemorgen Zico Heb je een beetje kunnen slapen na alle emotie's van gisteren met je mannetje? Mannen kunnen van die vreemde wezens zijn en als je je gekwetst voelt kijken ze vaak nog vaak ook.... ...... Maar bij jullie komt het vast goed! Praten is al een stap in de goede richting. Roses Ben je al de digitale ovu-testen ah proberen, want die zou je deze cyclus dus gaan gebruiken Divi Fijn meid dat de Clomid aangeslagen heeft! En nu volop klussen zet hem op! Duim ook voor jou natuurlijk! Mirre is van 37 naar 36.9 gegaan. Het ontzettende branden in m'n borsten was bij het opstaan minder, maar weet het ook niet. Gisterenavond deden ze zoooooooooo'n pijn alsof ze in de fik stonden dat kan toch niet normaal zijn : Nog 1 dag en dan..............op naar de gyn. Laat haar maar vertellen waarom mijn ongesteldheid niet op gang komt! Liefs Mirre
hoi dames, divi, wat fijn! heb je wel naar hem teruggelachen mirre succes bij gyn! de rest een fijne dag vandaag! liefs rensie [/url][/img]
morgen damens.. temp hier weer iets omhoog en blijf wel lich misselijk zijn en kleine steekjes houden.. verder gaat het niet zo goed emotioneel gezien dan. gisteren kwam ik trug van een training en toen hoorde ik van me vriend dat me zus in het ziekenhuis lag en dat ze waarschijnlijk een hersenbloeding had gehad(29 jaar)... ze hebben een scan gemaakt en daaruit bleek dat het geen hersen bloeding is geweest maar waarscheinlijk een hersen beroerte..... of(wat ik echt niet hoop) een tumor..... ze kreeg gisteren erg moeite met paraten en had al een tijdje last van hoofdpijn. gisteren avond is ze nog naar een ander ziekenhuis gebracht om daar een mri scan te maken... maar ze wisten niet of dat gisteren of vandaag zou worden.. zit nu momenteel te wachten of een belletje..... hoop dat het allemaal meevalt...... xxxxx bedankt voor het luisteren en dat ik even mocht spuien.
@hairdresser... Wat erg van je zus! Heel veel sterkte ermee! Dit is mijn kaartje, ik had gisteravond een miniscuul sliertje rose, dus ik vermoed dat ik een dezer dagen ongie ga worden. Wel balen.
@roses me temp gaat zeker omhoog. vandaag nog meer. wel moet ik zeggen. ik ben ook verkouden nu dus ik denk dat me temp ook daarom zo omhoog kan gaan of heeft dat er niks mee te maken
M'n temp was vanochtend redelijk normal [36.3°] ondanks het weinig slapen. Morgen komt m'n kaartje. @Roses ... gaat weer beter met m'n dochter. Ze is weer de oude gelukkig ... nu nog de uitdaging om haar vandaag wat rustig te houden. @hairdresser ... sterkte meid. Hoop dat het allemaal goed komt met je zus.
@ Hairdresser: wat een vreselijk nieuws, sterkte meid! @Zico: heftig zo'n telefonische mededeling, maar ik 'snap' (nou ja) de onzekerheid van een man ook wel: ligt het niet aan het zaad etc. En het vertalen van onzekerheid naar horkerigheid ... des mans?! Wens je wel heel veel sterkte ... @Diddl: beterschap voor je dochtertje! @Tijgertje: sterkte en ik hoop dubbel raak! @de rest: ook veel sterkte Heb nu op eens een kruis op dag 24, wel een stippelkruis, maar toch echt een kruis. Vannacht veel pijn in onderbuik, leek op baarmoeder en ik dacht: shit mn ei. Nu denk ik: misschien iets anders? Pfff ... het hopen gaat weer beginnen. Ben normaal een redelijk rationeel mens, maar tussen ovulatie en NOD ... men o men Kaartje in album
Ik zou graag jullie meningen willen horen. Denken jullie dat mijn ei geweest is of niet? Groetjes Jinky
hi meiden Hairdresser: ojee meid, wat schrikken van je zus. Hopelijk komt alles goed met haar, we denken aan je hoor........ MIrre: succes bij de gyno, hopelijk heeft ze goed nieuws waarom je ongi niet komt........ Zico: laat het allemaal maar ff tot rust komen en uit je hier maar lekker...... Jinky: denk dat je ei nu dan is dus klussen meid! Daantje: niet te hoog stijgen hoor, dadelijk verdwijn je uit beeld! ZO, ik ga de laatste hand leggen aan het verven van de kast en dan hebben we weer rust! GRtjs TWinny
@twinny. ik hoop niet dat het nog hoger wordt hoor. maar me temp zla wel zo hoog zijn dor me verkoudheid wnat ik dus niet hoop hoop gewoon dta die zo hoog blijft en dat ik zwanger ben whaha
Gaat zo zijn gangetje hier. Zit in engeland bij mijn moeder, zonder thermometer! Banner klopt wel. Ik hoop dat ik kan testen op de dag dat ik terug kom. Voor jou hoop ik op een posi ovutest vandaag of morgen. @iedereen: Ik hou jullie in de gaten, ook al zit ik nu wat verder weg!