Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @daam veel plezier meid. ik duim voor je dat je als je terug bent positief test

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

Het is een beetje laat voor mij doen, maar dit is mijn kaartje voor vandaag.
    Mijn temp is weer hups omhoog gegaan.

Gisteravond had ik natuurlijk zo'n pijn in mijn buik, dus besloot een ovu test uit te voeren, deze test was positief. Nu vanmiddag kreeg ik weer pijn in mijn buik. Ik zeg tegen mijn mannetje, het is net als of er echt een heel groot ei moet springen aan weers kanten.... pff ik lijk wel een broedkip zei ik.
    Het is best pijnlijk zeg.......

@Hairdresser,
    Meid wat er van je zus, heel veel sterkte

@Daam,
    Veel plezier meis geniet ervan

@Roses en Mirre,
    Dank jullie wel meiden

@Rensie,
    Ja ik heb terug gelachen naar de test hihi, hopelijk een goed teken.

liefs Divi

3. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb dan toch eindelijk een positieve ovulatietest gehad. Pas op dag 25. Mijn langste cylcus ooit!

Hoelang duurt het nu totdat ik een kruis ga zien?

Groetjes, Pechvogel

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mirre, hihi nee nu zijn het nog de gewone van clearblue. Daar heb ik er nog heel wat van op voorraad. De digi gebruik ik als extra test zeg maar. Ik gebruikte eerst die strips van matcare, maar die verkleuren bij mij nauwelijks, dus vandaar dat ik de gewone clearblue nu maar gebruik. Als er dan twee ongeveer even dikke strepen staan, gooi ik er voor de zekerheid een digi tegen aan!
    Wat spannend trouwens zeg! Al die symptomen… ik duim voor je! Heel veel succes morgen bij de gyn.

@rensie, hoe is het met je? Ga je nog wat leuks doen het weekend?

@hairdresser mooi kaartje hoor! Maar kan me voorstellen dat je nu ergens anders bent met je hoofd, wat erg van je zus! Heel veel sterkte de komende tijd. En als je je verhaal kwijt wilt kan dat altijd hier he! En anders mag je me altijd pmmen.

@ikkie, spannend hoor, je zit nog mooi boven je coverline! Nog even volhouden.

@daantje, ga jij naar de maan ofzo? :) wat een hoge temp. Hihi. Ik hoop op een goed teken!

@diddl, wat fijn dat je dochter weer de oude is, is het gelukt om haar rustig te houden vandaag? Ik ben benieuwd naar je kaartje morgen.

@salapio, wat spannend allemaal, ik duim voor je!

@jinky, ik heb geen idee of je ei geweest is. Op zich stijgt je temp niet echt duidelijk. Ik bedoel, er zijn geen 2 verschillende fases te zien…. Ik hoop voor je dat hij geweest is, ook al zo’n lange cyclus.

@daam, wat leuk dat je in engeland bent. Geeft zeker wel een beetje rust he, niet tempen? Of wordt je er ongeduldig van? Veel plezier nog!

@divi, wat goed van je posi ovutest! Heb je een redelijk korte cyclus, lekker klussen meis!

Hier vandaag nog weer een negatieve ovulatietest. Ik hoop dat mn eitje gauw komt! Vriendlief gaat dinsdag weg voor 4 dagen....

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi,

Vandaag een temp van 36.8, dus iets omlaag.

Mirre, ik blijf het toch echt wel positief vinden die gekke verschijnselen van jou. Je temp zo lekker hoog en zere borsten. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Succes in ieder geval. Gaat je mannetje mee?

Divi, wat lekker dat ook bij jou de clomid goed werk heeft gedaan!

Roses, je temp gaat weer een beetje dalen. Ik hoop dat je ei in aantocht is! Ik hoop echt niet dat jullie hem weer net missen. Maarre….ik denk dat ‘ie nog even wacht tot pasen.

Zico, hoe is het nu met jullie? Hoop dat er weer wat rust is.

Rensie, fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan. Ik hoop dat hij/zij je d.m.v. eventuele medicatie snel op een regelmatige cyclus kan brengen.

Hairdresser, jeetje wat heftig van je zus. Hoe is het nu met haar; al wat meer duidelijkheid?
    En gaat het met jou een beetje?

Salapio, eerlijk gezegd kan ik niet erg wijs worden uit je kaartje. Ik hoop voor je dat je ei geweest is.
    Jinky, hetzelfde geldt voor jou kaartje. Hij is niet echt duidelijk vind ik.

Daam, wat leuk dat je in Engeland bent. Lekker een mini vakantie? Ik hoop dat je nog niet ongie bent als je terug komt.

Pechvogel, als je temp drie dagen hoog blijft, dan geeft FF je een kruis.

Ikkie, een sliertje roze is denk ik geen goed voorteken….Jammer.

Daantje, je mag best iets zakken hoor. Het is vast eenzaam daar op grote hoogte….

Diddl, succes met het vinden van je ei van het weekend.

Liefs Olga

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @olga, hahahaa ja een mooi paasei bedoel je zeker :)

Hoe is het met jou verder? al last van klachten ;) Nog een weekje afwachten meis, spannend hoor! Ik duim in ieder geval voor je

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja, je krijgt vast en zeker een mooi paasei. Ik zou er 1 van chocolade aan je man kado geven, dan weet hij wat hem te doen staat die avond....

Bij mij geen klachten hoor. Alleen erg gevoelige tepels, maar dat heb ik meestal na ei. En verder...tja, stiekem hoop ik dat de HSG wel een beetje in mijn voordeel werkt.

Als ik nu zwanger zou zijn ben ik voor 21 dec. uitegerekend en ben zelf de 23 dec. jarig. Jeetje, dat zou wat zijn. Maar laat ik daat maar over ophouden en eerst nog maar even afwachten.

Olga

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de antwoorden!
    Ik hoop ook dat hij geweest!
    en anders mag hij snel komen, ik zit al op dag 47.

Groetjes Jinky

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @olga ... hier bijna hetzelfde verhaal.
    Mocht het lukken deze maand dan zou ik 31 december uitgerekend zijn. Maar rekening houdend met een geplande kz zal het dus ws de week voor kerst worden. En zelf ben ik de 24ste jarig.
    Dus of ik daar nou zo blij mee ben .... :rolleyes:

Ach ... eerst maar eens opzoek naar het paaseitje komt weekend. :)

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja, bij mij is er nog meer familie in dec jarig. Maar het maakt mij helemaal niets uit; al komt het op mijn verjaardag...Ik zou zo blij zijn als het eindelijk raak is!

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @olga dat is een goed idee, dat ga ik onthouden :)

Mocht het bij mij ook raak zijn, dan denk ik ook dat 31 dec de uitgerekende datum is. Nou ben ik daar niet helemaal weg van, zo rond de feestdagen, maar een baby laat zich nou eenmaal niet plannen! haha :) Ik zou inderdaad ook alleen al blij zijn mocht het raak zijn en goed blijven zitten :)

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ow, het lijkt me zo leuk om met elkaar dec. mama's te worden. Helaas kunnen we dat niet plannen...

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    jammer dat we het niet kunnen plannen :( Ik wil dat ook graag met jullie allemaal!
    Ik ga heel hard mn best doen :) :oops:

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De laatste 2 weken van het jaar hebben we zowiezo 4 verjaardagen waar we heen moeten ... ach daar kan nog wel eentje bij. :)
    Lijkt me reuze gezelli om allemaal december mama te worden meiden ... wij doen ons best.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou Diddl en Roses, doe jullie best dit weekend! Laatste kans op een 2007 baby. Ieuwww, wat klinkt dat naar. Volgende maand worden het baby's in 2008. Lijkt nog zoooo ver weg...

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja 2008; raar om te horen.

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    woewie..................
    hoop echt dat het zo is ... kan bijna niet meer typen van me trillende hande...
    ik denk dat ikzwanger ben...
    plaats me foto zo hier wel.
    het kwam na een minuut of 4/5 .
    er kwamen wel wat spetters op het glaasje maar die heb ik meteen afgeveegd.... laat zo me foto zien.

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  20. goedemorgen,

Roses, ga dit weekend niet echt iets leuks doen (zou dan 3 weekenden achter elkaar weg zijn, beetje te yuppig :D )

Hairdresser, laat zijn die test ben benieuwd :D oh hij staat er nu, ziet er posi uit, ik zie er 2!

verder heeft net mijn kat over het bed heen gezeken, dus ben even alle andere betichtjes die ik heb gelezen kwijt :x
    gister op kraamvisite geweest, heel klein meissie, nu 2 weken en 2800 gram, goed daar gingen mijn eierstokken wel van klepperen hoor!

liefs rensie en een goede vrijdag ;)

[​IMG][/url][/img]

Deel Deze Pagina