thanx rensie.. wat klinkt dat raar.. hihih. toch nog wat positiefs weer zo naar het bericht van me zus dat ze in het ziekenhuis ligt. maar dat gaat trouwens al veel beter met haar. ze mag warschijnlijk dinsdag ofzo naar huis.
whaaaaaaaaaaaaa hairdresser wat goed! Ik ben hier heel blij voor je, dat zijn 2 hele mooie streepjes. Ik hoop voor je dat hij over 2 dagen veel duidelijker is! Ik duim voor je meis, alvast een voorzichtige felicitatie van mij.
Idd meiden, 2008 mama's klinkt inderdaad zo ver weg. 2007 is net begonnen.... Als mn eitje niet optijd komt, en we schieten wel raak, dan word ik een begin 2008 mama, ach ook goed hier mijn kaartje, we zijn op weg naar een daling vanmiddag weer testen! Als ik trouwens mn negatieve testen weg haal, dan krijg ik van ff een kruis op dag 11, maar dat lijkt mij een beetje te vroeg! Ik heb ook nog geen last van mijn borsten, wat ik normaal wel altijd heb, net na mn eitje....
Goedemorgen Hairdresser WAUW! Super meid ik zie ook een 2e streep hoor. Van deze kant ook een voorzichtige felicitatie (zie je dat je goed geklust hebt! ) Spannend hoor! Mirre heeft net haar -vragen-lijst voor de gyn in orde gemaakt. Moet er vanmiddag samen met m'n lief om 13.00 uur zijn. Best spannend ...toch wel omdat ik hoop dat de cyste weg is gegaan of kleiner is geworden. Nog ff afwachten en dan reizen we af naar Voorburg met m'n temp lijstje. Liefs Mirre
@hairdresser Gefeliciteerd! Leuk zeg! Ik had gisteravond wat bruin bloed, dus ik denk dat het hier nu game over is... helaas...
goede morgen dames @roses. ben ook verkouden hoor. @olga ben vandaag wel iets gezakt @Hairdresser ik zie er twee vandaag is me temp weer iets gezakt. en me eisprong is gelijk verschoven. stom ding. ik heb hem zeker de 14 de gevoeld. we temp kan ook wat hoog zijn door de verkoudheid
Hairdresser van harte zeg! En euh met zo weinig klussen? jeetje het blijft toch ook altijd een toevalstreffer he.....
Hallo meiden, kom weer eens even spieken hierzo. Ik ben de laatste tijd maar weinig online, kan het allemaal niet bijhouden....Maar als ik er ben kijk ik toch eerst even hoe het met jullie allemaal gaat. Hairdresser, dat ziet er goed uit meid! Wanneer zou je normaal gesproken ongesteld moeten worden? Over 2 a 3 dagen nog maar eens testen, ik hoop dat je streepje dan al een stuk dikker is. Alvast een voorzichtige (maar enthousiaste) proficiat voor jou! En fijn om te lezen dat je zus dinsdag weer naar huis mag. Ik hoop dat de prognose voor haar heel positief mag zijn. Mirre, bij jou heb ik ook een heel positief gevoel. Ontzettend spannend zeg. Ik hoop met je mee dat de gynaecoloog goed nieuws voor jullie heeft vanmiddag. Ik duim heel hard voor je! Olga, vrijdag de 13e je testdag. Laat het maar een geluksdag worden! Tijgertje, wat is dat onderzoek vervelend voor je geweest meid. Maar misschien wel een prachtig resultaat....wie zal het zeggen en ben je straks wel een tweelingmama Lot zit lekker in Oostenrijk. Lekker genieten daar hoop ik. En Daam aan de andere kant, in Engeland. Ik hoop dat je een paar fijne dagen hebt met je moeder en als je terugkomt positief kunt testen! Rensie, fijn dat je de 17e naar de gynaecoloog kunt gaan! Divi, de clomid slaat duidelijk aan dus. Hartstikke goed. En wel 3 positieve ovutesten. Volgens mij wil dat eitje je iets duidelijk maken Zico, wat een heftige gesprekken heb jij achter de rug met je man zeg. De spanning loopt blijkbaar voor jullie allebei op nu het langer duurt dan jullie hadden verwacht. Lijkt me geen makkelijke situatie waar je in zit, ik hoop dat jullie vooral blijven communiceren over de eigen gevoelens en gedachten, zodat jullie een 'lijntje' met elkaar blijven houden. Dikke knuffel voor jou. Daantje, die temp gaat mooi omhoog. Ik duim met je mee dat het niet aan de verkoudheid te wijten is. Twinny, al uitgeschilderd? Is het babykamertje nu al klaar of niet? Hier nog steeds lekker ( ) misselijk. Gisterenavond is de informatrice van moeders voor moeders geweest, moet nu dus 10 weken lang mijn plasjes verzamelen en iedere week naar een verzameldepot rijden om mijn bussen om te wisselen. Maar ik heb het er graag voor over. Alle beetjes helpen, toch?! Mannetje en ik hebben eergisteren de knoop doorgehakt en besloten dat we pas gaan verhuizen als het kindje er eenmaal is. Voorlopig blijven we dus nog zeker anderhalf tot twee jaar wonen waar we nu zitten, in een appartement. De studeerkamer wordt omgetoverd tot babykamer en dan zitten we verre van riant, maar het is zeker wel te doen. Nu verhuizen levert zoveel extra stress en financiële lasten op dat het ons niet verstandig lijkt. Even wennen aan het idee nog, maar geeft ergens wel al meer rust. Ik merk bij mezelf dat ik dit kindje meer en meer prioriteit geef boven....ALLES eigenlijk Dus probeer ik de stress te beperken en voldoende aan mijn rust te komen en gezond te eten. Ik kan bijna niet wachten tot de 1e echo, dat duurt nog zooooooooooo lang! Allemaal veel liefs van Indigo (en ik duim voor jullie allemaal dat jullie nog 2007-mama's zullen zijn )
@Indigo ik hoop dus ook dat het niet aan de verkoudheid ligt me temp dat ik straks gewoonpositief teste
@Hairdresser: Super! gefeliciteerd. @Mirre: sterkte bij de gyn, spannend! Ik ga zo naar huisarts en neem de twee grafiekjes die ik heb maar mee. Misschien dat hij wijs kan worden uit mijn ups&downs. Als ik zo naar mijn printje kijk zou het ook best wel eens kunnen zijn dat mn ei op dag 28 is geweest ... of gister (maar dan is de kans wel echt nihil - niet geklust) ...
hoi meiden Oh hairdresser: wat spannend meid, ziet er prima uit die testjes....... alvast een beetje gefeliciteerd hoor......... Mirre: veel succes vanmiddag bij de gyno..... Daantje: wacht maar ff af wat FF morgen doet...... Indigo: we zijn uitgeverfd en nu dus op de meubeltjes wachten, die komen over 2 weekjes..... Alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met jullie december planning........... Twinny
@hairdresser ... ik zie echt wel 2 streepjes! Gefeliciteerd meid. @roses ... ik zie je kaartje niet. @daantje86 ... frustrerend is dat hé. Heb geen idee of die verkoudheid invloed heeft op je temp. @salapio ... succes bij de ha. Hier mijn kaartje. Die enorme dip is de ochtend na dat ik het winterdekbed heb vervangen door het lente dekbed. Kan dat echt zoveel invloed hebben? Laat dat paaseitje maar komen.
indigo, wat leuk dat je ff komt buurten, wel goed dat alles lekker met jullie gaat, misselijkheid is een beetje jammer, maar voor het goede doel! succes met in een flesje piesen hihi liefs rensie mirre, succes vandaag! hairdresser, fijn dat het beter gaat met je zus, het goede nieuws blijft wel komen bij jou!
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. FF heeft er een stippelkruis neergezet. Gisteravond had ik weer een positieve ovulatietest . Gelukkig heb ik geen pijn in mijn buik meer. Volgens mij was het dus toch zo dat me eitje ging springen. En wat voor een ei pfffff het leek wel of er een kippenei door me eileiders ging..... (hihi Divi de broedkip hihi)Dat was echt heel pijnlijk. @hairdresser, Wow meis, ik zie ook twee streepjes hoor. Alvast een dikke proficiat! gaaaaafff! \/ @Salapio, Succes bij de huisarts vanmiddag. @Indigo, Meis wat leuk dat toch nog even kom kijken bij ons. Ik ben blij dat het goed met je gaat! De clomid is gelukkig aangeslagen. In ieder geval heeft het mijn cyclus zowat de helft korter gemaakt! @Mirre, Meis heel veel succes vanmiddag in het ziekenhuis. Hopelijk geeft de gyn je heel goed nieuws. ik ga voor je duimen hoor. liefs Divi
hairdresser: dat ziet er toch mooi uit. 2 duidelijke streepjes. mirre: veel succes, hoe was je temp vandaag?
oh wat raar! ik zie mn kaartje wel! nog meer die hem niet zien? Je hebt zeker een apart kaartje. Het zal toch niet zo zijn dat het veranderen van dekbed invloed heeft op je temp? Nou wie weet Op naar je eitje! en veel plezier met klussen!