Marloesje al 23 weken wat vliegt het voorbij, heb nog geweten dat je trots je zwanger zijn presenteerde. Indigoke, bij ons zal het mintens een 2008 kindje worden , 2007 halen we niet meer. Wel ironisch we hadden normaal geadopteerd en dat zou kindje afhalen tussen Mei en december 2008 geweest zijn. hopelijk gaat de natuur ons eens meezitten en geraken we eens zwanger. ben de laatste tijd sinds die fikse ruzie zo moe, ben echt omnibionta aan het innemen, het heeft veel van me gevergd, vertellen hoe ik me voeldde en hij zich voeldde. Hij zei dat hij niet wist dat ik het me aantrok dat het nu niet zo snel lukt. heb er zecht schrik voor dat we deze droom ook mogen opbergen, maar wil de hoop niet verliezen. dit zou pas een enorme domper zijn.Maar zover zijn we nog niet. we zullen wel zien hoe alles verloopt in de toekomst.
@Hairdresser: ja hoor meid ik zie 2 streepjes... geen twijfel mogelijk! Je bent zwanger! Gefeliciteerd!
Net een ovutest gedaan, streepje wordt al iets donkerder, maar nog niet (bijna) zo dik als de controlestreep, dus nog even geduld hebben!
Ga er wel vanuit dat het dekbed invloed heeft gehad. Heb geen ei gevoeld, geen afscheiding gehad en ook m'n borsten zijn niet gevoelig [normaal wel na m'n ei].
hoi dacht vandaag laat ik het pendelen eens zelf proberen en het was heel grappig, maar het gaf echt heel duidelijke ja/nee antwoorden... kwam bij mij ook mei uit en dat de gyn zal helpen... best leuk om te doen rensie
Hier is mijn kaartje weer. Ben omhoog gegaan. Hairdresser, wat super! Ik zie ook echt twee streepjes. Gefeliciteerd hoor! Mirre, hoe was het bij de gyn? Indigo, wat goed dat je zo aan jezelf denkt en fijn dat het ondanks de misselijkheid lekker met je gaat. Ben je jezelf al aan het verwennen met leuke spulletjes? Roses, hoop dat het een goed teken is dat de test al duidelijker wordt. Ik reageer later of morgen weer op iedereen. Nu geen tijd en heb niet alles onthouden... Liefs Olga
Hoi Meiden Lief dat sommige van jullie speciaal vragen naar hoe het bij de gyn was. Ik zal even een verslagje doen. Temp was vanmorgen 36.9 (na 8 dagen 37 gehad te hebben.....en 4 dagen bruin slijm verlies) vandaag voor het eerst roze/rood...dus m'n menstruatie. Inwendige echo gehad YES cyste is weg! Hij zat rechts (waar ik enorme pijn heb gehad op dag 19 van cyclus), maar is niet meer te zien. Had al zo'n idee ervan. Bloed prikken op progesteron was ook wel oke. Was 24, gyn had liever gezien dat het boven de 30 was, maar er zijn zh die 16 hanteren als ondergrens dus kon ermee door vond ze. Slijmvlies was ok. Ze heeft m'n laatste temp kaartje gezien + wat ze heeft gehoord over hoe ik me voelde de laatste 5 dagen/symptomen. Ik voelde me echt zwanger! Hoofpijn, misselijk, duizelig (letterlijk sterren zien), m'n borsten branden stonden echt in de fik, vreemde opgezwollen tepels etc etc. Kortom zw. verschijnselen/symptomen. Volgens haar heb ik een eisprong (twijfelde ik ook niet echt aan ...gezien de posi ovu-testen en temp stijging), maar zit het ~probleem~ in de laatste fase! Ook niets nieuws, want dat dacht ik zelf ook al! Heb dus een innestelprobleem (vandaar ...er is wel bevruchting), maar er kan geen goede innesteling plaastvinden! Ze heeft ook nog een uitstrijkje op Chlamidia gemaakt (ivm evt verstopte eilleider) en ik moet eraan geloven.......... ale: Heb wo over een week een HSG onderzoek! Deze stel ik al uit vanaf sept, maar is volgens haar nodig ook met het oog op IVF (in iets later stadium) Na veel overleg (we zijn een uur! binnen geweest) kon ik rechtsom of linksom. Of kiezen voor een kijkoperatie om te zien of ik endometriose heb en evt haarden daarvan wegbranden ...dan zou ik vruchtbaarder zijn, maar de gyn had op dit moment geen echt aanwijzing dat ik Endo heb. Het inwendige onderzoek wees geen plekken uit vandaag. Tijdens de kijkoperatie spuiten ze ook de eilleiders door, maar ze kunnen niet heel goed de baarmoeder bekijken zoals met contrast vloeistof bij het HSG. Dit laatste is wel nodig als we door willen/moeten gaan voor IVF gaf ze aan. Kortom na veel wikken en wegen heb ik besloten het te gaan doen. Besproken dat ik zelf sterk het gevoel heb dat 1 eilleider dicht zit en dat ik daarom een innestel probleem heb. Heb recept voor 2 pijnstillers gehad! De gyn is super lief en ze doet zelf het HSG bij me en m'n lief zal m'n hand vasthouden. We hopen een kindje te mogen krijgen en deze stap moet daarvoor genomen worden. Dus aangegeven zo snel mogelijk! Het gaat gedaan worden woensdag 18 april om 14.10! Snel, want dan kan ik me niet meer bedenken. LIefs Mirre
bedankt voor de felicitatie´s lieve meiden. vanmidda ook nog een van clear bleu gedaan en was ook goed positief... ben echt zo gelukkig. net me mannetje verteld met een gedicht en een boek...een wolk van een vader.hij was er helemaal van onderste boven... echt echt heel leuk..... en hoop natuurlijk dat het bij jullie ook niet lang meer mag duren.xxxx
Hey lieve meiden Ik ben er weer drukke week gehad als ik het goed heb zou morgen of overmorgen me temp omhoog gaan
WOW Hairdresser Meid van harte heb volgens mij veel gemist hi hi Geniet er van misschien kom ik jou ook achterna Zou je wat hcg's willen blazen naar mij hahahaha Gaat goed hier meiden Nou ik ga naar me manneke want volgens me gyn waren gister en vandaag mijn vruchtbaarste dagen en de zaterdag nog dus ben nu flink aan de klus liefs tijgertje23
Goedemorgen! Olga Kweet niet wat het is (misschien toch de hsg), maar ik heb positive vibes bij jou. Die 6 dpo lijkt wel een innesteling! Ben benieuwd of je temp vanmorgen weer hoog is/blijft Hairdresser Heb je ook nog een felicitatie gedaan bij de topic:Ik ben zwanger! Geniet ervan meid. Hoe is het nu met je zus? Divi Op het wachtbankje aangekomen..hihi Goed je best gedaan met klussen? Tijgertje Stay in bed ...alllll day long! Nee hoor gekheid zonde van het mooie lente weer! Maar zet hem op! Zico Is denk ik heel normaal dat je uit je doen bent na het gebeuren met je mannetje. Misschien komt er snel weer balans in. Zal voor je duimen! Nou hou jullie vast.... Na gisteren bij de gyn te zijn geweest heeft Mirre heftig En dat is heeeeeeeeel lang geleden! Loop aardig leeg. Gisterenavond behoorlijk (had ook krampen) en vannacht/vanmorgen pfff...enige keer wanneer ik het zo heb gezien was met de miskraam in juli. Waarschijnlijk heeft de bevruchting wel plaatsgevonden, maar is er met de innesteling iets misgegaan Hopen dat het goed schoon gemaakt gaat worden binnen zodat Carulli gelijk krijgt en in juli ~eindelijk~ een beebje mag ontstaan. Fijne dag alvast allemaal! Liefs Mirre
gaat wel..... ze heeft gisteren een mri scn gehad en krijg vandaag uitslag. morgen mag ze weer naar de gewone afdeling tot dinsdag minimaal ..... het gaat wel beter en ze heeft minder hoofdpijn. alleen de rechterhand en de spraak doen nog raar.... gelukkig houden ze haar daar goed in de gaten.... lief dat je erom vraagd en bedankt voor de felicitatie meid.xxx
Gelukkig gaat het iets beter met haar. Duim voor een goede uitslag van de MRI! Mijn tante heeft ook zoiets gehad, was een (achteraf kleinere) bloeding in 1 hersenhelft, maar is ~gelukkig~ er weer aardig goed bovenop gekomen. Moet wel medicijnen blijven innemen om zoiets tegen te gaan. Doe maar rustig aan en sterkte!
Goedemorgen meiden! Hier mijn kaartje @mirre, wat vervelend zeg die krampen! Ik heb daar altijd zo'n hekel aan he, het liefste wil ik dan de hele dag op bed liggen.... Dikke knuffel voor jou meissie! En hopelijk wordt alles mooi schoon vanbinnen, en is het raak volgende ronde! En balen dat je nu toch voor een HSG onderzoek moet, maarja denk maar zo het is voor het goede doel he! Dan kan je tenminste dingen uitsluiten. Succes ermee! @hairdresser, hoe voel je je? Lekker zwanger? Wat fijn dat het al wat beter gaat met je zus, ik duim er voor dat ze dinsdag lekker naar huis mag! @tijgertje, veel klusplezier meis!