Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen,

weer o,1 omhoog... maar wel drankje gedaan gisteravond... dus weet het niet, zie morgen wel....

liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi allemaal,

Mirre, ondanks de HSG vind ik het best wel positief klinken bij jou. Het blijkt ook wel dat jij je lichaam ondertussen heel goed kent. En de cyste is weg, joepie!
    Gelukkig heb je een lieve gyn; heeft zij nog iets gezegd over medicatie om je lutheale fase te verlengen?

Hairdresser, gelukkig gaat het wat beter met je zus. Ik hoop dat ze volgende week naar huis mag. En, ben je al misselijk?

Tijgertje, ik hoop dat beide eitjes bevrucht worden meid! Go for it!

Roses, je ei is op komst hoor; je moet je vent verleiden!

Rensie, ik heb de paashaas gevraagd of hij jou ei niet zo moeilijk wil verstoppen. Ik hoop dat je hem snel vindt!

Liefs Olga

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden

Een tijdje weg geweest, @hairdresser: echt super gefeliciteerd! en dat na die lange cyclus, je geeft ons allen goed hoop!

Hier even mijn kaartje:

[​IMG][/url][/img]

Even een vraagje: hoe doen jullie dat met die afscheiding bijhouden, ik vind het echt super lastig te bepalen altijd!

Verder naar de Gyn geweest gister en mocht het deze ronde niet raak zijn dan kan ik aan de clomid beginnen.

Jullie allemaal: HELE FIJNE PASEN en dat er maar veel Eieren gevonden mogen worden!

4. Hallo daar ben ik ook weer eens, ik ben een tijdje niet on-line geweest.
    Ben wel door gaan temperaturen maar heb het verder even losgelaten allemaal, ook maar 2x geklust zonder te weten wanneer m'n eisprong was, dus gewoon ontspannen. Ik heb nu al m'n temperaturen ingevuld in FF en hierbij dus m'n kaartje...

5. het is trouwens wel grappig om te zien dat er veel pendels op mei staan, zou dat een vruchtbare maand worden? :p

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ha meiden, ik ben gisteren naar de HA geweest. Hij was zelf niet zo bezorgd. Hij denkt dat de rare curve van deze maand te maken heeft met nog een soort verlaat ontpillen. Hij zegt ook dat het veranderen van het baarmoederslijm wel wijst op verandering in hormoonhuishouding, dus dat ik waarschijnlijk wel gewoon een eisprong heb.

Hij zei ook dat ik pas eigenlijk net in ronde 3 zit (na ontpillen) en maakte zich meer zorgen over mijn 'stress'. Het advies is: chillen en niet meer tempen. Is er in september (dan zijn we een jaar bezig, maar 9 maanden na ontpillen) dan drie maanden tempen en zo nodig MMM.

Hoop natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is, maar ga wel even afstand nemen. Dus niet meer tempen en zal dus hier nog maar af en toe een kijkje nemen. Voel me eigenlijk wel relaxed eronder.

Gisteren ook fijn met mn moeder gekletst. Die zei: Je hebt het ook gewoon veel te druk met je werk nu, in de zomervakantie is het zeker raak.

En mn mannetje ook heel lief en blij dat de dokter hetzelfde zegt als hij: chill!

Dus ... heel verhaal ... ik wens jullie allemaal veel sterkte meiden (iedereen zwanger).

Liefs

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje weer voor vandaag.

@tijgertje,
    Succes met klussen meid, maar dat zal wel lukken denk

@mirre
    Ik ben blij voor je dat je cyste weg is meid en dat je na het HSG onderzoek snel zwanger mag worden.
    Ik hoop dat we goed geklust hebben meis, vanaf vandaag maar weer om de dag hihi. Dus maar weer op het wachtbankje aangekomen en nu maar afwachten

@Salapio,
    Meid heel veel succes en ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie

liefs Divi

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Even een vraagje ... wat voor invloed heeft alcohol op je temp?
    Is je temp dan hoger of lager?

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @diddl geen idee

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @diddl, bij mij telkens hoger!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, veel succes dan maar de komende maanden. Ik hoop ook voor je dat tempen straks niet meer nodig blijkt en je dus (snel) zwanger bent.

Divi, wat denk jij van je ei? Ik denk dat 'ie gewoon pas op dag 16 is gesprongen. Hoe dan ook; kwa klusmomenten zit je goed!

Ik heb steeds zón ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Zou dat een goed teken zijn? Mijn ongie kan er nog niet aankomen, want zit pas op 7 DPO. Of voel ik dit nu gewoon omdat ik het wil voelen....of voel ik dit altijd? Geen idee meer. We wachten wel weer.

Olga

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dankje roses ... ben benieuwd wat m'n temp morgen is.
    Hij was vanochtend hier ook iets hoger dan de laatste dagen namelijk.

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nou meis, ik denk dat mijn eitje rond dat 16 of 17 is gesprongen. Woensdag en Donderdag had ik zo'n last van links onderin en rechts onderin mijn buik dat het echt niet te harden was. Zo verschrikkelijk pijn. Ik kon bijna niet echt rechtop lopen. Als dit dan mijn eisprong is geweest is het wel erg pijnlijk zeg. Voordat ik twee miskramen kreeg heb ik dit nog nooit gehad en gevoeld. En nu ik het kuurtje Clomid heb geslikt wel. Misschien is het ook wel een goed teken?
    Het leek wel of er eieren ter grote van een eendenei op springen stonden. En dat links en rechts. Ik zeg tegen mijn mannetje, jeetje ik voel me net een broedkip.
    Ik hoop dus maar dat we op de goede momenten geklust hebben. En vanaf vandaag maar weer om de dag.
    Ik moet ook eerlijk zeggen ik heb best wel een opgeblazen gevoel in mijn buik, zou het dan misschien?

Ik hoop dat het voor jou een heel goed teken is, dat je nu ongi krampen hebt. Het is een zwangerschapsverschijnsel meis. Ik ga iig heel hard voor je duimen meis!

liefs Divi

15. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Nog steeds geen ongie... wel afgelopen dagen steeds een heel klein beetje bruinverlies gehad. Mag van mij wel doorzetten als het dan toch moet komen....

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    me zus krijgt nu dinsdag pas uitslag.
    morgen ga ik naar haar toe met me moeder.
    even haar verwennen met wat leuks....

verder gaat het hier wel. nog af en toe misselijk en wat vage steekjes enzo.
    verder wel wat moeier dan normaal(moest vandaag werken) en merkte dat ik me wat slapjes voelde en veel gaapen ...
    maar dat zou nog wel pas het begin zijn.
    verder voel ik me tja....zwanger.....
    hihi.
    hoop dat alles goed blijft gaan.

mannetje werd wakker en zei: ik werd wakker en dacht heb ik nou gedroomd dat ze zwanger is? nee het is echt...
    leuk om te horen.
    4 mei vertel ik het me zus zwager moeder en haar vriend.
    dan gaan we naar euro disney.
    dus nog even 4 weken tanden op elkaar.

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeliciteerd hairdresser!

18. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Vraagje van een binnenvaller ;)
    Ben eerder enthousiast begonnen met tempen en weer enthousiast afgehaakt (*stomstomstom*) maar houd het nu "braaf" vol!

Maar nu, ik doe steeds echt net wakker (7.00) tempen en dan verder slapen... Vanochtend helaas moest ik met spoed bedje uit en tempen gemist. Ben terug gegaan naar bed (was voor 6.00 en das op zaterdag wel heeeel vroeg haha) en heb bij de 2de keer wakker worden getempt; geldt dat dan nog? Ik zit rond mn eisprong maar ei is volgens mij nog niet geweest, maar temp was wel 0,5 hoger. Heb alleen begrepen dat je echt net (eerste keer dus) wakker moet zijn!

THNX en fijne avond nog!

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @vraagtekentjes, je moet inderdaad minstens 4 uur (geloof ik) geslapen hebben, wil je temperatuur betrouwbaar zijn. Je kan hem in ff nu altijd even op discarded zetten, en kijken wat je temp morgen doet. Succes er mee!

Hier laat het eitje weer op zich wachten, zeker verstopt :) Mn ovutesten geven ook nog niet positief aan.... dus óf ik krijg hem deze week, als mn mannetje weer weg is.... :rolleyes: of hij moet maar wachten tot volgend weekend :p

Fijne paasdagen allemaal meiden!

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    laatste kaartje maar dan he......

fijne paasdagen.. ga even bij lezen xxx

Deel Deze Pagina