Goedemorgen iedereen Nou wij hebben een lange nacht gehad we gingen gister ff een uurtje slapen maar we hebbben tot 8 uur geslapen vanmorgen Ben nog nooit zo uitgerust zeg hahahaha Ga ff zo croissantjes maken met hagelslag mmm Maar hier is mijn kaartje weer
Dit is mijn kaartje weer... temp blijft op en neer gaan. Bruinverlies is ook weer helemaal over. Begrijp er niet veel van.
o spannend ikkie misschien wel gewoon zwanger en was dat bruine gewoon je innesteling. ik duim voor je meid.
Maar over me ei ik heb gister een steek gevoelt in me rechterlies dus denk dat ik op 13de dag een kruis krijg als ik het goed heb Hoelang kunnen die batterijen eig doen want dat weet ik niet Hey hairdresser weet je nog wat ik schreef naar jou een paar pagina's terug dat ik dacht dat je zwanger was en ik jou geliciteren maar dat je een posi ovutest had gehad en nu ben je gewoon ZWANGER Volgens mij heb ik magische woorden liefs tijgertje23
ja lachen he... dat was ik... dat moet je maar vaker zeggen hihi.... en we hebben nog niet eens veel geklust. 1 keer voor me ei maar.........
Dat had ik ook een keer gezegt tegen een collega want die had al 4 dagen lichte hoofdpijn enz... dus ik zei tegen d'r je bent gewoon zwanger en toen keek ze me aan net of ze niet wou geloven maar ze was 2 weken ziek thuis kwam ze op werk toen had ze verteld dat ze zwanger is ze is nu 26weken nu liefs tijgertje23
goedemorgen, JOEHOE PAASHAAS ik wil ook een ei! Tijgertje, wasje croissantje lekker? daantje, innestelingsdipje? verder fijne paassemis iedereen liefs rensie [/URL[/img]]
Goedemorgen iedereen, Al een lekker paas-ontbijt gehad? Mijn temp is weer gestegen; gaat lekker tot nu toe. Hier mijn kaartje: Marloesje, balen van de nega test! Rensie, ik zoek heel hard voor je! Daantje, je hebt nog tijd zat om lekker te stijgen. Ikkie, spannend hoor. Je zit al op 14 DPO. Ik had vorige keer drie dagen bruinverlies; toen twee dagen niets en toen kwam de ongie. Je zit nog steeda aardig hoor, dus hoop voor je dat de ongie weg blijft. Tijgertje, lekker hoor om helemaal uitgerust wakker te worden! Roses, wat een rot ei heb je. Sorry hoor, maar ik vind het zo oneerlijk voor jullie dat je ei steeds springt als net je vent weg is. Vanavond nog klussen en als je ei dan morgen of overmorgen springt, hebben jullie nog een akns. Liefs Olga
@tijgertje, veel klusplezier, ziet er naar uit dat je eitje komt! Volgens mij kan je ongeveer 1000x tempen met je thermometer... @hairdresser, vandaag ga je toch naar je zus toe? Zou ze vast fijn vinden, zo met de paas! Vrolijk haar maar lekker op! Hopelijk mag ze snel naar huis! @ikkie, spannend hoor, je lijkt wel een jojo zo heen en weer steeds hihi. @daantje, mooi innestelingsdipje? hihi Komt wel goed hoor, je kan nu toch nog niets zeggen over je temp, alleen rond je NOD! Dus morgen ga je gewoon weer lekker omhoog @marloesje, balen van je negatest, maar misschien toch nog iets te vroeg getest? succes met afwachten! Of inderdaad wel marloes zegt, op een later tijdstip je ei gehad.... @rensie, hey is jouw ei ook te erg verstopt? Ik duim voor je dat je ook nog een eitje krijgt van de paashaas! @olga, ik ga straks brunchen bij mn ouders, lekker Jij gaat lekker met je kaartje zeg, mooi hoog houden he, 9 mnd lang Ik vind ook dat ik een rotei heb! Gelukkig gaat mn mannetje pas dinsdag weg, maar aangezien ik ook nog geen positieve ovulatietest heb gehad, begin ik hem een beetje te knijpen... Vanavond en morgenavond zeker weten nog even klussen, en dan maar weer duimen....
Ik ben ook begonnen met temperaturen snap er nog niet zoveel van maar heb een begin gemaakt dat laatste puntje telt niet had verkeerde datum ingevuld blond he
Goedemorgen ... Denk dat ik m'n ei heb gehad vannacht ... we zullen zien wat m'n temp morgen doet. Heb m'n kaartje in m'n album gezet. @Dimmel ... denk dat je wat vaker moet gaan tempen wil je een goed beeld krijgen. @daantje ... misschien komt je ei nog? Of het is een innesteling. *duim* @marloesje... balen meid. Maar zolang je niet ongi bent moed houden. @roses ... je hebt je ei te goed verstopt was. Hoop dat hij nog optijd springt. *duim* Fijne paadagen allemaal!
hoi meiden Hairdresser: geniet er maar lekker van meid! Olga: tis spannend hoor bij jou, blijf heel hard duimen...... DAantje: ik blaas ff heel hard dat ie gaat stijgen..... Zag nog een paar spannende kaartjes, ,maar ben de namen ff kwijt En de meiden die op hun ei aan het wachten zijn, ik hoop dat de paashaas vandaag of morgen iets moois mag brengen.... Mirre: fijn dat de gynaecoloog zo veel tijd voor je heeft genomen en heel veel succes in het komende traject! Twinny
Goedemiddag lieve meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. FF heeft er het kruis ook neergezet. Dat klopt precies met de dag dat ik zo'n gigantische pijn had links en recht onderin mijn buik. Ik hoop dat we goed geklust hebben. @Ikkie, Meis wat spannend, ga hard voor je duimen hoor! @Tijgertje je brengt me op ideeen met een croissant met hagelslag jammie hihi Iedereen prettige paasdagen! liefs Divi