Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik hoop ook dat ik op tijd geklust heb want mijn gyn had gezegt dat ik donderdag en vrijdag,en zaterdag het beste dagen waren dus mmm zal mij benieuwen

Ik denk van wel i hope :)

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik zal ff voor de zekerheid ff mijn kaartje laten zien of ik goed geklust heb

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Roses; bedankt voor je antwoord!

Vannacht weer rusteloos nachtje gehad, daarvoor beetje alcohol en temp is nog steeds hoger dan gewoon maar heb ook ei-pijn, dus weet niet of goed of dit nu vertekend beeld is... Denk het wel, maar houden we het wel op een maandje "oefen-tempen" ofzo haha...

Vond wel, na googlen, dat je minimaal een uur geslapen moet hebben voor je tempt. Iemand die dat zeker weet?

THNX :)

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    morge..........

gisteren al een beetje uislag gehad van me zus.
    was toch geeb hersen inforct , maar zagen wel een heeeeeeeeeeeeel klein zart stipje...hmmmmmmm
    wat dat is weten ze niet.
    me zus vroeg..ik was al bang voor een hersen tumor, maar de dokter zei dat hij dat niet dacht... tja wat is het dan wel?
    ze krijgt morgen weer onderzoeken.
    ze mocht gisteren middag tot vanavond thuis blijven. dus dat was wel fijn...

fijne dag allemaal xxx

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

@hairdresser, wat fijn dat je zus toch geen herseninfarct gehad heeft, maar wat zal dat zwarte stipje dan zijn? Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken, en valt het toch een beetje mee (geen tumor ofzo). Ik duim voor jullie meis!

Dit is mijn kaartje weer voor vandaag:

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoop het ook... we zullen het wel zien....
    jou ei nog niet in aantocht?

7. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Daar dacht ik ook even aan, dat ik m'n ei later had gehad, maar vanacht ben ik ongi geworden.....wel fijn om te weten dat ff het goed had. Nu ga ik niet meer tempen, dit is nog maar onze derde ronde en ik weet nu dat m'n cyclus een normale lengte heeft en dat die cyclus van 57 dagen (hopelijk) eenmalig was.

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Nou het schiet nog niet echt op :( Hij moet óf nu komen of morgen, want mannetje gaat morgen varen voor 4 dagen. Óf vanaf vrijdag mag hij weer komen ;) Maar zal je zien, komt hij woensdag ofzo :rolleyes:

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    dag 1 36.9 dag 2 36.8 dag 3 36.8 en vandaag 36.9

10. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Dimmel, dan staan je puntjes verkeerd. Ze staan bij jou nu op 5, 8 en 10 van de cyclus. Als je naar FF gaat, dan kan je op je kaartje klikken op dag 1 en dan kan je het aanpassen. Klik je dan op save&next dan kan je meteen de volgende dag invoeren. Moet je niet vergeten om die andere dagen te verwijderen! Succes!

11. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey meiden. me temp stata gelijk aan gister. maar vor mijn gevoel ik heb ik me ei op dag 14 gehad.toen had ik ook pijn en zo en daarna niet meer. we wachten maar weer af.

12. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    hairdresser... Ik hoop dat ze jullie snel zekerheid kunnen geven over wat er gebeurd is met je zus. Lijkt me voor haar zelf ook best wel heel eng om niet te weten wat er gebeurd is. Je gaat je dan toch vanalles afvragen. Sterkte!

Dit is mijn kaartje, vandaag weer 0,1 gezakt. Blijft wat op en neer gaan die temp. Denken jullie dat we na het bruinverlies van donderdag en vrijdag nog een kansje maken of niet?

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @daantje, wat gebeurd er als je die eggwhite van dag 20 en 21 weghaalt? Volgens mij plaatst ff dan je kruis op dag 14.

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    zo even verandert. dit geloof ik meer namelijk

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @daantje, hey wat goed! Zo zie je maar dat ff ook in de war kan raken van de afscheiding die je invult! je hebt zo in ieder geval goed geklust! Succes met afwachten!

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ikkie, bruinverlies kan altijd optreden volgens mij. Zolang het maar niet helderrood is, is je menstruatie nog niet begonnen. Je kaartje maakt het in ieder geval wel spannend, morgen weer omhoog meis! Succes met afwachten.

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    zeker afwachten. pff. klussen valt niet mee als ik eerst ik ziek /verkouden ben en nu is manlief ziek en verkouden

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej heej...

Ik heb een vraagje..hoeveel dag(en) van te voren daalt je temp als je ongesteld moet worden..?

Ik ben nu 1 dag overtijd en mijn temp is vanochtnd weer 0,1 graag gestegen..

Kan iemand me helpen..?

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    VOLGENS MIJ ZAKT DIE VLAK VOORDAT JE ONGI WORDT. MAAR HOU ME ER NIET AAN VAST WANT DIT IS OOK PAS ME EERSTE MAAND DUS WETE NOG NIET ALLES

20. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik heb er ook gen idee van hoe het werkt, ben ook pas voor het eerst aan het tempen.

Deel Deze Pagina