Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    verwacht inderdaad dat het kuis (lees hogere temperaturen) door de medicijnen komen. Verwacht niet dat ik ook daadwerkelijk een eisprong heb gehad nu (google me suf). Verwacht dat het gewoon een onttrekkingsbloeding is net als met de pil eigenlijk. Voel me verder prima, soms een klein steekje en wat vage hoofdpijn.
    Mannetje vindt er nog niet zo veel van want ik meld er niet zo veel van. Zeg wel dat mijn temp omhoog gaat en dat ik wat denk te voelen maar mijn nuchtere man heeft dan zoiets van we zien het wel dit was wat we wilden.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Thnx voor de lieve berichtjes!
    Hier heel erg slecht geslapen... Hoop dat het snel afgestoten wordt, zodat we verder kunnen. Voel me nu echt heel erg leeg en heb geen zin om iets te gaan doen (al doe ik dat zo maar wel...)

@ Djaar, proficiat met je kruis!
    @ Loe, mooie hoge temp houden! Pfffffffffffff

Groetjes, Nijntje

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Esther idd een daling, maar zo lang ie boven de lijn zit is dat niet zo erg.

Djaar; Mooi kruis, maar denk idd dat de medicijnen wel van invloed zijn. En wat zijn die mannen soms irritant nuchter he?

Hier geen nieuws, temp was vanmorgen wat hoger. Zelf denk ik nog steeds dat ei een dag later was dan FF aangeeft, maar goed. Volgende week deze tijd weet ik meer.

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    mijn kaartje blijft nog aardig maar ik word ook ongi met een hoge temp, ik hoop dat het snel doorzet als het toch niet raak is.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat is het irritante eigenlijk, je weet het pas achteraf. Elke keer als ik denk iets te herkennen doet mijn lijf het de volgende keer weer anders. *zucht*
    Een positieve test is het enige dat echt duidelijkheid geeft.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Zucht* Heb me niet kunnen inhouden... de test was dikke negatief.... laat de volgende ronde dan maar weer komen....

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ja, je lijf kan gekke dingen doen.
    Zo heb ik nu dat kruis en weet ik wel dat dat komt door de medicijnen maar stiekum hoop ik toch op een eisprong.
    Ik blijf toch om de dag klussen want je weet maar nooit! We hebben in elk geval mega-lol ! Soms gaat het hele geklus de mist in door een lachbui en rollen we om van het lachen. En dat is toch waar het eigenlijk om gaat denk ik dan maar JE MOET ER LOL IN HEBBEN !

8. Loe

Loe Niet meer actief

@ Sammie, hoe kan dat nou? Misschien toch nog te vroeg.

@ Djaar: joehoeeeeeeeeeeee kiek es wat n mooi kruus (gelderland he!). Mooi hoor.

@ Esther: no worries. Kan ook een innesteldip zijn.

@ Nijn, ik leef met je mee. Echt.

@ Mosa, hoest met jouw temp?

@ Berbel en Liesben: kom op dames, ik hoop nog steeds voor jullie!

@ all, sorry voor wie ik vergeten ben. Zie mijn tempkaartje. GEk he. Zou ik toch niet woensdag mijn ei gehad hebben. Als ik nu de positieve ovutest weghaal, en hij gaat morgen omhoog, zet ie een kruis op vandaag! Nou, ik krijg mijn mannetje echt niet meer in de boems hoor vanavond, gisteren was het al een doorzettingspoging zeg maar haha. Als ik vandaag mijn eisprong zou hebben, zou het dan gisteren boemsen genoeg zijn? En de twee dagen daarvoor? Of is vandaag dan heel belangrijk.........

Jee vorige ronde ging het ook zo.......zielige man van mij. Telkens temp up en down, up en down, en ik maar denken dat mijn ei eraan kwam. Duurde uiteindelijk veel langer dan ik dacht (cd 22)........

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; een klusje gisteren zou toereikend moeten zijn voor vandaag of zelfs morgen. Je kan altijd proberen om nog wat sexy charmes in de strijd te gooien en hem te feliciteren met het overleven van vrijdag de 13e en dan om 12 uur is het een felicitatie voor valentijnsdag! Dus smoesjes genoeg om te gebruiken hahaha. Maar maak je niet druk als het niet lukt, zoals ik net al postte heb er lol mee dan is het veel leuker!
    knuffel.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Loe: Ik heb wel eens gehoord/begrepen/gelezen dat de dag voor eisprong het meest vruchtbaar is? Dus het "boemsen" (ik moest hier heel hard om lachen, maar het klinkt beter als klussen ;)) zou genoeg moeten kunnen zijn. Toch?
    Maar op het gebied van tempkaartjes ben ik de laatste aan wie je advies moet vragen. Dit is mijn eerste tempronde en kijk wat een puinhoop mijn kaartje is...
    Ik probeer maar voornamelijk op mijn lijf te vertrouwen, en die zegt maandag 2 feb een eisprong, FF zegt een dag ervoor. Of beter gezegd, FF denkt de dag ervoor....Maar ja, eerste ronde tempen en de griep gehad vlak na (vermoedelijke) eisprong.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Tja, denk dat we maar een avondje overslaan............Het kan ook nog zo zijn dat ik helemaal geen eisprong ga krijgen, gezien mijn niet oplopende temp. Hij moet bij mij minimaal 37.2 worden wil FF een kruis gaan geven..........

Liesben, tis waar, je kaartje is heel raar, maar hele rare kaartjes raken ook zwanger! Kijk maar bij de zwangeren kaartjes.........ik vind t al heel positief dat ie weer omhoog is gegaan.

Ik wou dat die van mij gewoon s goed wil stijgen rond de eisprong, niet dit gekwakkel. Ben blij dat we in april naar de gyn mogen..............

@ Djaar, thanx meid....... :)

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Morgen meiden........

vandaag om 14:00 krijg ik de uitslagen van de onderzoeken :) hoop dat dat goed nieuws brengt........

verder kleppen jullie teveel zodat ik niet alles gelezen heb ...... maar het belangrijkste er uit gevist!

Djaar EEN KRUIS WHIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE.

Moos en Loe we gaan met zijn 3en zwanger maart binnen wandelen :)

Verder geen idee wat ik nog wilde neer pennen maar in iedergeval...... horen jullie vanmiddag meer van mij........

*belt ff de politie voor een opsporingsbericht voor leonie*

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sanne, mooie temp!

@ Esther, wat een daling zeg :( Kan innesteling zijn, maar kan ook slecht nieuws zijn. Hopelijk het eerste, ik ga duimen!

@ Djaar, je tempstijging kan inderdaad door de medicijnen komen :( Maar met provera is het toch zo dat stel dat je zwanger zou zijn, dat je dan niet ongesteld wordt na het gebruik? Dus dan merk je vanzelf of deze stijging door de medicijnen of door een eisprong komt.
    Fijn dat jullie er zo veel lol om hebben, is heel belangrijk!

@ Nijntje, zo rot dat je nu maar moet wachten of er iets komt :( Sterkte! Hopelijk kun je vandaag een beetje afleiding vinden!

@ Liesben, mooie stijging! Misschien ben je er nu iets meer van overtuigd dat je toch echt een eisprong hebt gehad!

@ Berbel, je kaartje is inderdaad nog mooi! Merk je al dat de spotting meer wordt?

@ Sammie, wat jammer van de test :( Maar je zit op 11 dpo toch?

@ Loe, vreemd dat je temp vandaag niet verder gestegen is. Maar volgens mij stijgt bij de één de temp pas een dag na de eisprong. Dus misschien toch gisteren een eisprong en dan vanaf morgen een stijging? Ook al is je eisprong vandaag, dan hebben jullie echt genoeg geklust hoor!

@ Klussertje, fijn dat je vanmiddag al de uitslag krijgt! Hopelijk is de progesteronwaarde mooi hoog!

@ Suzy, voor jou een spannende dag vandaag! Heel veel succes straks!

@ All, mijn temp was weer 36.6 8) Yeah, al 3 dagen op een rij. Ik krijg alleen geen kruis, omdat ik maar weinig tempen heb ingevuld. Ik zet straks zelf wel een kruis.
    Maar wat heerlijk om een thermometer te hebben waar je stabiele temps mee krijgt :)

14. Loe

Loe Niet meer actief

Hee klusser, ik ga eens kijken bij zoeken op leonie, kijken of ze ergens anders nog een berichtje misschien heeft geplaatst. Hoop maar dat het goed nieuws was dat ze hier niet meer kwam.

Vanmiddag uitslagen, wat een ontzettend spannende dag klusser! Duim voor je! Laat je het weten! Succes :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, dat had ik juist gisteren gedaan. Er staat in haar profiel dat ze niet meer online is geweest na 6 feb. dus sindsdien heeft ze ook geen berichtjes meer geplaatst.

Edit: ik heb nu zelf maar een kruis geplaatst. Inmiddels alweer op 3 dpo :)

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; ik geloof dat die provera gewoon voor een ongi zorgt maar geen eisprong opwekt dus volgens mij zit zwanger worden er nu niet in. Zou leuk zijn maar ik heb me al suf gegoogeld (heb de tijd dus....) en ik kan niks dergelijks vinden. Maar zoek gerust met me mee hihi

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Djaar, ik weet dat provera geen eisprong opwekt, maar stel dat je toch uit jezelf nu ineens een eisprong had, dan zou je niet ongesteld worden door de provera. Ik zal ook eens even googlen!

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Lijkt me stug dat ik uit mezelf een eisprong zou hebben omdat ik zaterdag en dinsdag nog een echo heb gehad en er geen groot follikel te zien was. Heb de eerste provera genomen op dinsdag om 17.30 en had mijn echo om 15.45. Lijkt mij dus echt onmogelijk maar hopen doe ik dan stiekum toch

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Djaar, dat is waar, dan zou een follikel wel ineens héél hard zijn gegroeid. Ik kom trouwens niet duidelijke info tegen over een tempstijging door provera, maar wel meerdere vrouwen die zich afvragen of het klopt dat hun temp stijgt door provera, dus ik denk dat het bij jou inderdaad door de medicijnen komt.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoe zet je trouwens zelf een kruis bij FF?
    Ik heb zitten zoeken, maar kan het niet vinden. Ja, als ik op 2 feb eentiende van mijn temp afhaal, dan krijg ik een prachtig definitief kruis. Maar dat is valsspelen ;)

En Mosa? Ja, ik heb dat vertrouwen nu wel een beetje, maar meer afgaande op mijn lijf. Niet op FF. Daar kan ik (nog) niet veel mee. Volgende maand gaat m ook niet worden, want mijn vruchtbare dagen vallen precies in een skivakantie. En dan zijn de omstandigheden zo anders, dat tempen denk ik niet veel zin heeft. De maand daarop dan maar, evt met ovulatietesten. Maar heel misschien hoeft dat allemaal niet meer....(zei ze hoopvol)

Deel Deze Pagina