@ Liesben, Onder je kaartje staat Tuning/Override (onder het kopje ovulation detector), daar kun je zelf een kruis laten neerzetten. Ik zou idd niet je temp veranderen om een vast kruis te krijgen En ook al zou je FF alleen gebruik als leidraad, dan is dat toch ook goed? Ik merkte zelf dat na een paar maanden je wel iets meer inzicht krijgt in je tempkaartjes, alhoewel dat bij mij ook weer een ander verhaal is. Ik krijg weinig echt duidelijke kaartjes. Ik zou als ik jou was inderdaad niet tempen tijdens je vakantie, dan moet je lekker alleen maar genieten en niet inzitten of je temp wel hoog is. Daarna kun je inderdaad altijd nog zien, maar het zou heel fijn zijn als het dan al niet meer nodig is natuurlijk!
@ Sylvia, wauw, wat een mooi kaartje zeg Ziet er goed uit! Hopelijk ben je na deze ronde gelijk klaar met de clomid!
Gevonden! Ik laat het voorlopig gewoon zo staan, ik weet zelf wat ik denk. En ik kan er nu toch ook niets meer aan veranderen. Thnx.
Goeiemorgen allemaal, Klussertje, ik duim voor een goede uitslag! Suzy, heel veel succes toegewenst! Sammie, misschien was je gewoon nog te vroeg met testen? Ik duim nog steeds! Esther, hopelijk is het een innestelingsdip! Ook voor jou duim ik! Nijntje, dat afwachten moet verschrikkelijk zijn nu! Sterkte! Loe, hopelijk stijgt je temp morgen nog verder zodat je een kruis krijgt! Berbel, hoe gaat het nu met je? Mosa, een correcte thermometer moet idd een verademing zijn! Heb ik nu op iedereen gereageerd Sorry als ik iemand vergeten moest zijn. Hier zit ik echt wel te hopen op een positieve ovulatietest vandaag. Mijn borsten zijn wel gevoelig en heb een beetje een gevoelige onderbuik maar het is minder dan vorige keren volgens mij. Benieuwd wat voor cyclus met deze keer te wachten staat .
ik krijg nu provera om een ongi op te wekken en moet dan op dag 3 tot 7 van de volgende cyclus climid gaan nemen. Ik dacht te zien dat jij clomid gebruikte en vroeg me dus af of je ook provera ofzo gebruikt had.
Hallo dames, Nou, het is gebeurd hoor. Dus nu beginnen de wachtweken. De gyn heeft niet gezegd hoelang ik moet wachten voordat ik mag testen, maar ik ga uit van 14 dagen, dus dan is mijn NOD 27 februari. Op zich is alles wel goed gegaan, het zaad van hubbie was na opwerking 1,9 miljoen, en dat was heel goed. Sorry voor het ego berichtje, maar ik moet zeggen dat al met al het hele IUI toch wel energie vreet. ik ga zo eens uitgebreid op de bank hangen en niets doen ...
Dank je wel mosa! Vind ik heel lief van je! Ik heb net de eerste gedaan voor vandaag. Allee eigenlijk twee (1 dipstick van sensitest en 1 midstream van matcare) omdat ik al begon te twijfelen of die sensitest wel zou werken bij mij. Ze zijn allebei nét niet of nét wel positief. Had ik vorige keer ook met die van matcare en die was dan na een uur of 3,4 al weer negatief. Dus ik denk dat ik deze als zijnde positief ga nemen, al test ik straks nog eens voor de zekerheid! Dus best maar boemsen dadelijk!
Spannend! En als er dan toch iemand recht heeft op een egoberichtje ben jij het na zo'n gebeurtenis! Rust uit, en we duimen voor een mooie test over een week of twee.
Strijkkraal, ik duim heel heel hard voor jullie! Maak van vandaag maar een lekkere rustige dag! Kan geloven dat het energie vreet!
Mooi, daar zaten wij (ik) op te wachten. Ga nu maar eens rustig bijkomen van alles en laat ons over 14 dagen maar eens wat moois zien.
Sorry mEIden voor mijn korte bericht, maar kwam ff kijken hoe het Suzy was vergaan. Goed nieuws meis en onwijs spannend! Wie weet wat er nu allemaal gebeurd daarbinnen... Neem je rust, laat je verwennen en over 2 weken gaan we met zn allen dansen om je positieve zwangerschapstest! XXX Ps, Klussertje, ik ga ervan uit dat iedereen zwanger maart in gaat hoor!
@ Sammie, jammer van de nega test.. Maar je zit nog voor je nod.. Dus ik duim nog voor je meid. @ Sylvia, wat gaat het toch snel! En je temp ziet er goed uit, ben je ook van plan om te testen binnenkort? @ Strijkkraal, heel spannend! Duim voor je dat je over 2 weken een dikke posi test vast mag houden. @ Mosa, het ziet er wel naar uit dat je eisprong geweest is hé ik hoop dat ie morgen nog veel hoger is meis. Wat voor thermometer gebruik je nu trouwens? En welke had je eerst? Ik baal van de mijne, ik hoor hem bijna niet en het duurd soms echt te lang.
@ Suzy, wat fijn dat alles goed is gegaan! Spannend nu zeg, ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat! En het is toch logisch dat de IUI veel energie vreet, het is ook allemaal niet niks natuurlijk! Nu maar hopen dat het gelijk raak is! @ Bereke, yeah, een positieve test! Heeft het duimen toch geholpen Mooi zo, idd nog maar een keer boemsen (wat een leuk woord toch ) en dan op het wachtbankje! @ MyPrecious, voel je je al weer iets beter? Ik hoop het, maar ik kan me voorstellen dat het allemaal niet meevalt! Ik heb nu een thermometer van Braun, gekocht bij de Etos. Hiervoor had ik die van 6 of 7 euro van de kruidvat. Deze piept iets harder, dat is wel fijn want dat hoor je hem tenminste door de deken heen Nu merk ik pas hoe onzeker ik op het laatst werd door mijn oude thermometer. Soms tempte ik wel 5 keer omdat hij telkens wat anders aangaf. Nu doe ik het gewoon één keer en weet ik dat hij klopt. Misschien gaat hij ook maar een paar tempronden mee? @ Klussertje, al nieuws?
dames ik ga huiswaarts, ik wens jullie een fijne dag morgen ! Mosa; ik heb je pb gezien en ga er nog een keer op antwoorden maar waarschijnlijk maandag pas (enne het is geen voetbal!)