Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb even een (domme) vraag.
    Het slotje van een kettinkje van mij was kapot, dus ik was even langs de winkel gegaan waar ik hem gekocht had. De eigenaresse van de winkel heeft er een nieuw slotje opgezet. Het was geen heel duur kettinkje, en de vrouw zei dat ze kon zien dat de zuurgraad van mijn huid best hoog lag.
    Omdat ik altijd erg nieuwsgierig ben, ging ik net googlen op een te hoge zuurgraad, en toen kwam ik ook tegen dat een te hoge zuurgraad van je slijm kan betekenen dat je vijandig slijm hebt.
    Nu vraag ik me af of een mogelijk te hoge zuurgraad van je huid kan betekenen dat je ook een te hoge zuurgraad van slijm kunt hebben of dat dit niets met elkaar te maken heeft.
    Ik kan dat weer niet vinden, weet iemand hier iets van?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, lekker zo'n goed gevoel bij je temp hé! Ik heb een hele goedkope volgens mij een merkloze, maar die is beter dan die van de DA. Volgens mij gaan ze maar zo'n 2 maand mee. Tempen zegt me niet veel meer trouwens :) .
    Huh hoe kon ze zien dat je zuurgraad hoog was dan? Ik heb geen idee of het met elkaar te maken heeft. Als je je zorgen maakt dan zou ik gewoon naar de HA gaan en dan naar de gyn... Heb makkelijk praten, maar ik heb me al maanden rot gevoel dat weet je. Aan zekerheid heb je veel meer.

Ben benieuwd of ik nu weer op mijn manier ongesteld word. Dag 20 nu alweer een veeg bloed na het plassen. En me temp is al dagen weer laag.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, de schakeltjes op de ketting waren een beetje verkleurd, ze dacht dat het door de zuurgraad in mijn huid kwam. Nu was het niet echt een dure ketting, dus daar kan het natuurlijk ook door komen.
    Ik vind het nu zelf, vooral als ik nu wel een duidelijke eisprong heb, te vroeg om naar de gyn te gaan. Ik wil daar eigenlijk nog even mee wachten. Ik vroeg het me meer af, ik had beter ook niet kunnen googlen :)

Vreemd dat je bloed had bij het plassen! Misschien 'gewoon' een tussentijdse bloeding? Hopelijk zet het niet door, anders wordt het nog vreemder dan het al is!

4. MyPrecious

@ Mosa, ja ik denk dat het meer komt doordat het geen dure ketting was dan. Want dat heb ik ook. Ik moet kwaliteit hebben anders is het bij mij zomaar verkleurd. Dit is bij de meesten mensen zo volgens mij.. Of wanneer je nep hebt dat je groene plekken ervan krijgt.. Maar maak jezelf ook niet gek hé meis. We gaan nu eerst afwachten hoe je temp straks stijgt met deze goeie thermometer!

Ik heb al maanden geen tussentijdse bloedinkjes gehad. En alles kan natuurlijk wel. Maar het past ook wel bij PCO volgens mij dat je eerder (of juist veel later) ongie wordt? Het wordt meer onregelmatig die cyclussen van mij. En steeds korter.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, kan ook aan de kwaliteit van de ketting liggen inderdaad! Dat zal die vrouw natuurlijk ook niet zo snel zeggen! Maar door dit soort dingen, kun je jezelf wel onzeker maken.

Ik weet niet zoveel over PCO, alleen dat je dan hele wisselende cyclussen hebt. Maar ik dacht juist vooral lange en niet zozeer korte, maar dat weet ik ook niet.
    Heb je wel andere symptomen van PCO?

6. MyPrecious

Meiden ik vond een handig lijstje :p

Net na je menstruatie:
    - een gele kleur
    - korrelig en kleverig
    - weinig slijm, voelt droog aan

Enkele dagen later is dit veranderd:
    - de gele kleur is nu eerder een roomkleur geworden
    - dik en minder kleverig
    - meer slijm, voelt vochtiger aan

Tijdens je vruchtbare periode:
    - helder, valt te vergelijken met rauw eiwit
    - eerder vloeibaar, je kan er een draad mee trekken als je het tussen 2 vingers houdt en die langzaam opent
    - veel slijm, voelt heel vochtig aan

7. MyPrecious

@ Mosa, ja idd dat zullen ze niet zo snel zeggen. Jezelf niet onzeker maken hiermee he. Komt wel goed schatje ;) .

Je hoeft niet persee maanden niet ongesteld te worden en lange cyclussen te hebben wanneer je PCO hebt.. Kan volgens mij ook wanneer je steeds zo weinig en onregelmatig ongesteld bent? De symptomen hoef je ook nooit 100% aan te voldoen, alleen op de echo kunnen ze dan dus die bekende kralenkrans zien. Volgens mij...

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, dat is zeker een handig lijstje, alhoewel je zelf ook wel de verschillen merkt als je er een tijdje oplet.

Ik heb de vraag ook gesteld in het topic voor vruchtbaarheidsbehandelingen en iemand die zelf in de sieradenbranche werkt, denkt niet dat dat met je slijm te maken kan hebben. Dus ik zal het nu weer (proberen te) vergeten :)

Ik weet dat ze PCO alleen kunnen vaststellen aan die kralenkrans idd, maar er zijn wel andere symptomen die erop kunnen wijzen geloof ik. Voorbeelden daarvan zijn overgewicht, acne en overbeharing. Maar volgens mij is het zo dat ook met die kenmerken je geen PCO hoeft te hebben, en andersom geldt dat je zonder die kenmerken ook PCO kan hebben. Maar ik neem aan dat de gyn binnenkort daarnaar gaat kijken bij jou.

Ik zou al weg zijn, dus nu ben ik écht weg ;)

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haaaaj

Mosa je kan ook een allergie hebben voor zilver (weet nie of het zilver is)
    ik heb het ook namelijk, bij mij verkleurt zilver naar zwart en blijkt dus allergie te zijn, en mijn slijm was gewoon goed ;)

ik draag nu alleen goud en daar nergens last van.

Alles goed hier verder? :D

Kussss

10. MyPrecious

@ Mosa, Ja vergeet het dan maar snel. Zal wel aan de kwaliteit liggen van het kettinkje denk ik dan.

Nou ik heb geen overgewicht, maar ik moet wel erg er op letten wat ik eet en hoeveel. Anders kom ik echt kilo's aan. En ik krijg het er moeilijk af. Dus als ik er niet op zou letten zou ik snel overgewicht krijgen. Acné heb ik geen last van, af en toe een paar puistjes dat wel maar ik denk eerder dat dat door stress komt dan. En overbeharing, ik weet niet echt hoe ik me dat moet voorstellen. Maar er zijn meer die last van die dingen hebben en geen PCO hebben..

@ Springmuis hoe gaat het met jou meis? Duurd ook nog maar een dikke 3 weken voor je intake, spannend! Kom je de weken wat door?

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als ik niet op valentijnsdag positief kan testen dan maar ongi op vrijdag de 13e.
    Wel balen maar ik ben liever iets eerder ongi dan over tijd als ik toch niet zwanger ben.
    Sammie, ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat.
    Mosa, je kaartje lijkt nu al duidelijker, hopen dat het zo blijft.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, dank je voor je reactie :) Het kettinkje is inderdaad zilver, maar ik denk niet dat ik er allergisch voor ben omdat ik met een zilveren ring nergens last van heb.
    Maar ik ga me er geen zorgen (meer) over maken, want het zal wel niks met elkaar te maken hebben.
    Nog een paar weekjes wachten en dan gaat het gebeuren voor jullie! Is wel heel spannend natuurlijk! Zie je er tegen op?

@ MP, idd hoef je deze kenmerken niet te hebben voor PCO. Maar ja, pas na je bezoekje aan de gyn zul je pas weten wat de oorzaak is van je rare cyclussen.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kwam nog even checken of er nog berichtjes waren, hoezo verslaafd :)

Ik bedacht me straks trouwens dat ik de tempen die ik met de nieuwe thermometer had gemeten opgeschreven had (af en toe geprobeerd) en nu heb ik een kruis van ff gekregen :)

Allemaal alvast een fijne dag morgen!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik wens jullie allemaal een hele fijne valentijn!

Dikke knuffel!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Temp was een beetje gezakt, en w8 nu mijn ongi af...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je temp is nog hoog en alles kan nog meis!
    Maar ik snap je gevoel.

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey meiden fijne valentijn

sammie het is nog maar een hele kleine daling..
    hoeveel dagen is meestal je lf? je hebt volges mij nog wel kans hoor..:)

@mosa, joepie een kruis van ff, kon ook niet anders! en over die zuurtegraad, ik denk ook dat dat nix met je slijm te maken heeft hoor, al weet ik het natuurlijk niet zeker.

@suzy q ik duim voor je meid!

@all hier verder niet zo veel byzonders;) vrienlief verrast met een lekker ontbijtje op bed :) en vanavond lekker uit eten:D mn temp is ook gelijk aan dat van gister :)

groetjess

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey dreamer,

wat fijn dat jullie besloten hebben om KID te gaan doen, alvast heel suc6 van mij :)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sannehei,

Heb een lf tussen de 13 en 16.

Zit vandaag op 12 dpo.

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    sammie, ik ben benieuwd of je nog positief gaat testen, het kan nog ookal had je al een negatieve test.

Bij mij is duidelijk ongi volop, dus voorlopig geen spannende kaartjes.
    Maar mooie hoge kaartjes zeggen dus niets.

Deel Deze Pagina