Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mp,

Over dat ongi vroeg ik me ook af, want mocht ik deze ronde ongi worden, heb ik woensdag ook een echo en controle..

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Suzy, Vreemd dat je temp zo stabiel is! Hopelijk heb je wat gelijke kaartjes kunnen vinden, ik zou zelf ook denken dat je temp wel gestegen zou zijn.

@ Sheann, wat lief dat je een ontbijtje op bed kreeg :)

@ Leonie, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden :( Misschien inderdaad een hele vroege vmk? Wel lekker dat je op wintersport bent geweest, was vast een goede afleiding!
    Nu inderdaad maar een mooie korte cyclus!

@ MP, wat vreemd dat je nu weer een blaasontstekinggevoel hebt :( Ik zou echt niet weten wat dat kan zijn.
    Volgens mij doet de gyn wel gewoon een echo als je ongesteld bent hoor, die is vast wel wat gewend :) Alhoewel het me zelf minder prettig lijkt, maar met jou rare, lange bloedverlies ontkom je er bijna niet aan.
    Het was trouwens toeval dat we op valentijnsdag gingen samenwonen hoor, dat was toen ook op een zaterdag. Maar achteraf is het wel een leuke datum :)

@ Springmuis, probeer nog maar goed afleiding te zoeken de komende tijd, zodat je er niet te veel aan denkt (alhoewel het vast constant in je hoofd zit)! Voor je het weet is het zover, en als de kans toch heel klein is dat het op de natuurlijke manier, dan is het aan de ene kant ook iets om naar uit te kijken, omdat je dan tenminste weer een goede kans hebt.
    Maar dat je zenuwachtig bent, is heel logisch natuurlijk! Dat zou iedereen zijn!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, Mooi dat je er nu zo rustig onder bent! Het kan mij nu niet snel genoeg de 25e zijn. Ach het is ook nog maar 11 dagen :) . Ik weet ook niet of het standaard is dat ze gelijk een echo maken dus ja ik zie het dan wel.

@ Sammie, succes alvast voor woensdag. Eigenlijk denk ik wel dat ze dan een echo doen, wat berbel al zei met een mk doen ze het ook. Dus het zal wel zijn dat ze de echo gewoon doen..

@ Mosa, idd een leuke datum. Enne veel plezier vanavond trouwens! :D

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Sammie en MP. Volgens mij doen ze geen echo's tijdens je menstruatie, althans geen interne echo's, omdat ze dan vrij weinig kunnen zien. Behalve denk ik wanneer er een medische reden voor zou zijn. Voor controle zeer zeker niet.

Ik zou even contact opnemen met de gyn, want bij mij is het altijd geweest dat wanneer ik ongi was, dan moest ik toch echt een nieuwe afspraak maken.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Strijkkraal,

Heb 3 maand moeten wachten op deze afspraak, omdat ze niet eerder konden, dus hij zorgt maar dat hij een echo maakt ;).

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ff offtopic, Sammie heb jij nog wel eens iets van Tinkerbell gehoord? gaat het goed met haar zwangerschap?

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    waarom maken ze die echo? (sorry, dat heb ik denk ik gemist, dus vandaar dat ik het vraag)

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nou bij mij maken ze ook maar een echo, ik heb vaker dat ik maar 6 dagen in een cyclus "schoon" ben. Dus dan lukt het ze nooit om in die dagen een echo te gaan maken denk ik.

En ik bloed bijna niet dus dan zouden ze alles gewoon moeten kunnen zien... Denk ik, wat denken jullie?

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sannehai, ik vind het moeilijk ... geen idee dus ...

Leonie, wat onwijs vervelend. Wel 'fijn' om te weten dat het allemaal werkt!

**

Hier :( ... vanochtend weer hoge temp, dus ik blij. Zet FF mn kruis op dag 35. Ik heb nu zelf (eigenwijs) weer aangepast. Ik weet echt bijna zeker dat mn kruis op dag 25 moet staan (ovu-pijn, zin in seks :oops:, temp na ovulatie vaak op/neer). Mja. Misschien houd ik mezelf wel goed voor de gek.

Ik probeer te wachten tot vrijdag voor een nieuwe test. Maar ik ken mezelf :D. Dus minimaal tot 16DPO (woensdag) ...

http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ salapio, lekker vroeg wakker ;) Ik heb geen idee wat betreft jouw ei... Het is wel zo dat je temp nu echt stijgt... vervelend zeg...

@ leonie, balen zeg, maar je hebt in ieder geval een ei gehad!

@ sammie, ik denk dat als bij mij de MK doorzet, dat ik morgen een inwendige echo krijg ook al heb ik dan last van een bloeding. Tot op heden heb ik nog steeds nergens last van, dus denk niet dat ik morgen een bloeding heb, maar het zou zomaar kunnen.... Misschien allemaal een beetje onduidelijk, maar ik voel me echt niet goed....

Vandaag allemaal leuke dingen doen met mijn mannetje. Wat precies weet ik nog niet, in ieder geval vanavond uiteten!

Groetjes

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden,

Hier is het alweer afgelopen, werd vanochtend geheel onverwachts met ongi wakker... 3 dagen te vroeg...
    Zet me deze maand van alles af, en ga dus niet meer tempen, het worden me gewoon even te veel.
    Iedereen veel succes!
    En natuurlijk zou ik af en toe even bijkomen lezen hoe het hier gaat.

Liefs

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    sammie, jammer voor je.
    dikke knuff

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

balen Sammie!

Hier temp weer 36.8 vanmorgen.
    Ik heb eens zitten neuzen op FF en vond het volgende:
    Eigenlijk heb ik het dus de hele maand al niet helemaal goed gedaan, omdat ik probeerde zo veel mogelijk op hetzelfde tijdstip te tempen. Maar eigenlijk zegt FF dat je moet tempen als je wakker word (als je onregelmatige diensten draait) zo dat je steeds ongeveer hetzelfde uren slaap heb gehad...
    Ik heb inmiddels wel zelf gewoon een kruis gezet, een dag later dan FF. (Die denkt met een stippelijn op dag 14)
    Ik word inmiddels wat nerveus van dat getemp. En twijfel of ik volgende aand wel weer ga doen? Zeker omdat mijn skivakantie precies in mijn vruchtbare periode valt, en ik dan helmaal niet wil tempen. Ik wil gewoon lol hebben ;)
    En dan de maand daarop eventueel ovulatietesten.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sammie, wat jammer zeg :( Hopelijk doet het je goed om even niet te tempen! Knuffel!

@ Salapio, ik denk ook eerder dag 25 dan dag 35 hoor! Zou je eventueel wel geklust hebben mocht je eisprong wel op dag 35 zijn geweest?

@ Nijntje, wat ontzettend rot dat je nog steeds aan het afwachten bent :( Lijkt me een verschrikkelijk gevoel! Fijn dat je vandaag leuke dingen gaat doen met je mannetje, een beetje afleiding!

@ Liesben, met wisselende diensten is het inderdaad erg lastig om betrouwbaar te kunnen tempen. Omdat je in de volgende cyclus op skivakantie gaat, zou ik die cyclus sowieso niet tempen, daarna kun je altijd nog zien.

@ All, joepie, mijn temp is weer wat gestegen :) Hopelijk blijft hij nu zo! Het wordt in ieder geval weer een ander kaartje dan vorige maanden!
    O ja, ik moest gisterenavond voor het eerst in mijn leven blazen bij een alcoholcontrole :D Dat leek me altijd al leuk, maar het stelt eigenlijk weinig voor!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat fijn dat je temp weer is gestegen Mosa, dat geeft hoop he? :)

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hallo hallo dames

@sammie wat mega vervelend dat je ongi bent geworden meid dikke knuffel voor jou!

@leonie meid ik denk ook vmk echt heel balen hele super dikke knuffel voor jou

@mosa, jippie :D lekker mooie temp omhoog :D

@nijntje wat ontzettend rot dat je je niet goed voelt, heel logisch natuurlijk ook. ik hoop toch voor je dat je mk snel doorzet dikke knuffel!

@all khep veel later getempt dan normaal, 10.00 in plaats van 6.30 haha, en mn temp is 36,9 dus eigenlijk niet echt anders dan normaal, klag wel pas heel laat in bed gister.. wie weet heeft dat er mee te maken.. ik weet ook niet ;)

groetjesss

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Ik breek even in hier, maar wilde even laten weten dat het bij ons eindelijk gelukt is! Ik ben zwanger! Het is nog pril, maar we zijn er ontzettend blij mee.
    Niet iedereen zal mij kennen hier, maar een paar van de oude garde kennen mij nog wel denk ik.
    Jullie heel veel succes, en ik hou jullie in de gaten!

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey wies! super gefeliciteerd meid!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Liesben, op 5 dpo geeft het nog niet heel veel hoop, maar in ieder geval weet ik nu (bijna :) )zeker dat mijn eisprong inderdaad toen geweest is. En dat vind ik al een lekker gevoel!

@ Sanne, kan er heel goed mee te maken hebben hoor, dat je veel later in bed lag. Hopelijk is hij morgen ook weer zo hoog!

@ Wies, wat een fantastisch nieuws zeg :D GEFELICITEERD!!!! Het is je ook zo ontzettend gegund! Ik ga heel erg hopen dat alles goed gaat!

20. Misschien een beetje rare vraag, maar ik weet niet wat vmk is?
    Laatste 2 letters miskraam?

Ik weet niet of ik dat heb gehad...omdat ik op 15 DPO toch ongesteld ben geworden. Vanaf dag 10 DPO wel vage zw.testen, die v.a. 14 DPO nog vager werden.

Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina