meiden, spannend! ik zie ook een streepje hoor, idd morgen nog maar eens testen, maar alvast een voorzichtige proficiat! pookie, hé wat leuk, ik heb jou niet gezien, maar jij zit ook bij de oktobermamma's, gezellig! Ik moet morgen nog bellen naar het zh, dan krijg ik wrs te horen wanneer we de 1e echo hebben. en idd, het kunnen er 2 zijn, lijkt ons erg leuk! met jou ook alles goed, heb je veel kwaaltjes, of valt het mee?
@sanne, zie je wel, je eisprong moet wel dag 31 zijn geweest, dan zit je nu 10dpo en dan kan je wel zo'n duidelijke test hebben, GEFELICITEERD @sylvia, gefeliciteerd, morgen nog duidelijker @wies, van harte meid, als het iemand gegund is dan zeker ook jij!
Meiden, ik neem even wat afstand van het onderwerp tempkaartjes! Ik heb sinds een paar uur menstruatieklachten. Vorige keren begonnen de menstruatieklachten ook 1-2 dagen voor de echte menstruatie...dus als ik afga op de vorige rondes dan denk ik toch echt dat ik ongesteld ga worden (morgen of dinsdag). En nu vind ik dat dubbel rot omdat ik me dus afvraag of ik überhaupt wel een eisprong heb! Ik weet het, ik moet niet zo afgaan op FF. Maar inmiddels wilde ik dat ik nooit aan dat tempen was begonnen. Ik ben eigenlijk voornamelijk teleurgesteld in mezelf, omdat ik niet echt vertrouw op mijn eigen lijf nu, maar afga op wat een of andere domme website zegt en daar baal ik van. Volgende maand doe ik niets, ga ik gewoon lekker op vakantie (inclusief drank ) en laat ik mijn zwangerschapswens even voor wat het is. Even een maandje afstand nemen kan geen kwaad. Daarna kijk ik wel verder wat ik doe.
@liesben; afstand nemen kan vast geen kwaad en genieten van het leven en vakantie al helemaal niet! Fijne vakantie! @Sannehai; da's een duidelijke streep GEFELICIFLAPSTAART. @Sylvia; ik zie wel een verkleuring maar foto's zijn wat onscherp, morgen moet het echt een duidelijke streep zijn hoor! Alvast een voorzichtige GefeliciflapstaarT @Wies; bijna geen klachten, ik reageer ook niet heel veel. Ik wil eerst wat meer zekerheid hebben. Dinsdag heb ik gelukkig de echo, nog maar 2 nachtjes slapen!
hoi meiden Ik heb wel wat meegelezen, maar kwam er maar niet toe om mee te reageren. Zag nieuwe zwangeren: sannahai, sylviem,wies: vanharte meiden.. Wies: ben benieuwd of het er twee zullen zijn!? Pookie: veel succes met je echo deze week, spannend hoor........ Zag meiden die blijven sukkelen met cyclus, weet maar al te goed hoe lastig en frustrerend dat is...... Heb ook mooie kruizen gezien, succes dames! Mosa: fijn dat je je eitje gevonden lijkt te hebben. Wat die zuurgraad aangaat, zal het niet weten. Maar een samenlevingstest in het ziekenhuis zal daar zeker uitkomst geven. Hebben jullie die al eens laten doen? Hier gister de inseminatie gehad. Weet het niet, als morgen mijn temp. niet gestegen is, vrees ik dat de eisprong te laat is gekomen. Heb wel al 3 dgn pijn aan me eierstokken en egwhite afscheiding, maar temp veranderd niet! Mag de 28e gaan prikken. Moet normaal gan werken op vrijdag, maar heb vakantie (carnaval). Misschien als me temp. kaartje goed uitpakt ga ik toch stiekem, heb ik meteen uitsluitsel! Iedereen weer heel veel succes twinny
Wies, Sylvia en Sanne: van harte gefeliciteerd ! Geniet ervan dames!!!!!! Voor de rest heb ik niet alles gelezen . Ik probeer in de week bij te lezen hoor. Ik snap hier niets van m'n kaartje. Ik had echt gedacht dat ik gisteren een eisprong had en m'n temp dus vandaag zou gestegen zijn maar dat is dus niet. We hebben vrijdag en zaterdag geklust en vandaag komt het er niet meer van vrees ik. Ik heb nu dus echt wel schrik dat we m'n ei gaan gemist hebben!
Vervolg van mijn egoberichtje (sorry dames ): Ik heb even met mijn temp. in ff zitten spelen en als ik de volgende dagen 36.7 ingeef, krijg ik een kruis op zondag 15/1 en bij alles vanaf 36.8 geeft hij een kruis op vrijdag 13/1. Maar volgens mijn kan ik onmogelijk mijn eisprong op vrijdag gehad hebben want toen had ik een positieve ovutest en die testen van donderdag waren absoluut nog niet positief! Ik moet nu afwachten maar zie het opeens een heel pak somberder in... Oh nog iets: ik verwachtte deze morgen dus best een hoge temperatuur en toen kreeg ik 36.51. Ik heb toen vijf minuten liggen piekeren en mezelf af te vragen of ik het wel juist had gedaan en het resultaat wel juist had gelezen met m'n slaapkop. Toen heb ik dus na 5 minuten nog eens gemeten en toen kreeg ik 36.56. Nu niet dat dit zo'n verschil is maar welke zou ik gebruiken en waarom zou dit 0.05 schelen op 5 minuten?
@bereke, ik heb meestal mijn ei 2 dagen na de positieve ovutest en soms stijgt de temp langzaam. Ik denk dat je vandaag je eisprong hebt, als je gisteren geklust hebt is dat prima, misschien kan je morgen nog een keer, dan zit je om de dag. 't Is even afwachten wat je temp nu doet. 0.05 vind ik niet echt een belangrijk verschil als je wakker bent.
Berbel, het is idd geen groot verschil. Maar vond het raar dat er een verschil (hoe klein dan ook) is op die 5 min. Ik ga maar gewoon de eerste temp aanhouden denk ik. Ik hoop idd dat ik vandaag mijn eisprong heb. Dat zou perfect zijn qua klussen volgens mij. Maar goed, ik ga nog wat met ff spelen (waarom geeft hij bij +36.8 graden een kruis op vrijdag => dat kan toch helemaal niet?) en voor de rest maar afwachten wat mijn temp doet hé!
@ Sammie, rot van je ongie.. Snap dat je even rust wilt zonder tempen etc. Succes weer meid. @ Mosa, mooie temp! Haha grappig is dat hé dat blazen. Ik moest vorig jaar een keer blazen. Was echt grappig want die vent rook volgens mij wel drank, dus hij vroeg: heeft u drankjes gehad? Ik zei nee. Heeft u geen alcohol gedronken!? zei hij toen heel verbaasd. Mijn vriend had wel de hele avond aan de drank gezeten dus waarschijnlijk rook hij dat wel. Het blazen was zomaar voorbij. @ Wies, WOW! GEFELICITEERD! Dit is echt geweldig nieuws, en dit geeft iedereen hier ook meteen goede hoop denk ik. Ik duim voor je dat je een goede zwangerschap mag beleven en echt kunt gaan genieten. Wat een wonder, ben zo blij voor jullie!! @ Sylvia, alvast voorzichtig gefeliciteeeerd ! Hopelijk morgen een dikkere streep meid! Duim voor je. @ Sannehai, Jij ook voorzichtig gefeliciteerd meid! Streep ziet er al wel toppie uit! Whoo gaat lekker hier vandaag zeg haha. @ Twinny, ik duim voor je. Succes meid. @ Bereke, ziet er naar uit dat je ei vandaag springt.. En ik zou je 1e temp aanhouden, als je wakker bent dan gaat je temp ook weer wat omhoog. En vooruit rekenen met FF heeft geen zin he . Komt wel goed met je eisprong. @ ALL. Gisteren weer een veeg roze bloed. Ik snapte al niks meer van me lichaam, maar nu gaat het nog gekker. BAH. Maar onze Wies geeft mij ook wel veel hoop .
Neen heeft idd geen zin . Ik hoop dat ik deze week vanzelf wat meer duidelijkheid brengt! En hopelijk weet jij ook vlug wat meer want het is niet fijn dat je helemaal niks snapt van wat er gebeurt in en met je lichaam! Gelukkig is 25/2 niet meer zo heel lang!
@ Bereke, Ik hoop dat je morgen gewoon een lekkere hoge temp hebt, dan hoef je ook niet meer te twijfelen. Ja nog maar 10 dagen voor mij, al ben ik het wachten nu wel zat hoor .
Nou nou, wat zie ik nu @ Sanne, dat is een mooie streep al zeg Idd nog voorzichtig, maar GEFELICITEERD!!! Zou heel fijn zijn, als het nu gelijk weer raak zou zijn! @ Sylvia, ik zie ook bij jou een streepje Ook alvast voorzichtig GEFELICITEERD!!! Ik ga duimen voor een duidelijker streepje morgen! @ Salapio, dan gaan we heel erg hopen dat je eisprong op dag 25 was, maar volgens mij wel hoor! @ Wies, hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op een echo, maar ik neem aan dat je al best snel terecht kan. Twee zou inderdaad ook érg leuk zijn! @ Liesben, een maandje afstand nemen kan zeker geen kwaad, daarna kun je altijd zien wat je doet. En met jouw wisselende diensten zou ik niet te veel waarde hechten aan FF hoor, gewoon op je eigen lichaam vertrouwen! @ Pookie, alvast heel veel succes toegewenst voor dinsdag! Hopelijk is alles goed en kun je daarna écht gaan genieten! @ Twinny, fijn dat je de inseminatie hebt gehad, hopelijk gaat je temp morgen omhoog! Duim duim duim! Wij hebben nooit een samenlevingstest laten doen, we zijn niet bij de huisarts geweest. Ik wil nog een paar maanden wachten, als mijn cyclussen tenminste een beetje normaal blijven. @ Bereke, volgens mij hoef je je nog niet echt zorgen te maken hoor! Ik denk dat je eisprong vandaag is en dat morgen je temp gaat stijgen. Dat zou heel goed kunnen hoor, en dat hebben jullie super geklust! FF zet volgens mij heel snel een kruis op de dag dat je een positieve ovulatietest hebt, dus ik vind dat niet zoveel zeggen. Aangezien je temp vandaag weer net zo laag is als een paar dagen geleden, denk ik echt dat je eisprong vandaag is. En over je temp vanochtend, ik zou 36.51 doen want door het piekeren erna (ook al is het maar 5 minuten) kan je temp wel veranderen. Morgen gaat je temp gewoon mooi omhoog 8) @ MP, ik vond het blazen ook leuk! Ben weleens eerder aangehouden voor een controle. Toen vroegen ze of ik gedronken had, en toen ik nee zei mocht ik weer doorrijden Misschien zag ik er erg betrouwbaar uit ofzo Balen dat je gisteren weer wat bloedverlies had! Maar idd nog 10 dagen! Je zult zien dat de week weer voorbij vliegt!
hoi dames was ik weer kvind het nog allemaal wel spannend hoor.. khep nu wel het idee dat het echt echt raak is... gewoon afwachten maar denk ik hahaha
@ Mosa, dat gebeurd hier niet zo snel dat je niet moet blazen. Hoor nooit dat ze iemand door laten rijden, altijd even blazen. Nou balen dat het niet doorzet voor zover dat bij mij gebeurd dan, want dan heb ik er de 25e niet veel last van.. Zou wel handig zijn. Maar het is echt gek, 1 veeg en dan de hele dag niks meer. Snap jij het nog, stom lichaam.. Maar komt vast goed. Gaan we voor toch ik wil hier niet achter blijven in me uppie !
@ Sanne, idd nog even afwachten, maar volgens mij zit het wel goed hoor Ik moest wel lachen, de vorige keer schreef je dat je nooit weer voor je nod zou testen Maar met nu al een duidelijker streepje moet het gewoon goedkomen! @ MP, je blijft echt niet in je uppie achter hoor! Ik snap ook helemaal niets van jouw lichaam, het lijkt ook net of het ook steeds vreemder wordt. Daarom is het hoog tijd dat er eens goed naar gekeken wordt! Volgens mij moet je hier ook átijd blazen, maar ik blijkbaar niet Toen vond ik het zelfs jammer dat ik niet mocht blazen!
@ Mosa, Ja als je dan toch aangehouden wordt, dan wil je ook blazen haha. @ Sanne, ik denk ook wel dat het nu goed moet zitten hoor meid. Net rekbaar doorzichtig slijm.. ZUCHT. Maar me bmm is niet open. Ben echt zo blij dat het gewoon nog maar 10 dagen duurd voordat ik waarschijnlijk meer weet! Al duurd het me wel lang genoeg hihi. * doet de gyn dans \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Dat is een goede instelling Nu proberen dat gevoel vast te houden! Ik vind trouwens je onderschrift wel erg negatief hoor, wie weet valt het allemaal reuze mee!