Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hah, is niet nega bedoeld hoor... Ik kijk er wel positief tegenaan.. Al duurd het nog 4 jaar boeit me niet als het maar een keer zo mag zijn.. Ik wacht er wel op. Wanneer het eindelijk zo mag zijn dan vergeet je alle maanden en alle klote momenten. Dat weet ik zeker.

2. MyPrecious

Ik heb het veranderd :p nu ziet het er wel posi uit toch :).

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit vind ik inderdaad veel beter :)
    En misschien gaat het niet eens over jaren, maar eerder over maanden! Eerst maar eens zien wat er aan de hand is!

4. MyPrecious

@ Mosa. Heb je gelijk in. Wou dat het morgen al de 25e was. \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Vraagje: Wanneer het zo mag zijn, wanneer en vooral hoe gaan jullie het dan de aankomende grootouderst vertellen? Ben benieuwd naar leuke ideetjes.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Alle roze meiden, van harte gefeliciteerd! Goh Sannehai, dat is wel bijzonder he!

:)

Mosa en MP, kom op, we gaan samen voor deze maand!

Ik heb mijn ovutest weggehaald, met ovu test kreeg ik een kruis op dag 16. Maar volgens mij is mijn eisprong dag 18, afgelopen vrijdag, geweest. Dus ik wacht maar weer af........

Merk wel dat ik minder gespannen raak, omdat ik denk dat we toch niet veel kans hebben.........negatief he...........maar ja. Doe nu even niet zoveel aan mijn gedachten....Als het toch zo is, ben ik natuurlijk dubbel blij!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee loe ja ik vind het echt heel byzonder!

ik denk ook dat je eitje de 18e geweest is, kan natuurlijk ook goed met een positieve ovu test op dag 16..:)

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Jeetje - het gaat snel zeg!

Sannehai, Sylvia : gefeliciteerd zeg!

Sammie: balen dat je ongi bent geworden.

Hier niets spannends. Temp is omhoog en ik heb vanochtend eens zitten spelen met een hogere temp morgen en overmorgen, en dan zet ie mijn kruis op CD17.

Hubbie is wel opeens anders aan het reageren. Hij heeft me nu al 2 keer gevraagd van het weekend of ik me al zwanger voel :( Nee schat, zo snel gaat dat niet, zei ik. Hij is er opeens veel meer mee bezig. Grappig toch wel eigenlijk.

8. Sannehai

hee Strijkkraal spannend hoor :D

leuk joh dat je mannetje er nu ook zo mee bezig is :D ik ga voor jullie duimen:D

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, ik zou niet weten hoe ik het tegen mijn ouders zou vertellen. Maar een verschil is denk ik dat mijn ouders weten dat we bezig zijn, ik praat er best geregeld over met ze. Dus vaak weten ze ook wel ongeveer hoever ik in mijn cyclus ben, dus het zou toch een andere soort verrassing zijn dan dat ze van niets zouden weten.

@ Loe, ik denk ook dag 18 hoor, maar fijn in ieder geval dat je temp gestegen is! Hopelijk heb je deze keer in elk geval een mooie lf!

@ Suzy, fijn dat je temp gestegen is! Wel lief van je man, maar ik kan me ook voorstellen dat je er niet altijd op zit te wachten als je eisprong pas net geweest is. Maar het is wel heel lief dat hij er nu ook zo mee bezig is! En het is natuurlijk ook erg spannend!

@ Sanne, zelfs al een bannertje gemaakt :D

10. Sannehai

ja ik d8 kdoe het maar gelijk goed;) hahahaha

11. MyPrecious

Niemand met leuke ideetjes om het aanstaande grootouders te vertellen? Ik wil ze iets geven, maar ik weet niet wat. Gewoon een hint en dan zie ik hun blikken al helemaal voor me nu :) .

@ Sanne, staat je goed die banner! Laat dat kleintje maar groeien :D .

12. Loe

Loe Niet meer actief

ja, dat vraag ik me ook weleens af MP.........t moet dan nog wel natuurlijk niet te origineel zijn,dat ze er geen barst van begrijpen. Want dan valt het hele plannetje in het water natuurlijk.
    Misschien een speen met oma en opa erop ofzo? Of is dat te afgezegd. Mijn broer en schoonzus kwamen met een sokkie aan, dat vond ik dan wat minder. Vind ik die speen leuker!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Volgens mij staat er ergens in de lounge (geloof ik hoor!) een topic over hoe je het kan vertellen. Sommige doen het met beschuit en muisjes, of een fotolijstje met echo (als je zo lang kunt wachten tenminste!) of met een slabbetje.

14. MyPrecious

Ik vind alle babyspullen wat minder om weg te geven, wanneer de opa en oma het niet kunnen gebruiken eigenlijk :p .

Heb een idee voor de gekke opa's, een t-shirt IK WORD OPA hahah. Past wel precies bij de aanstaande opa's hier :) .

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  16. bereke

bereke Niet meer actief

Zo, en nu even reageren op iedereen! Hopelijk vergeet ik niemand want er is zoveel geschreven...

Sammie, hoe jammer dat je ongesteld geworden bent! Kan begrijpen dat je even rust wilt! Daarna (als het dan nog nodig is tenminste) kan je er weer met volle moed tegenaan!

MP, ik snap dat die 10 dagen nu nog heel lang lijken maar die dag gaat er zijn voor je het weet! Trouwens de gyn. dans is wel origineel gevonden! Je hebt echt wel de juiste instelling!

Liesben, dat maandje afstand nemen kan misschien net zijn wat jullie nodig hebben! Succes ermee!

Pookie, ik wil je ook al veel succes wensen voor dinsdag! Daarna kan je echt beginnen genieten!

Twinny, ik duim dat je temperatuur morgen flink omhoog is gegaan!

Loe, mij lijkt het ook logisch dat je je eisprong op dag 18 hebt gehad!

Strijkkraal, wel lief van je mannetje dat hij er nu ook meer mee bezig is! Hopelijk mag je je vlug zwanger voelen! Ik duim!

Sanne, leuke banner!

Ivm vertellen aan grootouders: je kan bijvoorbeeld een tas laten bedrukken met een duidelijke hint of een gedichtje zoeken waarin wordt verteld dat ze grootouders worden en dit op een mooie kaart schrijven.

Ivm blazen: ik heb nog nooit moeten blazen! Mijn man wel vorig jaar en toen krijg hij een rugzak waar van alles inzat! We hebben daarna nog vaak gegrapt dat ze ons nog wel eens mogen tegenhouden om te blazen!

Ik hoop echt dat mijn temp. morgen flink wat hoger is. En ik hoop niet dat ik een kruis krijg op vrijdag! Zou niet zo goed zijn klustechnisch gezien en bovendien is het onlogisch. Als je een positieve ovutest hebt, duurt het toch nog 24 à 48 uur vooraleer je ei springt?! En als mijn ovutest vrijdagavond rond 22 u positief is, kan ik toch onmogelijk vrijdag een eisprong gehad hebben?!?! Maar goed, maar even afwachten wat mijn temp en ff gaan doen de volgende dagen…

17. Sannehai

hoi dames:D

khep nu ook een zwanger tempje vanochtend.. joepie

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ziet er goed uit Sannehai :)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ouders vertellen, tja ... hier heel saai :oops:. Maar ik kon echt niet wachten :) (mijn moeder wist ook dat we bezig waren trouwens). Gewoon gebeld: je wordt oma! Mn moeder en mn zusje werden gek en mn pa moest stiekem huilen *lief*.

Mn man heeft zijn ouders ook gewoon gebeld.

Bij een tweede doen we het denk ik hetzelfde >> dit soort dingen kan ik echt niet voor me houden :D

ZWANGEREN, echt super! Mooie banner :D

ONGI, balen, knuf!

Rest, lekker aan de klus / *blaasblaasblaas*

Sorry voor mn onpersoonlijke reactie. Maar rustig reageren lukt echt niet deze dagen. Mirre wil vrij veel aandacht (hoewel ze nu heel lief een boekje zit te 'lezen') en ik schrijf ook erg actief bij de dec2007mama's ... lastig combineren ;)

Ik hoop dat ik toch mn ego-berichtjes mag plaatsen ... :(:

Mijn kaartje:

http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0

*zucht* Hoop echt dat ik naar mn lichaam kan luisteren: dan staat het kruis goed zo. Anders dan snap ik er heulemaal niets van :rolleyes: ;) ... Op 16DPO gooi ik er, bij hoge temp, weer een testje tegenaan ... (kan ik zo geduldig blijven ?)

20. MyPrecious

@ Salapio, Mooie temperatuur heb je! Erg spannend.
    Mijn ouders weten ook dat we bezig zijn, maar ik wil wel die gezichten zien wanneer ze het horen haha :D ik kijk er zo naar uit hé...

@ All. Ik had gisterenavond toen we op bed lagen pijn naast de baarmoeder.. Snap echt niet wat dat moet betekenen.. Was heel vervelend. Ik hoopte dat het dan toch misschien een eisprong zou zijn :rolleyes: hoe stom. En vanmorgen dacht ik nee dat gebeurd toch niet, hoezo nu ineens wel na al die maanden dat kan niet.. En ik temp rustig om 7u en ga uit bed, terwijl ik normaal om bij 9en temp..

Donderdag ook 7u toen was me temp 36.0
    Vrijdag om 9u was me temp 36.2.
    zaterdag niet getempt
    Gisteren om half 9 was me temp ook 36.2
    en vandaag om 7u was me temp 36.2...

Dus eigenlijk zou me temp vandaag hoger uitkomen dan die 36.2, meestal gaat me temp 0.1 per uur omhoog.. ZUCHT!

Maak mezelf ff gek hier :rolleyes: want ik had gisteren rekbaar slijm en nu dit. Maarja ik weet toch wel dat het weer niks kan zijn. Stom lichaam :(

Deel Deze Pagina