Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Sanne en Sylvia voorzichtige feli! Super nieuws zeg!

@ all, wij vertelden het onze ouders d.m.v. 3 kleine cadeautjes; eerst een knuffelbeertje (toen viel het kwartje al), daarna een voorleesboekje: opa en oma pluis van Nijntje en als laatste een fotolijstje met een gedichtje er in....

Hier gister lekker een dagje met z'n tweeen. En 's avonds heerlijk gegeten! Dadelijk naar de gyn, ben benieuwd....

Groetjes, Nijntje

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Succes bij de gyn Nijntje!
    Heerlijk is dat hé met zijn tweeen zijn en van elkaar genieten.

3. MyPrecious

Wow ik zie net Mosa der temp kaartje.
    Prachtige temp, zou dit dè ronde worden? \:D/

Moooosa ik duim voor je!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    het kaartje van mosa ziet er inderdaad heel erg mooi uit! *duim, duim, duim*

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen, lieve mEIden!

Wat een heerlijk begin van de dag! 3 zwangeren!

Wies, het is je zooo onwijs gegund! Ontzettend gefeli en geniet ervan!

Sanne & Sylvia, jullie ook van harte en jullie geven mij weer een beetje hoop. Geniet van deze tijd!

Mosa, looking good baby!!! Errug spannend hoor. Heb je er een goed gevoel bij deze ronde of durf je niet te hopen...

MP, ik ben van plan om mn ouders en schoonouders een fotolijstje cadeau te geven met als tekst: als ik straks geboren ben, mag mijn foto hier dan in?
    Hoe schattig is dat?!

All, mijn temp is bijzonder stabiel voor mijn doen en heb "watery" gevonden... hoop dus dat één deze dagen mijn ei gaat jumpen. Weer errug spannend hoor. Raar eigenlijk he? Je bent nu al hyper als je eisprong gaat komen.... haha

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MP, is het dan zeker dat je geen eisprong hebt en kan hebben? Of PCO? Want dan kun je toch wel soms een eisprong hebben?

NIJN, succes bij de gyn

MAAR, *jumpjump*

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Idd mooi kaartje Mosa!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Bereke, *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS*

@ Sanne, dat is zeker een mooi zwangerschapstempje! Fijn!

@ Salapio, mooie stabiele temp zeg! Ik hoop ook dat het kruis zo goed staat!

@ MP, je weet het natuurlijk niet zeker hè?! Voor hetzelfde geld was het wel een eisprong, is je temp vandaag dus laag en stijgt hij morgen. Het kan ook weer vals alarm zijn, maar ik ga duimen van niet!

@ Nijntje, fijn dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad! Heel veel succes straks bij de gyn!

@ Maar, hopelijk idd snel een eisprong! Het lijkt er wel op vind ik! Duim duim duim!

@ Sylvia, jij ging vandaag toch weer testen?! Hopelijk is het streepje al wat donkerder geworden!

@ All, ik zie dat jullie mijn mooie temp van vandaag al hebben gezien :) Ik was er ook heel blij mee. Ik heb tot nu toe nog nooit zo'n duidelijk kaartje gehad. Daardoor heb ik er nu een beter gevoel bij, maar het zegt natuurlijk nog niets.

Fijne dag allemaal, ik ga hard aan het werk maar kom af en toe wel even spieken!

9. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    @Mosa: ja, je temp ziet er veelbelovend uit!

10. MyPrecious

@ Maar, kan maar 1 ding zeggen: kluszeeee ;) !

@ Salapio, het is alleen dat mijn lichaam me nu al zo vaak voor de gek heeft gehouden. En ik in al die maanden geen eisprong heb gehad.. Het zou wel kunnen dat ik uit mezelf misschien een eisprong zou krijgen, maar ik geloof er zelf niet meer in. En dan is me temp ineens hoog voor 7u 's ochtends :( verwarrend.

@ Mosa, om 9u zou me temp dan om 36.4 moeten zitten.. Vind het wel heel gek.. Maar me lichaam houdt me vaker voor de gek.

Iemand die die "pijn" herkend naast de baarmoeder?... Zitten daar de eierstokken of hoe zit het eigenlijk? :oops:

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, ik las het verkeerd, je temp zou idd anders hoger zijn. Nou ja, maar even afwachten wat je temp morgen doet. Ik zal héééééél hard gaan duimen dat hij dan ook hoog is.
    En pijn naast je baarmoeder, dat herken ik niet.

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen allemaal.....

@ wies en sylvia vanharte super gefeliciteerd
    @ sanne jou zou ik ook wel willen feliciteren maar durf het niet.... alleen maar om het feit dat je net een mk achter de rug hebt en dus ook nog geen goede cyclus hebt gehad.... daarbij kan er nog wat hcg in je lichaam zitten waardoor de test gewoon positief aan geeft.
    @ mp pijn naast je baarmoeder dat kan duiden op een eisprong.
    @ moosje jij gaat nu wel zwanger zijn he...... we gaan met zijn allen hier zwanger maart binnen wandelen *miss april maar niet veel later hoor.

@ all..... ik zit nu echt in dubio..... mijn man weigerd om een 2de zaad test te doen :cry: hij vind dat zijn zwemmers goed zijn..... ikke zo liefje je zaad is wel goed.... maar ergens zit er een verkoudheid /griepje in de weg.... of miss wel door de stress dat ze wat sloom zijn..... maar wie weet zijn ze naar de carnaval wel hersteld en zwemmen ze er rustig op los....Maar wat moet ik nou doen?

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo dames,

Ten eerste de zwangeren; GEFELICITEERD ! Ga er van genieten.

Voor de rest; ik heb niet alles meegelezen. Ik ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. ik trek het even niet meer. Zal ook niet veel hier zijn vandaag. Ik ben nog steeds bezig met de provera en vandaag ga ik pil nr 7 slikken dus na vandaag nog 3 en dan moet ik ongi gaan worden (midden in mijn vakantie) Ik voel me verder prima maar ik ben het een beetje beu op dit moment.

Ik wens jullie een fijne dag en ik kom snel weer met positieve berichtjes en persoonlijke berichtjes.
    *sorry voor dit ietwat saai bericht*

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ben ik weer.... weer een testje gedaan en wederom een vaag 2e lijntje... ik zal zo weer even een foto plaatsen in mijn album (sorry weer foto met mijn telefoon genomen).
    Mijn temp is nog hoog (37,1)

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh Syl, jij maakt het wel heel spannend!
    Het lijkt mij dat het raak is, maar morgen zou ie donkerder moeten zijn. HCG stijgt om de 2 dagen, dus nog ff afwachten... :( !

Suc6!

All, bedankt voor jullie ondersteunende berichtjes! Helaas is Maarman geblesseerd, maar dan heeft ie mooi pech! Whaha. Gelukkig kan hij altijd boemsen (ik blijf het een leuk werkwoord vinden!), dus vanavond moet ie aan de bak!

We hebben bewust al een paar dagen niet geklust, dus kwaliteit-technisch zou het optimaal moeten zijn... :D

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Foto is geplaatst... is wel weer van slechte kwaliteit... Naar mijn mening (en vriendlief) is de streep iets duidelijker...
    Hoe kan het toch dat ik zo'n vage test heb?

17. MyPrecious

@ Klus, wat jammer dat je man geen 2e zaadtest wil doen.. Misschien moet hij het nog even laten bezinken?

@ Djaar, dikke knuffel voor jou. Het komt goed!

@ Sylvia, streepje is iets duidelijker. Duim voor je!

@ Maar, dan moet dit gewoon jullie ronde worden :D .

18. bereke

bereke Niet meer actief

Goeiemorgen!

Mosa, kaartje ziet er goed uit!

Klussertje, misschien heeft je man gewoon nog even wat tijd nodig om alles te laten bezinken? Hopelijk verandert hij nog van gedachte!

Djaar, hopelijk voel je je vlug terug wat beter!

Sylvia, ik zie het niet goed op de foto dus durf er niks van te zeggen.

Maar, succes ermee!

Mijn temp. heeft nog geen duidelijkheid gebracht ivm eisprong :x .

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Net terug van de gyn. We hebben bevestigd gekregen dat het er twee waren. Ook de gyn kon er geen leuker nieuws van maken. Wel heeft hij ontdekt dat ik waarschijnlijk extra spierweefsel in mijn baarmoeder heb, waardoor mijn bm een afwijkende vorm heeft (hartjes vorm). Hierdoor is de kans op een miskraam groter, maar ik kan nog steeds gezonde kindjes krijgen...Volg week woensdag moet ik weer terug... Dan kijken we of de mk al is doorgezet (tot op heden nog steeds niet) en dan kijkt hij of alles weg is. Is er nog geen teken van een mk dan gaan we een afspraak maken voor een curretage en dat zou dan volg week vrijdag misschien al kunnen...

Een heel lang bericht, maar dan zijn jullie weer op de hoogte.

Groetjes

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @nijnjte, wat verdrietig allemaal en nu dat onzekere afwachten, sterkte hoor.

@sylvia, ik zou kruidvattest halen 2voor5 of een cb, die dipstick kunnen er wat langer over doen om knalpositief te worden

@mosa, die nieuwe thermometer doet wonderen ;)

Deel Deze Pagina