Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Bereke, gek dat je temperatuur niet omhoog gegaan is...

@ Nijntje, wat lijkt me dat zwaar om allemaal mee te maken meid.. Ik hoop dat je ondanks de afwijkende vorm van je bm toch snel weer mag genieten en mag blijven genieten. Dikke knuffel.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Nijntje, hopelijk zet het vlug door zodat je geen curettage hoeft. Sterkte!

Mosa, ik vind het ook gek. Snap er echt niks van. En als ik morgen of overmorgen 36.7 ingeef krijg ik nog steeds een kruis op zondag maar als wat hoger is dan dat geeft nog steeds een kruis op vrijdag. Maakt me behoorlijk onzeker allemaal! Zouden die ovulatietesten vals positief kunnen geweest zijn? Het ligt niet aan mijn thermometer want die is pas nieuw...

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @bereke, soms stijgt de temp in stappen, het kan dat hij morgen verder omhoog gaat.
    Ga ervan uit dat de ovutest goed is en wacht nog even rustig af wat je temp doet.
    Ik denk eisprong zondag.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dat rustig afwachten is het probleem hé :oops: . Dan kan ik me niet bedwingen en zit ik al in ff de volgende dagen in te vullen om te zien wat dat geeft en dan krijg ik iets dat ik niet snap (kruis op vrijdag) en ben ik helemaal vertrokken met piekeren :oops: . En ik vind het echt wel gek dat mijn kaartje zo op en neer gaat. Er is geen duidelijke evolutie in te zien, vind ik. Maar goed, je hebt gelijk, ik moet gewoon afwachten!

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Bereke: meis, staar je nou niet blind op FF. Het is een indicatie, geen exacte wetenschap. Ik begrijp wel waarom FF die temp verschillend zet met verschillende (hogere) temps in de komende dagen, heeft denk ik te maken met de hogere temps voor je ei. Als jij een posi ovu-test op vrijdag had, dan is de kans klein dat je ei ook op vrijdag springt, eerder in het weekend. Ik zou daar gewoon vanuit gaan en FF echt als leidraad gebruiken.
    Als je naar mij kijkt ... ik heb vorige week woensdag een Pregnyl spuit gehad, dus mij ei MOET vrijdag op zaterdag zijn gesprongen. En de temps liggen zo dicht bij elkaar, dat je het bijna niet ziet.

@ Klus: balen dat je hubbie niet opnieuw wil testen. Mijn hubbie had er in het begin ook veel moeite mee. Het gaat toch om hun mannelijkheid en dat is een tricky onderwerp. Ik heb weken moeten afwachten voordat hij eindelijk dat stomme potje voor de eerste keer vulde (ik dacht zo'n week of 3) vorig jaar. Ik baalde als een stekker, was boos enzo, maar achteraf weet ik nu dat mannen ff de tijd nodig hebben om aan het idee te wennen. En nu moet ik af en toe hubbie wat afremmen ...

@ Nijn: sterkte! *knuf*

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen! Jee, ik kan niet goed op zw.pagina, is allemaal erg traag, dus heb geloof ik niet alles kunnen lezen!

Bereke, kijk naar mijn kaartje: over twee dagen na de pos ovutest kan ie omhoog gaan, heb ik elke maand nog gehad........ik duim voor je.

Nijntje..........meid, wat naar he. Ik hoop dat het zich natuurlijk een weg zal vinden.

Mosa, ik kan je kaartje nog niet zien. Is ie mooi omhoog gegaan? Look at my kaartje too!

Maar, over jou moet ik ook nog zien dat ik een pagina terug kan lezen!
    oja, kan ik copyright vragen op 'boemsen' hihi?

klussertje...........wil je man niet voor de tweede keer? ik moet echt teruglezen!

all, look at mijn kaartje: ben al blij met deze stijging hoor! En ik heb gebeld met de poli gyn: ben zo bang dat ik zwanger raak voordat ik een tweede uitstrijkje heb gehad.........en dat ik dan dus de eerste keer een pap 2 had (heb al een lisexcisie gehad een paar jaar geleden wegens aanhoudende afwijkende uitstrijkjes) en dat ik dan anderhalf jaar lang geen uitstrijkje meer zou krijgen......ze doen het namelijk pas weer een half jaar na je bevalling en in oktober is mijn laatste geweest.......ik mag donderdag komen! Ik ben super blij, ik ga er dan ook vanuit dat ik dan nog niet ongi ben, ook al zou in een kleine kans mijn eisprong op dag 16 geweest zijn.........ben echt blij! Nu maar hopen dat de uitslag goed gaat zijn.......

Nu ga ik teruglezen!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Loe, is idd wel goed dat je het nog vlug kan laten controleren! Ben je toch geruster hé!

Strijkkraal, ik weet het wel maar ben een controlefreak en laat dit nou net het enige zijn waar ik geen controle op heb. Alleen nog een beetje via ff en die gaat dan raar doen :D . Ik ga er nu over ophouden en gewoon afwachten!

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het hier?
    Sorry dat ik even niet geweest ben, maar we zijn op vakantie geweest.
    Ben vorige week maandag ongi geworden, zoals verwacht na die daling van mijn temp.
    We hopen dat het beebje snel mag komen... Nu dus alweer ronde 10 ingegaan...

9. Loe

Loe Niet meer actief

Bereke, ik zou denken dat ie dan morgen omhoog zou moeten gaan gezien je ovutest.......

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zou NU verdorrie wel een x mogen gebeuren he?! haha

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nijn, ik hoop dat je lichaam gauw schoon is meis, via de natuurlijke weg. Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou!

Loe, wat een grap he, boemsen. Ik denk dat ik vanavond niet eens meer kán, als ik vraag of Maarman wil boemsen! haha

Klus, heeft Klusman al wel een test gedaan? Als die uitslag goed is, moet je hem misschien maar ff laten, voor wat betreft zn "jongens". Tis toch goed bevonden?

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Nijn heel veel sterkte meis.......

Sylviam: snap niet veel van die zwangerschapstesten. Is het zo'n papiertje of heb je die uit het plastic omhulsel gesloopt?

Sannehai: hoest bij jou meis?

Mosa: ja kaartje gaat mooi.....

Klus: balen, maar geef je mannetje ff de tijd, wie weet!

Hier geen temp. stijging vandaag. Vreemde is dat ik ook niet echt afscheiding meer heb, zeker geen eggwhite! Normaal gesproken leidt ik daar altijd mijn eisprong mee af en dan zou ie dus al geweest moeten zijn! Vreemd dat de temp niet stijgt, dus twijfel of er überhaupt wel ei was wat zij gezien hebben en niet een cyste en dat iets anders vrijdag al gesprongen was. Want dinsdag zag ze er 2 en vrijdag 1? Raar, want ze doen ook bloedtesten en dan moet ze het toch zien aan de waardes? Ach..... wacht maar rustig af, maar geef mezelf nog weinig kans deze cyclus........

twinny

13. MyPrecious

@ Bereke, je schreef mosa, maar volgens mij bedoelde je mij :) of niet? Maar het zou kunnen dat een ovu test positief aangeeft en dat je ei toch nog niet springt. Dat gebeurd weleens. Het kan ook zijn dat je temp morgen de lucht meer in gaat.

@ Loe, wauw wat een stijging, top!

@ Tessa, jammer van de ongie. Hopelijk wordt dit jullie ronde. De tijd vliegt voorbij hé ronde 10 alweer. Merk ik hier tenminste wel dat de tijd voorbij vliegt ookal hebben we rot maanden achter de rug, toch in ronde 8. Pff. Wat is je banner lekker vrolijk trouwens!

@ Maar, Ja dat vind ik ook meid. Ik vind het ook oneerlijk dat sommigen zo lang moeten wachten. Veel van de meiden hier blijven hier elke maand plakken, maar er komt een tijd dat we hier allemaal weg zijn ;) .

@ Twinny, ik snap ook niks van je kaartje. Helemaal niet als ze denken dat er een ei gesprongen is.. Afwachten..

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ja idd myprecious :oops: . Ik zal wel zien hoe het verder verloopt hé. Heb wel minder pijnlijke borsten en onderbuik dan normaal na mijn eisprong... .

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zwangeren Gefeliciteeeeeeerd! :whistle:

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Twinny: het is een sensitest (dipstick)

17. woops

woops Niet meer actief

Zwangere meiden gefeliciteerd met jullie wondertjes in jullie buikjes!!!!
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Als ik jou was zou ik zo'n kruidvat test 2 voor 5 euro kopen. Bij mij zijn die sensitesten ook altijd redelijk vaag en "blurry" geweest. Met kruidvat test had ik gelijk een duidelijk licht streepje!

Succes, je hebt nog 38 minuten!

19. MyPrecious

@ Wops, hoe voel jij je meid? En wat ben je goed bezig met afvallen zeg ik zag het in je onderschrift! Super!

Wat vinden jullie van me nieuwe avater? :D :D

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heeej MP hij is leuk!
    had je niet herkend :)

Deel Deze Pagina