Aquilegia: spannend! Succes! ik heb nu deze banner omdat ik bruinige afcheiding had met ietsje bloed! ik dacht: zal wel ongi zijn. Nu dus toch nog een beetje in spanning!
Ik weet het ook niet Mieke. Heb toch maar een Etoszwtest gehaald en die is negatief, maar die moet je geloof ik ook niet voor je NOD gebruiken. Hoe maak je jezelf gek? Nou, gewoon, op deze manier
ja dag 14 denk ik zelf.. maar wat betekent discarded nou precies? En vanaf welke datum zou ik dat moeten doen? Als ik het vanaf maandag doe dan ziet het er helemaal vreemd uit eigenlijk. Nu staan er ook twee andere stippen ineens bij, wat betekent dat? thanks dees!
discarded betekent dat die meting niet meetelt. Ik gebruik het bijv. als ik erg slecht geslapen heb, of als ik een uur te laat temp, of als ik griep heb. Eigenlijk doe ik het alleen als ik een verklaring kan vinden voor een "afwijkende" temp. Je zou eens kunnen proberen de hoge temperaturen van dag 11 t/m 13 niet mee te tellen. Maar.... het is wel een beetje gek dat je die hoge temp hebt na je ongi, maar ik heb dat ook wel eens gehad. Is geen ramp. hoogstens een raar gezicht op je kaartje.
Goeiemorgen! Mieke, fijn dat je eitje duidelijk gesprongen is. Dikke knuf! Jes1, nog meer spotting gehad of is het bij dat kleine beetje gebleven? Molly, nog nieuws bij jou? Ga je nog een x testen? Wies, hoe is het met jou? Zal hard voor je duimen komende 2 weken! Aquilegia, voor jou draaiden ze al op topsnelheid . Kaartje blijft er veelbelovend uitzien... houden zo! Ik belde vanmorgen naar het ZH hoe laat we terecht konden voor het 2e zaadonderzoek... blijkt dat de HA vergeten is ons te vertellen dat we een afspraak moeten maken. Eerst volgende mogelijkheid is 20/3, dus nog bijna een maand wachten :-?
Hier mijn kaartje weer ruim 2 uur te vroeg getempt. Kwart voor 8 inplaats van 10 uur. Ik vraag me af hoe hoog me temp is als ik om 10 uur wakker zou worden :s.
Tjee, mooi kaartje, Ikdus! Hier sinds gisteren eind van de middag fikse darmkrampen en het gevoel niet naar de wc te kunnen gaan. Vanaf gisteravond kan ik weer gewoon p**pen, maar de krampen blijven komen, winderigheid en het gevoel van weken vol te zitten. Negatieve Etos zw.test, vanmiddag is het 2 weken na mijn eisprong, dus eigenlijk is het dan morgen pas 14 dpo toch? Temp 37.0. Kaartje: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=40244
Als je morgen ongi word heb je een luteale fase van 14 dagen. Je temp is dus toch nog hoog. Hoop dat al je kwaaltjes op een zwangerschap duidt, en dat je gewoon nog te vroeg getest hebt. Ik ga zoo hard voor je duimen.
IkDus, ik zou gewoon je cyclus afmaken met tempen rond 8 uur ipv 10 uur. Dan kun je het de komende dagen tot NOD beter beoordelen. Miepie, ja fijn he, zie kaartje... eindelijk! Maar wat een sukkel van een ha zeg, kan me voorstellen dat je helemaal gek werd! Maar waren jullie al eerder in het zkh geweest voor onderzoek (sorry als het wel zo is), dan mag je toch rechtstreeks alle contact met zkh onderhouden? Desiree, mijn gevoel zegt toch dag 15 hoor! En ik had ook en paar dagen hoge temp voor mijn vermeende ei op dag 14. Dus tja wel vreemd maar het kan. Molly, nieuwsgierig? Aquilegia, mijn duimen draaien ook overuren hoor, zo spannend. Verder mijn kaartje dus. Op naar mijn NOD en dan graag ongi worden en weer verder.