Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Ik voel me super, kan echt niet beter.
    Lekker leeg in m`n hoofd en geniet meer van het leven.
    Kom hier af en toe nog even kijken, niet echt lezen maar even vluchtig kijken.
    Ik dacht laat ik weer eens iets zeggen.

Ik vind je nieuwe avater wel leuk hoor, lekker snoezig. ;)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Wops, amai jij bent al flink wat gewicht kwijt! Wat is je geheim want ik zou hier ook eens dringend mee moeten beginnen :oops: .

MP, is een hele leuke avater. Die van SP trouwens ook!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames hier alles goed!

mosa mooi kaartje meid :D

verder heb ik vandaag nog digitale test van cb gehaadl, wou het gewoon ff weten.

doen die stomme dingen het niet! en ikweet echt wel hoe ze werken! 2 van die test al gedaan en dan gaat dat dingetje knipperen, en daarna geeft ie zo;n boekje aan,

van dat de test misschien fout is gegaan of wat dan ook, Nou Heel irritant! khep nog 1 zo'n ding over, die ga ik voor morgenochtend bewaren..

maar ook die staafjes die ik dus al gebruikt heb, kunnen dus ook niet Nog een keer in die houder, en dat je dan een antwoord krijgt... Maf toch? en dat voor 20,-! afzetterij.. kga morgen wel naar de kruidvat ofso!

Maar goed verder ook maa rgelijk de verloskundige gebeld en over 4 weken mag ik terug bellen. dusja even afwachten!

sorry voor het ego bericht!

4. woops

woops Niet meer actief

Ik ben al veel meer kwijt dan je denkt.
    In 2006 woog ik 105 kilo en 2007 woog ik netjes 65 kilo.
    Ben even gestopt met m`n gezonde eetpatroon en toen kwam ik op de 78 kilo uit.
    Nu ben ik weer netjes gezond aan het eten via de richtlijnen van ega.
    Ik mag denk ik niet reclame maken maar ik ben er helemaal 100% voor.
    Op www.eganederland.nl kan je zien waar ze cursussen geven.
    Het is niets van dat alles met punten tellen ofzo hoor.
    Het is gewoon gezodn leren eten.
    Dus je mag gewoon mayo en roomboter, maar gewoon op een gezonde manier en netjes kijkend wat je eet.
    Succes.

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey mEIden,

Ik MOET ff wat kwijt.

Maarman was mega chaggi op de terugweg naar huis en helemaal toen ik nog ff naar de Etos moest. (shampoo...). Maar ik was helemaal hyper en vrolijk (is ook wel een beetje irri natuurlijk als je zelf chaggi bent), maar hij hield wijzelijk zn mond en moest thuis gelijk achter de computer.

Nu het verhaal.
    Ik naar de wc en wat denk je, slijm tot aan het plafond! Nou ja, niet echt natuurlijk, maar echt heel lang. Ik dacht dat dat altijd een beetje onzin was, maar tis dus echt waar!

Gelijk Maarman verleidt tot een potje "boemsen"! (dat kan ie dan wel...)

Hoop zo dat mijn eitje gaat jumpen morgen...!

Sorry voor dit ego bericht, maar moest het ff kwijt.
    Zou nl. wel een mooie korte cyclus zijn.

By the way, Wops, knap gedaan meis! Echt, petje af!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Wops da's echt super gedaan van je! Amai, daar heb ik echt respect voor! Dadelijk maar eens kijken naar die link. Maar ik woon in België dus ik ga geen cursus kunnen volgen, vermoed ik.

Maar, is idd een beetje irritant als je slecht gezind bent en er is iemand in je buurt die super goed gezind is ;) . Maar goed, na het boemsen zal hij ook wel terug goed gezind zijn gok ik. Hopelijk springt je eitje morgen! Ik duim!
    Trouwens, je hebt wel geluk. Als mijn mannetje chagrijnig is krijg ik hem niet aan het boemsen...
    Oh en is leuk he als je dat vruchtbaar slijm ontdekt. Ik heb het deze ronde ook voor de eerste keer ontdekt.

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Is me niet gelukt.....
    Morgen gooi ik er nog een sensitest tegenaan en als het er dan nog steeds niet afknalt ren ik naar het Kruidvat. Moet ik dan trouwens mijn ochtendurine bewaren? Zo ja, hoe lang kun je dat bewaren?

@MP: leuke avatar!
    @Maar: goed gedaan ;)

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Apart he?
    Ik dacht altijd dat ik veel te "weinig" had, want had er een x een foto van gezien, maar het bestaat dus echt!

Maarman is wel tevreden, maar valt weer aardig terug in zn oude humeur. Nou ja, maakt mij nu niet meer uit! Whaha

Ik ben al uberblij met mn slijm vandaag!

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wat een grap he?
    Ik zei dat ik me ergens naakt in huis ging verstoppen...

Worked like a charm! haha

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

@ Klussertje, misschien denkt je mannetje er over een paar dagen wel heel anders over!

@ Djaar, knuffel! Ik hoop dat je je snel weet iets beter voelt!

@ Sylvia, ik zie wel iets op je test, maar nog niet heel duidelijk. Hopelijk komt dat snel! Je kaartje is wel erg mooi, dus het komt vast goed!

@ Maar, veel plezier vanavond dan met boemsen ;) Oh, de klus is al geklaard lees ik nu :) Wat fijn dat je slijm tot aan het plafond had. Een mooie korte cyclus!

@ MP, lieve avatar! Hoe was je temp vandaag? Ik ben bang dat hij niet gestegen is, anders had je het vast wel verteld.

@ Bereke, ik denk dat je temp morgen wel verder stijgt hoor! En verder ben ik het helemaal met Suzy eens, je niet blind staren op je tempkaartje!

@ Nijntje, ik vind het nog steeds zo rot voor je! Knuffel!

@ Loe, mooie temp zeg! 'Fijn' dat je donderdag langs kunt komen voor een uitstrijkje, dan weet je tenminste zeker of alles goed is. Wel heel spannend lijkt me!

@ Tessa, we waren al bang dat je ongesteld was geworden inderdaad :( Zo jammer! Wel lekker dat jullie op vakantie zijn geweest, lekker gehad?

@ Twinny, balen dat je nog in onzekerheid zit! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je wel een eisprong hebt gehad!

@ Pookie, heel veel succes morgen! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat je hier morgen een heel gelukkig berichtje komt plaatsen!

@ Wops, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Hopelijk blijf je dit gevoel lang vasthouden!
    Wat ontzettend knap dat je zo goed bent afgevallen! Echt heel goed van je!

@ Sanne, wat jammer dat de testen mislukt zijn! Nog maar een keer de gebruiksaanwijzing doorlezen en dan morgen opnieuw proberen. Hopelijk komt er gelijk 'zwanger' te staan!

11. Sannehai

hoi dames haha

ik kon me natuurlijk weer niet inhouden en dus net, met nog een x heel duidelijk de beschrijving gelezen te hebben, nog een x een digitale test gedaan en ja hoor :D

zwanger staat dr! joehoepie:D is toch leuk om digitaal te zien:)

@wops super knap meid dat je al zo veel bent afgevallen echt super!

@maar joepiedepoepie slijm :D en op tijd geklusd:D jippie ik duim voor je!

@mosa jou kaartje ziet er aardig leuk uit meid! ik duim voor je!

@nijn hoe ist met je nu meid?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joepie, nu is het écht :D
    GEFELICITEERD!!!

Ik ga heel hard duimen dat het nu allemaal goed gaat, maar ik denk dat die kans nu veel groter is! Je hebt al veel hcg dan, als je nu al een positieve digitale test hebt!

13. Sannehai

ja ik zit nu zelfs nog 3 dagen voor nod..

maar dat is niet slecht ofso toch?

ja ik heb zelf ook wel beetje het idee dat het nu beter is ofso.. dat hopen we natuurlijk ook wel heel erg dat dat zo is.. maarja toch even afwachten:)

maarja gewoon donkerder streepje, posi digi test ...heerlijk:D

ik duim voor jullie allemaal meiden.. ene mosa dit wordt jou maand meid ik denk het echt!

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Zou het kunnen dat ik niet op dag 16, maar op dag 18 mijn ei heb gehad? En zodoende nu nog licht test? Wat denken jullie?

15. Sannehai

hey sylvia het zou heel goed kunnen dat dag 18 je ei is geweest, ik had ook altijd dat als ik een positieve ovu test invulde, dat ff dan mn ei op die dag aangaf, terwijl dat niet eens zo hoefde te zijn!

ik ben echt benieuwd naar je streepjes hoor meid, ik zie wel wat maar wel nog wazig. ik hoop voor je dat ze snel duidelijker worden!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, het is juist heel fijn dat je zp vroeg zo duidelijk positief test! Beter dan die vage streepjes van de vorige keer! Nu gaat het gewoon goed, trust me!
    Ik hoop ook dat dit mijn maand is, maar ik moet het nog zien :)

@ Sylvia, het zou kunnen, maar ik zou toch dag 16 denken. Maar dat je licht test, hoeft toch niets te zeggen? De één heeft gewoon eerder een duidelijke streep dan de ander, volgens mij zegt het niets. Wel moet hij denk ik deze week duidelijker worden, maar ik denk dat het wel goed komt hoor!
    Hoe gaat het nu met je banenjacht?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben het met Sanne eens dat ff het kruis vaak op de dag van een positieve ovulatietest zet, maar toch denk ik in dit geval wel dat het klopt. Je temp is vanaf dag 17 al hoger dan de dagen ervoor, als dit niet het geval was, dan zou ik dag 18 denken.

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Mosa: ben druk met de banenjacht.
    Ben vandaag benaderd voor 2 banen, heb over 2 weken een 2e gesprek, hoor eind van de week over weer 2 andere banen (of ik op gesprek mag komen).
    Alleen zou ik wel al 10 weken zwanger zijn als ik 01 April ergens zou beginnen...

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou nou, je bent er maar druk mee! Hopelijk krijg je uiteindelijk de baan die je het leukst lijkt!
    Dat je dan zwanger bent lijkt me lastiger, ik zou het zelf namelijk niet kunnen verzwijgen, terwijl dat misschien beter zou zijn.
    Maar sommige bedrijven zullen er sowieso geen probleem van maken.
    Spannende tijd ga je in ieder geval tegemoet!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Waarom zet ff eigenlijk een kruis op de dag dat je een positieve ovutest hebt? De theorie is toch dat je ovutest positief is op het moment dat je het LH-hormoon zijn piek bereikt en dat je ei dan 24 tot 48 uur later springt. Dus als deze theorie klopt dan kan je ei toch nooit springen op de dag van je positieve ovutest?!?
    Ik vraag dit gewoon omdat ik het gek vind en er echt geen wijs uit raak! En een heel klein beetje omdat dit bij mij misschien ook zo gaat zijn deze cyclus terwijl het vorige cyclus niet zo was :) ;) :oops: .

Deel Deze Pagina