@ Wops, echt goed dat je je zo goed voelt. Dan werd het ook echt wel allemaal teveel voor je hé. ' @ Sanne, ik zou ermee naar de kruidvat gaan idd! Dat voor die 20 euro! Dat is niet niks. Daar heb je ook leuke babykleertjes voor. @ Mosa, hihi die temp was van vandaag . @ Sylvia, ik denk dag 16. Omdat je temp voor de eisprong niet zo'n hoge sprong maakt. Of je ei wilde dag 16 springen maar is dag 18 gesprongen... Je kan het toch nooit met zekerheid zeggen, ik wil alleen dat die streep van jou nog duidelijker gaat worden [-o<
Sylvia, hopelijk vind je vlug een toffe job! Sanne, leuk dat je het nu ook digitaal bevestigd hebt gekregen!
Lieverd, probeer nu echt niet zo te piekeren over waar het kruis precies staat. Ik snap het wel, maar zo maak je jezelf alleen maar gek. Volgens mij is het zo dat je ei na 12-48 springt, dus theoretisch gezien kan het op dezelfde dag zijn, maar meestal is dit niet zo. Ergens op ff staan geloof ik ook instellingen waarbij je kunt bepalen waar ff vanuit gaat voor een kruis. Misschien staat hij bij jou wel op ovulatietesten? Ik zal even kijken waar je dat kan zien!
whoeeeeeeeee wat een hoop geklets. Mosa, zo goed als jij onthoud ik het nu niet allemaal hoor! Maar leef wel met iedereen mee! Als eerste met Nijn, die kan onze steun toch nog wel erg goed gebruiken denk ik. Wops. meid, het vliegt eraf zeg bij jou! Kun je ookhier komen? Ben al twee kilo aangekomen (nu 72) door het stoppen met roken denk ik vanaf januari. Kan niet goed naar de wc, als je begrijpt wat ik bedoel. MP, heel mooi, die avatar. Mosa, gaan we dan echt gelijk op? Super gezellig. Jij met lange LF, ik met korte LF. Sanne, mooi he. Geniet er maar van. Sylvia, volgens mij zit het bij jou ook goed hoor. De baan, tja.........het is niet anders. Zou er zelf ook een beetje mee zitten. Niet omdat dat zou horen hoor, maar omdat ik altijd denk voor een ander............wat een ander ervan zou denken. En dat weet je gewoon niet.............geleerd van mijn hub dus dat je dat moet proberen niet te doen. At all: cardioloog geweest, die denkt aan een onsteking van het hartzakje. dus nu vijf dagen 1800 ! mg ascal........da's een bloedverdunner. Je weet wel, die oude mensen slikken Tis niet anders. Maagbeschermer erbij gekregen, maar ja, wie weet mag ik die niet gebruiken he. En ja, ik zie gewoon uit naar mijn uitstrijkje donderdag Mosa, dan heb ik het tenminste gehad en weet ik waar ik aan toe ben.
@ Bereke, onder je kaartje op ff staat Ovulation detector, als je dan op Tuning/override klikt, dan kun je bij Detector tuning zien op welke instelling hij staat. Bij de onderste optie (OPK/Monitor) gaat ff uit van ovulatietesten. Deze moet op Advanced staan. Waar staat hij bij jou op?
Ik heb niet altijd een kruis op de dag van mijn positieve ovulatietest, meestal de eerste dag dat mijn temp stijgt na de positieve ovulatietest. Deze maand is het dezelfde dag, de vorige maanden 2 dagen erna
@ Loe, niet verder vertellen, maar ik open altijd twee schermen. Ik heb een goed geheugen, maar om alles te onthouden is dat wel zo makkelijk! Ik denk dat we inderdaad helemaal tegelijk opgaan, met de verschillende lf's. Gezellig hoor Jeetje, een ontsteking van het hartzakje. Gaat dat dan vanzelf over door de bloedverdunner? Het blijft ook wel aan de gang bij jou hè?! Inderdaad wel fijn dat je dan donderdag weet waar je aan toe bent! We duimen dat alles goed is!
Ik zal er ook wel normaal mee omgaan als ik daadwerkelijk zwanger aan een nieuwe baan begin en gewoon gelijk vertellen met 12 weken (liefst na mijn proefperiode) en tja, deze mensen hebben vast zelf ook kinderen. Vervelend is wel dat ik in een echte "mannen business" zit en er bijna geen vrouwen zullen werken...
@ Sylvia, lastig ja, maar ook al is het een mannen business, dan hebben die mannen inderdaad natuurlijk zelf ook vrouwen en kinderen. En je moet gewoon zorgen dat ze je na je proefperiode sowieso niet meer kwijt willen, zwanger of niet
Ik vroeg het niet zozeer om mijn eigen specifieke situatie te begrijpen maar om te begrijpen hoe ff werkt. Maar als jij zegt dat het ei al na 12 kan springen en niet pas na 24 u is het idd wel mogelijk dat het nog dezelfde dag springt. Dus nu snap ik waarom ff het kruis hier soms zet! Ben blij dat ik het nu snap want het is vervelend als je niet begrijpt wat het programma allemaal doet en waarom bepaalde dingen gebeuren. Ik een controlefreak, neen toch ! Dus bedankt mosa! Heb het trouwens nagekeken en het stond bij mij al op advanced. Maar toch bedankt voor de tip! Loe, hopelijk ben je vlug van die ontsteking af! Dikke knuffel! Sylvia, bij mij was het vorige ronde ook de dag erna. Vandaar dat ik nu hetzelfde had verwacht en dus heel verbaasd was dat dit nu eventueel anders gaat zijn. Wijze les: bekijk elke cyclus apart en ga er niet vanuit dat het sowieso hetzelfde gaat verlopen als de vorige keer .
hoi meiden Loe: tjee meis, sterkte en succes Sannehai: leuk hè! MAar: moest wel lachen om je verhaal, succes met het wachtbankje! Mosa: kaartje ziet er goed uit.... Hier vandaag een lichte stijging. Speel ik met FF dan geeft hij mijn eisprong op gister. Maar zondag had ik bijna geen eiwit en gister zeker niet! Zaterdag had ik wel eggwhite! Ach........ stom lichaam. Waacht maar weer af wat temp morgen is! Moest vandaag ook nog eens eerder temppen vanwege werken, heb er dus 0.1 bij geteld. grtjs twinny
Goedemorgen, @ Pookie, succes vandaag met de echo, ik denk aan je! @ Sylvia, als je vandaag weer gaat testen, heel veel succes! @ Bereke, hopelijk een mooie tempstijging voor jou! @ Twinny, hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ Djaar, weer een knuffel voor jou @ Suzy, ik duim voor een tempstijging bij jou! @ Maar, hopelijk heb jij ook vandaag (of morgen) een tempstijging! @ All, check mijn temp 8) Goh, dat had ik nu echt niet verwacht! Hopelijk blijft hij zo mooi hoog de komende dagen!
Spannend pookie! Lou, tjee aan de bloedverdunners, sterkte! En ik moet morgen voor een uitstrijkje ... Maar, well done Digi test, maakt het toch echt hè (Sannehai toch? ) (ik sluit me aan bij Lou, ik lees echt alles, maar vergeet ook weer zo snel wat ik heb gelezen ... toch maar zo'n dubbel venster openen ) ** Mn temp is gedaald , wel na een onwijze kl*tenacht, maar daling = daling toch? http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0 (voordeel: waarschijnlijk direct na eerste keer ongi weer een 'normale' cyclus met BV )
O en wat betreft de vage streepjes: heb ik ook gehad, pas bij een week overtijd werden ze duidelijker
@ Salapio, die daling ziet er inderdaad niet goed uit Het zou kunnen dat je temp laag is, omdat je slecht geslapen hebt, dan is hij vaak lager dan dat hij anders zou zijn. Maar op deze dag in je cyclus kan het ook een slecht teken zijn. Even afwachten of je ongesteld gaat worden en anders wat je temp morgen gaat doen. *BLAAS* *BLAAS*
Mogge mEIden! Salapio, kan idd door een slechte nacht komen, maar nu zou ie wel wat hoger moeten zijn... Hoop dat ie morgen weer omhoog schiet! Loe, sterkte meis en ik hoop dat de boel goed aanslaat en je gauw van die nare ontsteking af bent. Knuf! Pookie, SPANNUND! Suc6 vandaag en ik hoop dat alles goed is. En zo ja... genieten! Wel komen vertellen hoe het was he?! Suc6 en ik denk aan je! Mosa, wauw! Deze is wel megahoog zeg. Voel je je goed? Ga zo door, zou ik zeggen! Knuf! Syl, suc6 als je vandaag weer gaat testen. Ik heb sterk het gevoel gevoel dat het wel goed zit bij jou. Suc6! All, mijn temp is vandaag 0,2 graden gestegen, dus hopelijk is ie gesprongen...! Mooie dag allemaal! XXX
Meiden, als gister nu idd mijn ei is geweest, dan zou dat betekenen dat ik een cyclus van 29 dagen zou hebben... dat heb ik nog nooit gehad!