dag dames, ik ben weer op mijn werk. was vanmorgen goed misselijk maar nu gaat het wel weer. mijn temp was behoorlijk hoog maar toen was ik al even wakker (37.6) dus heb maar braaf 37 ingevuld. ik heb nu 7 dagen provera erop zitten en voelde me dus misselijk en heb het gevoel ongi te worden. Mijn dipje is weer grotendeels verdwenen dus het gaat wel weer. @Mosa; dat gaat goed ! @all; 1 scherm is al riskant op het werk laat staan twee, dus ik geef jullie allemaal een dikke knuffel
@ Maar, mooie stijging! Een cyclus van 29 dagen zou inderdaad heel fijn zijn, en eens moet de eerste keer zijn toch?! Ik voel me verder prima, helemaal blij met mijn hoge temp @ Djaar, wat vervelend dat je zo'n last hebt van misselijkheid, bah! Gelukkig schiet het al op met de provera! Gelukkig voel je je verder al weer iets beter!
@ Pookie, heel veel succes en vooral plezier vandaag! Laat je weten hoe het is gegaan? @ Mosa, een nieuwe thermometer doet wonderen! Het ziet er super goed uit! @ Maar, super fijn een korte cyclus! @ Loe, heel veel sterkte en beterschap meis! @ Sylvia, wanneer ga je weer een testje wagen? Ik ben benieuwd... @ Sanne, super gefeliciteerd! @ Djaar, balen dat je zo misselijk bent, zeg. @ Salapio, balen van je daling, maar misschien komt het van je slechte nacht... Wel goed dat je toch iets positiefs kunt zien @ all, hier nog steeds geen tekenen van de mk... Afwachten... Ik denk dat ik ook nog eens ziek ga worden... En dat kan ik niet gebruiken met carnaval.... Groetjes, Nijntje PS: Mijn temp is nog steeds hoog, 37,0...
hoi dames wow mosa wat een mooie stijging zeg! en maar zou super zijn als je een cyclus zou hebben van 29 dagen! @loe pfoe aan de bloedverdunners das nie nix @djaar jammer dat je zo misselijk bent meid @pookie ik duim voor je meid @ all kmoest zo waar spugen vanochtend! en dat moet ik echt bijna Nooit! haha ( hoe dom dat je daar blij mee kan zijn) owja mn temp was wel weer lager.. 36,9.. maar nog wel goed d8 ik groetjesss
@ Nijntje, wat rot toch, dat afwachten! Hopelijk wordt je niet ook nog eens ziek! Knuffel! @ Sanne, joepie, overgeven Ik hoop echt dat ik dat niet zou krijgen, als ik ergens niet tegenkan Als ik jou was zou ik trouwens stoppen met tempen hoor! Dat is nu echt niet meer nodig en stel dat je temp ineens laag zou zijn (wat zomaar kan) dan zou je er helemaal onzeker van worden. Dus lekker gaan genieten en de thermometer ver wegstoppen!
@mosa haha ja misschien moet ik dat maar doen stoppen met tempen haahha maarja ik ben zo'n nieuwschierig typje haahahha wie weet temp i knog tot mn nod en dan niet meer ofso hahaha @nijntje wat vervelend meid dat de mk niet doorzet! en door die mk kan je ook goed ziek worden hoor... ik hoop voor je dat het snel allemaal achter de rug is en dat jullie er weer voor kunnen gaan. groetjess
Bedankt lieve meiden voor jullie steun! Dikke knuffel voor jullie allemaal! De gyn adviseerde om sowieso een cyclus af te wachten voordat we weer verder probeerden zwanger te worden. Als ik dan kijk naar de calculator, kan ik pas bevallen in feb 2010 ipv september 2009... En dan moet het meteen weer lukken. Daar word ik niet vrolijk van....
Ik mag mijn banner gaan aanpassen..... Vanochtend eerst weer een sensitestje gedaan en wederom een lichte 2e lijn... vriendlief nog steeds sceptisch en is op de fiets gestapt naar het Kruidvat en heeft 4 testen gekocht. Gelijk de ClearBlue gedaan en die zei (na 3 lange minuten): ZWANGER 1-2 weken (ofwel 3-4 weken zwanger). Nu zou ik eigenlijk al ietsje langer zwanger moeten zijn, maar ach.... misschien had mijn ei wel een hele lange reis...
breekt weer eens even in; SylviaM, super meid, gefeliciteerd. Dat het deze keer helemaal goed mag blijven gaan! Geniet er van! Marloes
Joepie Nogmaals GEFELICITEERD!! Wat fijn dat het nu zeker is! En meteen na de eerste ronde clomid al! Djaar, dat moet jou ook goede hoop geven!
Sylvia, zie je wel! Gefeliciflappert! Nijn, dikke knuf voor jouw meis. Hoop dat je snel weer verder kunt. Sterkte meid.
Hallo dames, Mosa, wauw wat een stijging! Hopelijk blijft je temp. zo hoog! Pookie, veel succes! Spannend! Salapio, hopelijk is die daling te wijten aan je slechte nacht! Blaas blaas Maar, hopelijk is je eitje gesprongen en heb je deze keer een zeer nette cyclus van 29 dagen. Djaar, gelukkig voel je je al terug beter want misselijk zijn is echt vervelend! Sannehai, spugen! Nu is het echt hé ! Nijntje, hopelijk schiet het vlug in gang! Dikke knuffel! Sylvia, fijn dat je nu 100% zeker bent! Nogmaals gefeliciteerd! Hier is mijn temp. weer maar héél lichtjes gestegen! Ik krijg het ervan hé 8-[ !
Ik ben inderdaad extra blij nu. Ik kan alleen maar hopen dat het mij ook zo mag gaan. Als ik nu maar eens ongesteld werd dan mag ik ook beginnen met de clomid. Mijn temp is in elk geval flink van slag af hahaha
Meiden, vraagje. Hoe lang heb je gemiddeld eggwhite? Bij mij is het alweer watery met een heeel piepbeetje slijm... Is dat wel goed?!