@ Maar, volgens mij verschilt dat heel erg. De één heeft het bijv. wel 3 dagen terwijl de ander alleen maar watery afscheiding heeft. Volgens mij is het niet zo dat een bepaalde tijd vruchtbaar slijm 'goed' is. Ik heb zelf heel weinig eggwhite, terwijl ik er de laatste tijd meer op probeer te letten.
Okay. Nou, er toch niets meer aan te doen nu he... Baal alleen dat ik morgen vroeg niet kan tempen. Moet vanavond ook werken tot 01.00 uur, dus....
@ Maar, hoe laat temp je normaal dan? Stel dat je normaal na 6 uur slaap tempt, dan is het misschien een idee dat je dat morgen ook doet. Dan kun je zien of hij anders is dan je zou verwachten.
Maar, ik heb dat eggwhite deze cyclus voor de eerste keer opgemerkt en heb dit ook maar 1 dag gehad volgens mij. Maar is soms moeilijk omdat als je geklust hebt de dag zelf of de dag ervoor het sperma overheerst en je niet duidelijk meer kan zien welke afscheiding je hebt. Sorry voor de vieze praat . Ik hoop nu toch echt wel dat morgen mijn temp een flink pak hoger is en ik een mooi kruis krijg bij ff. Of tot donderdag wil ik nog wachten maar niet langer . Zo, ik ga eens in gang schieten want heb nog niks nuttigs gedaan vandaag .
Dit vond ik op www.vruchtbaarheid.org Vruchtbaar cervixslijm Rond je eisprong is je cervixslijm van optimale kwaliteit. Dit cervixslijm zorgt dat de innesteling van een eventueel bevrucht eitje kan plaatsvinden. Ook de overlevingskans van zaadcellen is in dit slijm het grootst. De ene vrouw merkt elke maand duidelijk dat ze vruchtbaar cervixslijm heeft, de ander niet of nauwelijks. Het vruchtbare slijm is met enige oefening makkelijk te herkennen. Het is rekbaar (als je het tussen je vingers houdt, vormt het een draadje), doorzichtig, soms lichtgeel of met wat wit erin en voelt glad aan. Na de eisprong wordt het slijm weer troebel, plakkerig of verdwijnt volledig. Sommige hebben dus blijkbaar helemaal geen slijm en die worden ook zwanger, dus ik ga er maar niet teveel aan hechten. Ei is of komt in elk geval!
@ Bereke, vind ik ook lastig hoor, onderscheid maken tussen slijm en sperma. Ik denk dat de meeste dat wel hebben. En jouw temp MOET inderdaad morgen omhoog @ Maar, wat irritant dat je je zo onzeker kan maken door van die kleine dingetjes zoals slijm hè?! Net als ik pas met mijn verkleurde kettinkje. Je probeert er geen waarde aan te hechten, maar toch blijft het door je hoofd spoken.
Herinner me er maar weer aan Het slotje van een zilveren kettinkje van mij was kapot. Ik ben terug naar de winkel gegaan om een nieuwe eraan te laten zetten. De schakeltjes waren een beetje verkleurd, en toen zei de eigenaresse van de winkel dat ik waarschijnlijk een redelijk hoge zuurgraad huid heb. Ik thuis googlen, en toen kwam ik tegen dat als je een hoge zuurgraad slijm hebt, dat je dan mogelijk vijandig slijm heb. Dus ik en me meteen een beetje zorgen maken, maar ik heb het nagevraagd in het vruchtbaarheidsbehandelingengedeelte (goh, iemand zin in galgje ) en een hoge zuurgraas in je huid heeft dus niets te maken met een hoge zuurgraad slijm. Dus een typisch voorbeeld van je zorgen maken om niets!
*breekt heel even in* Ik had gezegd afatand te nemen van de kaartjes, want ik snapte mijn temp nite. Nu wilde ik mezelf bewijzen dat niet zwanger was, zodat ik door kon...en nu zegt CB-digitaal dat ik zwanger ben. Ik geloof het nog niet helemaal, maar kan geen tweede test doen, want ik heb de urine weggespoeld. Ik wist namelijk zeker dat ik niet zwanger was. Dus, ik ben even in de war.... To be continued. *breekt weer uit*
Jeetje, wat een verrassend maar heerlijk nieuws GEFELICITEERD!!! Hihi, dus een test doen zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent en dan dit! Wat ontzettend fijn voor je zeg! Hoef je je in ieder geval geen zorgen meer te maken of je wel een eisprong hebt gehad
Streepjes kunnen vaag zijn, maar zwanger of niet niet zwanger, daar is niets vaags aan hoor! Ik heb nooit gehoord dat de digitale CB-testen vals positief kunnen zijn. Dus wen er maar vast aan En anders voor de zekerheid straks of morgen er nog eentje doen, maar volgens mij kan het niet missen!
liesben dat is echt een verrassing! ik heb nog nooit van vals positief digitaal cb gehoord, dus gefeliciteerd
He?! Wat lachen! Kan me voorstellen dat je van de leg bent! Ik zou voor de zekerheid morgen nog een testje doen, maar volgens mij kun je je er beter bij neerleggen... JE BENT ZWANGER! Gefeliciflappert! Mosa, wat een toestand he! kan me voorstellen dat je ff de weg kwijt was. Wat kun je je zorgen maken he, pfff. Je hebt toch bijna geen leven als je zwanger probeert te raken! Whahaha! Gelukkig onzin dus.
Liesben, da's een heel mooie test hoor! Gefeliciteerd! Mosa, wat gaat je temp nu allemaal doen? Ziet er echt goed uit zo! Ook echt anders dan andere maanden Ik duim voor je!
Liesben super gefeliciteerd! Dat is wel onverwachts... Tetsen om zeker te zijn dat je niet zwanger bent, geeft de test wel zwanger aan... Groetjes, Nijntje PS: Ik ben morgen weer werken, dus wat minder vaak hier te vinden.... Dit weekend carnaval, dus ook dan minder te vinden hier... Waarschijnlijk volgende week weer, maar ik houd jullie in de gaten!
@ Hanna, ik weet ook niet wat mijn temp aan het doen is Ik moet zeggen dat ik het zo wel spannender vind dan andere keren. @ Nijntje, doe rustig aan de komende tijd! Ik hoop dat je wel een beetje kunt genieten van carnaval! @ Pookie, ik weet niet hoe laat je moest, maar hopelijk is alles goed [-o< [-o< [-o< [-o<