Ik ga gewoon mijn best doen om te genieten tijdens de carnaval! Een druk programma voor de boeg, dus weinig tijd om te piekeren.. Donderdag: schoonmoeder jarig Vrijdag: bruiloft (wie gaat er nou trouwen met carnaval) daarna misschien nog op pad Zaterdag: jeugdoptocht kijken en 's avonds stappen Zondag: 's avonds de mooiste verlichte optocht van Nederland (www.verlichteoptocht.nl) Maandag: naar het kindermatinee en 's avonds weer op stap Dinsdag: Naar een buurdorp en boerenbruiloft Woensdag al weer naar de gyn... de tijd zal dus erg snel gaan... Nu maar hopen dat ik niet te moe ben...
Chips, net ging het posten mis gelukkig had ik mijn berichtje gekopieerd dus hier komt ie! net de echo gehad en ER ZIT IETS! Dit keer een grote zwarte vlek met een frummel erin. Termijn precies 6 weken 4 dagen en er was een mooi hartje te zien en een goede dooierzak. De eerste hindernis is genomen.......we zijn zo opgelucht!
Dank je nijn! en jij wel lekker genieten van het carnaval hoor! Het komt uiteindelijk wel weer goed.........
De pendels die ik binnenkrijg zijn erg positief... Dus daar hopen we nu maar op... Maar ik ga gewoon het beste maken van de carnaval.... Eén voordeel: ik kan nu iets drinken als ik wil... Niet dat ik zo veel drink, maar toch.... Hier begint het trouwens wel erg roze te worden... Ik ga er nu vandoor. Lekker lasagna maken... Smakelijk eten en ik spreek jullie snel! Groetjes
@ Pookie, wat een goed nieuws zeg! Gefeliciteerd! Poeh, wat zul jij nu doodmoe zijn van alle spanningen! Hopelijk heb je er nu iets meer vertrouwen in en kun je een beetje gaan genieten. Ik ben heel blij voor jullie! @ Nijntje, dat is zeker een druk schema! Veel plezier! Het wordt inderdaad erg roze hier, maar er kunnen er nog véél meer bij!
Pookie, gefeli met je mooie echo! Hartstikke fijn meis. Geniet ervan! Nijn, jij veel plezier! Ik ga ook naar het carnaval, maar durf toch niet echt te drinken eigenlijk.... Is ook voor het eerst! Hahahaha
Liesben, gefeliciteerd! Wat grappig: testen om te bewijzen dat je niet zwanger bent en dan krijg je een positieve test in handen! Vind het super voor je! Pookie, fijn dat de echo goed was! Kan je echt beginnen genieten! Nijntje, veel plezier met carnaval! Mosa, spannend kaartje!
Liesben; gefeliciflapstaart. Klinkt beetje zoals mijn test. Ff testen om zeker te weten net zwanger te zijn en dan ineens een posi test in handen hebben! Maar ik geloof het nu pas nu ik het hartje heb gezien...
jeetje - ik hou het echt allemaal niet meer bij hier hoor ... @ Liesben: gefeliciteerd!!!! @ Pookie: wat goed dat jullie een mooie echo hadden. Het zal idd wel een opluchting zijn zeg! @ Nijn: veel plezier met Carnaval. Hier is het al weer weken aan de gang (zuidoost nederland) en de dweilbands lopen weer door de straten hier ... Agge moar leut et! @ Sylvia: kweet niet of ik het al had gedaan maar ook jij ... gefeliciteerd!!!! @ Loe: sterkte. overigens ... ik gebruik Ascal ook hoor, tegen griep Jeetje - wat een zwangeren hier zeg! Hopelijk geeft het af. Ik maak me maar niet meer druk om mijn temp. Die is blijkbaar volledig van de leg. Hij zal mijn kruis toch wel op CD17 zetten, wat er nu ook gebeurd (heb ik al getest. Het klopt wel denk ik, ik vermoed zelf dat mijn ei ergens tussen vrijdag 10.30 (tijd van de IUI) en zatermiddag is gesprongen ... zo voelde het wel in ieder geval, dus ik maak me niet meer druk *zei ze dapper*. Ik vrees dat volgende week, als ik tegen mijn NOD zit, het allemaal erg stresserig gaat zijn. Maja - zien we volgende week dan wel weer ...
Hoi, Weer wat zwangere meiden erbij. Nou van harte gefeliciteerd zeg. Het gaat lekker hier met het roze! Ik ben in m`n vruchtbare dagen aangekomen, zoals je ziet aan m`n eggwhite. Mannetje wil het niet zo voorbij laten gaan dus we klussen toch gewoon door. Het voelt allemaal wel heel rustig en fijn aan, geen temp. waar ik me druk om maak en ook geen ovu-testen die donkerder moeten worden. Dus wanneer eitje echt springt weet ik eigenlijk niet. Als je eggwhite hebt is dat enkele dagen ervoor of juist als je eitje elk moment op springen staat? Nou ja het maakt eigenlijk ook niets uit. Iedereen succes
@ Strijkkraal, ik woon ook in zuid-oost nederland. wij zijn ook al een hele tijd bezig met onze carnavalswagen en hebben de pronkzitting en het klunen al achter de rug... Ik woon in het Knollenrijk... Jij? @ maar, heel veel plezier met carnaval! Waar ga je carnaval vieren? Eén tip: lekker gek doen en plezier maken! A ge mar veul schik hèt! Groetjes, Nijntje
@ MOSAAA wauw je temp!!! SUPER! @ Sanne, hou op met tempen . Straks maak je jezelf gek ermee. Goed teken dat je spugen moest ga zo door haha . Nee komt vast goed meid. @ Nijntje, Het hele jaar 2009 zwanger en in 2010 bevallen, kun je ook positief bekijken.. Zo kijk ik er maar naar. Ik wil zoiezo het einde van dit jaar zwanger meemaken, mijn wens voor dit jaar . @ Sylvia, nogmaals gefeliciteerd!! @ Liesben, GEFELICITEERD!! Die testen geven echt geen foute uitslag hoor want die hebben wel wat HCG nodig, meer dan de kruidvat testen. MEIDEN DIT JAAR GAAT GELUK BRENGEN! Zoveel zwangeren al. @ Pookie, gefeliciteerd met de geslaagde echo! Super om te lezen . @ Wops, sommigen hebben het dagen voor de eisprong en sommigen op de dag van de eisprong. Maar dat maakt niet uit, het is het beste moment om te klussen denk ik. Je lichaam verteld je dus al genoeg. GOOD LUCK! @ALL. Zoals verwacht, temp weer laag (dus de temp van gisteren foutje van de natuur). En vandaag ineens weer bloed verlies na plassen met afvegen. Ik heb dus steeds een soort pijn links onder van me buik (naast baarmoeder?)... Ik denk dat ik gewoon niet goed ongesteld meer kan worden ofzo, dat het "op" is.. Is valt ook niks op te ruimen in me lichaam..
hallo lieve meiden, Heb mezelf lang niet laten zien...eigenlijk een beetje bewust om een beetje afstand te nemen. even een kleine update, mijn ei is vroeger geweest dan normaal. Vorige week tempte ik even 1 dagje was die 36.6, normale basale temp, maar ineens vrijdag toen ik weer een keer tempte was ie ineens 37.0....en vanaf die dag weer gaan tempen en alleen maar hoge temps gehad. Ik ga er dus vanuit dat mijn ei op donderdag is geweest. De dagen dat ik niet heb getempt, heb ik maar gewoon 36.6 ingevuld...veel zal het toch niet verschillen met als ik wel getempt had. ff geeft een ei aan op dag 19, terwijl ik dacht op dag 17, dus al met al issie toch wel redelijk op tijd geweest als ik daarvan uit ga. Owja, had nog 3 ovutesten liggen, dus vrijdag zaterdag en zondag gedaan, maar geen van de 3 positief....ben dus een beetje in dubbio. Helaas maar 1x geklust in die periode. Het zou genoeg kunnen zijn natuurlijk, maar omdat ik niet volledig heb getempt is er niets zeker. Ik ga dus uit van een gemiste kans.....Maar op naar de volgende ronde en gewoon weer lekker aan de ovutesten en tempen, bevalt me toch veel beter. Even terug naar jullie. Ik heb zo nu en dan meegelezen, maar ook heel veel gemist. Ik zag veel zwangeren voorbij komen en ook een miskraam...Voor de zwangeren: meiden gefeliciteerd.....en de miskraam....onwijs jammer, hopelijk mag het snel weer raak zijn. Ik ga proberen het nu weer een beetje bij te houden zodat ik alles een beetje blijf volgen. Nou meiden, ik ga even mn eten afgieten en daarna lekker bankhangen. Liefs Kweb
Gezellig Kweb dat je er weer bent! Eén keer klussen (of boemsen) kan al genoeg zijn, dus wie weet... Groetjes, Nijntje
Bedankt allemaal... Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven. Maar de KV test gaf ook een voorzichtig tweede streepje (was net 30 min na eerste test, ik kon er met moeite 4 druppels uitpersen ) Ik heb toch maar mijn banner aangepast, en ga nu hopen en bidden dat beeb zich goed vasthoud daarbinnen.
@ Suzy, het schiet inderdaad niet echt op met je temp Dan maar op je lichaam vertrouwen! Volgende week wordt wel heel erg spannend voor je! Maar we slepen je er wel doorheen @ Wops, veel plezier met klussen, hopelijk doet de ronde rust wonderen voor je! @ MP, gatver, alweer bloedverlies Zonder eisprong valt er inderdaad niet veel op te ruimen in je lichaam. Knuffel! @ Kweb, welkom terug Vervelend dat je niet weet hoe het nu precies met je eisprong zit! Dan is tempen inderdaad fijn. Hopelijk was je eisprong inderdaad op dag 19, dan hebben jullie precies goed geklust! Leuk dat je terug bent in ieder geval! @ Liesben, ik hoop met je mee dat alles goed gaat! Maar ben je niet 4 weken en 1 dag zwanger? Je zit vandaag op 15 dpo toch?
Maar één van de voordelen van tempen is juist dat je precies weet wanneer je eisprong is geweest. Dus volgens mij is het zo dat als je op 15 dpo zit, je één dagje langer zwanger bent dan je banner. En zo snoep je weer een extra dagje mee